Damber : ook voor jou hoor !
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/2birthday36.gif
Damber : ook voor jou hoor !
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/2birthday36.gif
zo, het bijlezen is al gebeurd tussendoor:lol:
reaktie volgt ook nog wel hoor:kus:
wilde melden dat ik helaas verder nog steeds geen tijd had, maarre…de rest dus ook niet:p
Jemmig Raak: Dus ook nog niets geboekt???
Meiden ik op mn werk… Zal wel druk worden…
Geen echte plannen voor morgen en dan zaterdag ga ik C kroelen(als ik minder snif haha)
Ik kom even een bakkie koffie halen. Vandaag niet veel gedaan, beetje in huis gelummelt.
@Raak: Mocht je willen boeken bij mekkerman voor waar dan ook, heb er erg in dat de vroegboekkorting geldt voor boeken tot 1 febr en vertrek tussen 1 mei/1 juli en 10 aug/15 okt. Het is maar een tip;)
Broer was gister ook aan het kijken voor adr, maar dan vertrek begin juli. Zou hij bij de lekkervrouw gewoon iets van 900 duurder uit zijn:drugged:
@toos
Straks zitten jullie er gewoon weer tegelijk ![]()
@MK: Nee, denk het niet, hun dochter heeft eind juni toetsweek. Zij kunnen op zn vroegst vanaf 4 juli, tja en dan betaal je de hoofdprijs.
Ik ga achter de pannen, eten vanavond hachee, nu de piepers schillen. Tot latersssss
Het is echt rustig geweest vanmiddag.
Kaylo nog even geweest, MK is er gelukkig ook weer vaker, Raak nog steeds druk, Toos wat rond gelummeld vandaag (hier van hetzelfde) en Beps gaat knuffelen binnenkort.
En ik ga ook weer achter de pannen … en vandaag staat er op het menu: saucijsje, aardappelen en spinazie a la creme
Eet smakelijk allemaal. Wat is het trouwens vreselijk weer, de hele dag regen met veel wind.
Wordt je niet echt vrolijk van he :hihi:
Gelukkig zit januari er al weer bijna op, weer een stukje dichter bij de zomer.
Mk,zeg dat wel vreselijk weer,laat het dan maar goed vriezen en een zonnetje erbij.
Marion,en hoe ging het sporten?
Cyn,al 1 kilo kwijt dankzij de Wii.
Bloem,hoe ging het vandaag,weer een stapje vooruit gekomen?
ja ![]()
ik zag hem na de lunch… hij stond te wachten en ik ook (op een collega)
en hij zag mij eerder dan ik hem, ik keek op, en hij lachte zowaar… echt lachen, niet glimlachen maar echt een lach (voor het eerst dat ik hem zie lachen) maar goed, daarna stapte hij iets opzij, zodat er een plant tussen ons in zat en ik hem niet meer kon zien… was een beetje jammer, want weet niet wat ik daarvan moet denken… maar goed…
ikke zo naar huis, hiephoi, moet nog iets te eten verzinnen…
@TRL
Ik moet er weer een beetje inkomen, ben op vorige week na een hele poos niet meer wezen sporten en dat merk je toch wel. Maar goed, heb 45 minuten lopen zweten op de band en toen vond ik het wel genoeg.
Hoe had C het vannacht gedaan bij je ouders? Had ie zich netjes gedragen?
@Bloem
Misschien wordt hij wat verlegen van al die aandacht ![]()
En … wat ga je eten?
frikandelbroodje en saucijzenbroodje… honger!!!
ik weet het niet, collega zag dat ik weer stond te glimmen, dus ze keek in de richting waarin ik keek, en zag hem dus (en hij weet dat zij bij mij ‘hoort’) dus… misschien vond hij het vervelend dat we zo overduidelijk over hem aan het praten waren…
maar die lach :wub: hihih… nu kan ik mooi de volgende keer zeggen dat ie zich aan het verstoppen was… hahahah
misschien morgen…
Marion,C had zich vanacht wel netjes gedragen,maar vandaag overdag was/is hij erg huilerig,geen idee wat hij heeft…Hoop voor Beps en Bloem dat hij zaterdag beter in zijn hum is.Hij is nu ruim 7 weken en heeft iedere dag nog gehuild of nou ja tis meer krijsen huilen hoort erbij,maar dat krijsen…
jij er dus weer inkomen in het sporten
Zo meiden…lekker rustig avondje,…nouja lekker… het duurt wel lang dan!!!
@TRL: Ach je weet toch hoe het gaat, bij visite zijn ze veel liever!!!
@Bloem
Hij dacht vast ik stel me verdekt op … kan ik stiekem gluren zonder dat het opvalt.
@TRL
Een huiluurtje hebben ze allemaal maar dat krijsen is echt niet om aan te horen. En wat hij heeft, wss kom je er niet achter.
De oudste van mijn zus heeft de eerste 9 maanden gehuild, was hij wakker dan begon het feest. Dat is echt niet vol te houden in je uppie. Wat hebben we met zijn allen gewandeld met dat jochie want dan alleen was ie stil. Er was gewoon dagelijks iemand van ons een aantal uren daar zodat zus even kon ontsnappen. En opeens was het over, van het ene op het andere moment veranderde hij in een lachebekkie.
Ook J had van die momenten. Hij sliep al niet veel, vanaf de 3 maanden al niet. En al helemaal niet in zijn eigen bed. Ook al legde je hem er slapend in, binnen de kortste keren was hij wakker en ging hij finaal over de rooie. En hoe langer je hem liet krijsen, des te langer duurde het voordat je hem weer rustig had.
Volgens mij hebben ze allemaal wel iets, de een wat extremer dan de ander. Een schrale troost voor jou op dit moment maar uiteindelijk komt het allemaal goed.
En is dat niet het geval dan neemt tante Beps hem wel van je over … of niet Beps
?