@Viva: Nou, ik heb die foon alleen maar genomen, omdat er een camera opzat en het een aanbieding betrof. Gratis foon met 1 jarig flexabonnement van T-Mobi** voor 12,95 per maand en als die om zijn (okt.2009), ga ik weer over op prepaid.
Krijg al met pijn en moeite muziek op de MP3 speler, dus begin ik hier maar niet aan. Oh ja, zit ook nog een radio op. :lol:
@Bloem: Ja, dat heb ik gehoord ja. Minimaal 3 maanden van te voren opzeggen en aangetekend. Anyway… bedankt voor het meedenken ook hoor. :kus: Weltrusten voor jou alvast dan. :dag:
@Beps: Ik heb 'm ook in het zwart en is bijna hetzelfde als die van jou. Moet ook zeggen, dat ik 'm ook niet zo gebruiksvriendelijk vind, maar kan er nu een beetje mee overweg. Had hiervoor zo’n oudel*lle Nok** en die ging me veel vlotter af, maarja… het oog wil ook wat he. :lol: En ach, zoveel en vaak gebruik ik 'm ook niet eens.
Lekker nog aan het werk Beps? :dag:
Kreeg vandaag zo’n boekje van het FN*, daar zijn we al jaren lid van en laten we daar nu ook 10 % korting krijgen bij Kr*s reizen. Nou, wordt dus weer opletten. :idea:
@TRL: Heerlijk dus even er van tussen uit geweest. Gelijk heb je. Al zal het maar 1 x per week zijn, het is toch ff een uitje. Kom je ook weer eens even in een andere omgeving.
@TRL: Jouw leven gaat ook nog door, ondanks dat je zo een heerlijk ventje hebt. Dus vooral doen, iets voor jezelf!!! Lekker genieten hoor…(en dat doen je ouders ook, want die passen zeker op??)
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
**22/01 Damber
**14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Goede morgen … officeday today … dus snel vandaag. En vanmiddag komt vriendin met haar zoontje voor de verjaardag van J. Kan niet al te laat beginnen dus maar ben niet echt snel want heb al een paar nachten slecht geslapen. Heb hoofdpijn en ben verkouden en 's nachts begint het te kriebelen als je lekker warm onder de dekens ligt. Maar goed … dat zal ook wel weer bijtrekken.
Gelukkig hoefde ik niet veel bij te lezen. Hier voornamelijk over telefoons en gamen. En … TRL heeft gezwommen gisteravond. Mooi zo, even eruit en wat anders dan luiers en flesjes.
Deze heb ik althans dan helemaal in het roze… moet er echt errug aan wennen.
Tlr. en Marion beterschap…het heerst…
Ik lag gisteravond om 9.30 uur in mijn mandje…helemaal totalloss…maar wel lekker geslapen.
Vandaag een halve dag met om 12.00 uur op audientie bij de directeur…aangezien we geen manager meer hebben vallen we rechtstreeks onder haar, ze wil het hebben over onze vakantieuren en vakantieplanning…gaat haar geen ene zak aan…klaar basta. Ben dus benieuwd wat ze allemaal wil gaan zeggen/veranderen.