TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
**22/01 Damber
**14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

mogguh

@ roanna en damber: van harte gefeliciteerd met de B-days!! hiep hiep hoerrrraaaa!!

plannen? werken? of lekker vrij…

ikke zometeen beginnen met werken, maar voel me de laatste tijd 's ochtends echt heel akelig… bah, maar komt wel weer goed, trekt meestal vanzelf weg na ff liggen en als ik eenmaal op mn werk ben dan moet ik weer… dus… op naar t werk! ciaaooo

Roanna en Damber,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!!

Viva,jij gefeliciteerd met je dochter.

Marion,vandaag sporten of toch maar niet.

Beps,toch gen filmpje gekeken,maar op tijd gaan slapen.

Ik net wakker,vanacht wel wakker geweest,maar hoefde er niet uit.Voel me rot en dat komt niet omdat C er niet is,maar toch weer het andere :frowning:

fijne dag allemaal

Dames, sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb, ben helaas heeel druk geweest en echt geen tijd gehad.sta nu in de meeleesstand en probeer tussendoor terug te lezen en te reageren
Maar allereerst uiteraard :
Roanna : meissie van harte proficiat en een heeeeel fijne dag toegewenst:kus:
Damber : jij ook van harte gefeliciteerd en uiteraard ook een heel fijne dag
Viva : jij ook proficiat met je dochter
Tot strakkies allllll:dag:

@TRL en Bloem
Allebei een dikke :kus:. Bloem omdat je je akelig voelt 's morgens en TRL voor dat andere.

@TRL
Goed dat je het zegt, ik moet idd vandaag gaan sporten. Was het toch helemaal vergeten … een beetje DDD deze morgen denk ik.

@Raak
:dag: druk en in de meeleesstand. Niet leuk voor je dat je druk bent maar wel fijn om te lezen dat er niets anders aan de hand is :kus:

Goedemorgen all.

Allereerst:
Damber… jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jij ook nog vele gezonde en goede jaren toegewenst.

http://www.annasanimaties.com/4feest.gif

@Viva: Jij ook gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag verder nog gewenst.

@ALL: Hartelijk bedankt voor de felicitaties en de mooie bloemen. Weet haast niet meer waar ik ze moet neerzetten.
Bedankt!!! :kus:

Wij gaan vanavond even met de kids naar de wok om het te vieren, dat ik alweer zo OUD ben geworden. De rest komt gewoon vanmiddag na mijn werk ff voor een bakkie en de andere rest komen vrijdag en en zaterdagavond even op de koffie met taart.

@Raak: Goed dat je er weer bent. :dag:

Nu even showeren. Jullie ook allemaal nog een fijne dag. :kus:

@viva
Jij van harte met je dochter.

@trl
Goede nacht gehad, maar nu toch weer een rotgevoel.
Het zit echt heel diep bij je, maar het goed (ooit) goedkomen. :kus:

@raak
Heel druk geweest, ik hoop dat je vandaag wat tijd hebt om hier te zijn.

@bloem
Weer beroerd vanmorgen, ik hoop dat het snel wat afzakt.

@Roanna
En … de jarige jop is ook al uit de veren … ze staat nu wss te zingen onder de douche. In ieder geval alvast veel plezier met kokkie en de kids vanavond!! Wok ze!!

Roanna & Damber: Happy birthday!!!

Sorry meiden ik druk hier!!!

dus :ninja: :dag:

Dank jullie wel voor alle felicitatie’s:king:

Roanna jij hebt dus een drukte van belang, hier nada niets…Damber wil het niet vieren…dus wordt het niet gevierd, schoonzus was maandag ook jarig samen met mijn paps die viert het ook niet. a.s. zondag vier ik mijn vaders verjaardag bij hem thuis, met een klein koppeltje. Ze hebben het allemaal niet van een vreemde hoor, als ik ergens een hekel aan heb is het mijn verjaardag vieren:thumbsdown:…ik zorg dus dat ik dan ook meestal foetsie ben he, dit jaar is het ook weer gelukt…en verleden jaar ook, toen zat ik op de boottocht in Alanya, hubs al zingend in de middelandse zee, alle mensen op de boot meezingen…:hihi:

Tlr :kus:voor jou…ooit he ooit.

Bloemmie bah vervelend iedere ochtend beroerd, voor jou ook :kus:

@Viva: Nou, wij vieren het ook niet meer zo uitbundig als eerder hoor.Toen kreeg ik altijd de hele meute van kokkie’s kant en aanhang… nou dat wil je niet weten. En daar zijn we sinds kokkie’s verjaardag van november j.l. van afgestapt. Mij te druk en wat een zooi nadien. :mad:

Nee, gaan nu gewoon ff uit eten, omdat het voor mij een kroonjaar is (zegt mij verder ook niks) :lol:, en de rest mag in de avonduren komen, op z’n Hollands zeg maar. Koffie met taart en dat is het wel.

Roanna: kroonjaar… :smiley: Hoe jong ben je geworden dan?!? :wink: Zo ik net ff een lading boekingen gemaakt… :biggrin:

@Cynthia: 60 jaar. Stttttttttt…:lol: Nou, beter toch al die boekingen. Er is heus nog wel animo en geld voor de vakantie hoor! :idea: :king:

Ik zeg niks :wink: En ja er is zeker wel geld en animo!!!

Goeiemorgen,
Allereerst, Roanna: Gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag vandaag en wens je nog veel mooie jaren samen met kokkie toe

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/573.jpg

Damber: Gefeliciteerd met je verjaardag, je viert het wel niet, maar maak er toch een leuke dag van

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/578.jpg

@Viva: Gefeliciteerd met Damber en je schoondochter die ook jarig is geweest. Misschien heb je na alle bloemen wel vazen tekort, dus krijg je er een van mij[http://www.flowerservice.nl/images/vazen/Glazenvaasstory.jpg](javascript:popupWindow(‘http://www.flowerservice.nl/glazen-vaas-tory-pi-132.html?image=0’))

Iedereen weet het wel, ik vier mn verjaardag al jaren in turkije en dat bevalt me prima. Hub vind het altijd leuk om wel te vieren, die wordt dit jaar 50 dus dat wordt wel een feestje.
@Raak: Had je ook al gemist, ben blij dat alles goed is
@Bloem: Vanmorgen niet zo lekker, hopen maar dat het vandaag beter wordt
@Marion: Naar de sportschool vandaag?
@Trl: C. een nachtje uitbesteed en gisteren lekker gezwommen. Is goed voor je, even wat anders
@MK: Weer een beetje opgeknapt?

@Cyn: Hoe is het met de spierpijn?