Toos: ja wel goed hoor!! De weegschaal (gewone, niet de wii fit… ) gaf vanmorgen ook al ruim 1kg minder aan… dus was vanmorgen blij ![]()
@Toos: Ja, 50 jaar worden kun je niet zo ongemerkt voorbij laten gaan. En als ik in de zomer jarig zou zijn, zou ik het ook elders vieren, maar helaas zijn we beiden in de winter jarig. Bedankt ook nog voor je lieve sms van daarnet. :kus:
Verder iedereen weer bedankt voor alles. Te gek toch!!! Ben er heel blij mee. :king:
Zo, nu zo naar het werk. Kijken of ze daar nog een verrassing voor me hebben. Denk van nie. Volgens mij denkt niemand er aan, maar we zullen zien.
:dag: Allemaal.
Kijk Cynnie daar doe je het voor he dat wii-en afvallen en de deur niet uit…gelukkig zien ze je niet yogaen op de grond hihihihihii
Roanna ja een kroonjaar is altijd eindigend op de 0 he…
Nou met de vazen gaat het hier nog wel hoor, maar Toos hartstikke bedankt hij is leuk.
Ik hier de boel maar een beetje strak trekken moet morgen werken, dus dan lukt het ook niet, ben wel gelijk uit mijn ritme moet ik zeggen, maar ja het is niet anders…maar maandag lekker vrij, …das ook fijn!!!
Viva: nou yoga is niet echt aan mij besteed… heb al bijna 4 keer mijn nek gebroken
ben niet zo atletisch… nee laat mij maar lekker steppen en joggen enzo… Gaat een stuk makkelijker ![]()
Zo weer mooie nagels, btje ‘heftig’ maar wel leuk!!!
@Viva: kroonjaren zijn op 0 EN 5!!!(elke 5 jr)
Jaja, het afvallen hier gaat ook zo lekker, gewoon al bijna 12 kilo kwijt… en gewoon een koekje, of zoals op het werk van de week, een stuk appeltaart ed!!!
En de Fit-balanceboard is nog niet eens thuis haha!!
ik zo maar even

om een cake te bakken, ze viert het wel niet maar toch even wat lekkers bij de koffie vanavond…krijg trouwens wel schoonzus/zwager op bezoek.
wauw Beps dat is niet misselijk zeg…goed hoor
speciaal voor jou het hubbie Beps…
@Toos
Gelukkig … je bent er ook weer.
@Viva
Ik ben ook niet meer van de verjaardagen vieren. Ga eigenlijk liever een dagje gezellig shoppen en dan 's avonds een bakkie en gebakje met mijn familie. Ik hoef al die poespas niet meer.
@Cyn
Gaat goed met fitten … al een kilo er af.
@Beps
Gaat ook super daar bij jullie … 12 kilo is heel wat. Ga ik je nog wel herkennen als we weer gaan meeten ;)?

dus ik ga even verder.
@toos
Mag ik op je verjaardagsfeestje komen??? ![]()
Met mij gaat het weer beter, verkoudheid bijna over.
Ik merk nu dat de druk op mijn hoofd en oren weg is, het kuurtje heeft waarschijnlijk toch gewerkt.
@cyn
Dat is helemaal ideaal, sporten op de wii, het heel leuk vinden en ook nog afvallen… wie wil dat niet.
@roanna
Mijn moeder wordt in augustus 60, jullie zijn dus van hetzelfde jaar.
@beps
Heftige nagels, wat moet ik me daarbij voorstellen, kun je een fotootje maken voor ons?
@viva
Lekker een cake, heb ik nu ook meteen trek in.
Beps, een koekje moet af en toe kunnen hoor!! Ik had gisteravond 10 pringles… ![]()
@viva en beps
Ik ging nu twijfelen v.w.b. de kroonjaren, maar volgens het woordenboek is het elke 10 jaar.
**'kroon·jaar
**het-woord
kroonjaren
door tien deelbaar aantal jaren
@MK: Jij mag op mijn feestje komen hoor, gezelli. Dacht ook dat kroonjaren alleen op de tientallen waren, even gegoogled en dit gevonden
Zogenoemde kroonjaren als achttien, twintig, dertig, veertig, vijftig, zestig, vijfenzestig, zeventig, tachtig, negentig en natuurlijk honderd worden vaak uitgebreider gevierd of zijn aanleiding voor een feest(je).
Een aantal kroonjaren heeft een speciale naam gekregen; alle aan de bijbel ontleend:
[ul]
[li]50 jaar: Abraham of Sara [/li][li]60 jaar: Isaak of Elisabeth [/li][li]70 jaar: Jacob of Anna [/li][li]80 jaar: Jozef of Debora [/li][li]90 jaar: Antonius of Ruth [/li][li]100 jaar: Methusalem of Judith [/li][/ul]
hahahaha Roanna ben jij even mooi klaar mee zeg Isaak of Elisabeth…we gaan je maar elsje noemen denk ik…
Nog even voordat ik me uit ga sloven …
@Viva
Aan het bakken geslagen … ik vind dat altijd zo lekker ruiken, cake in de oven.
@MK
Gelukkig voel je je nu weer wat beter.
@Roanna
Elsje klinkt nog niet zo verkeerd of wel :D?
Meiden, ik heb het erover, dat in de ‘volksmond’ elke 5 jaar als kroon betiteld word, niet met izaak of elizabeth…(viert toch niemand!!)
Goeiemiddag !
Eerst en vooral
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/1189600751-580.gif
roanna : een heel gelukkige verjaardag gewenst !