TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Hier dus een no kia verslaafde…heb er al 1 zolang ik mobiel bel(jaartje of 15, was 1 vd eerste toendertijd…) En een Wii verslaafde, zit al va 7 uur te gamen hahaha!!!

Zo ff tv kijken, mn zeepjes moet ik ook bijhouden(hoezo een burgerlijke muts aan t worden HIHIHI)

@TRL: Niet ziek worden hoor, dan krijg je geen visite zaterdag!!!

@Marion: Jij ook niet…

en daarbij hoorend…: Ik ook niet…keelpijn, maar bij mij lijkt het te komen van kantoor, zooo droog de lucht daar… elke keer als ik gewerkt heb, giga keelpijn, 2 dgn thuis bijna over…???

Goedemorgen all.

@Viva: Nou, die is ook mooi zeg. Nu even zien dat je 'm onder de knie krijgt.:lol: Bij jullie dus ook dat gezeur over het opnemen van vakantie. Hebben wij sinds die nieuwe leiding er zit ook. Moet eigenlijk eerst wachten op toestemming en dan pas zou ik kunnen boeken. Nou, ze kunnen me wat. Heb allang geboekt, voordat ik het papiertje ingeleverd had.

@Beps: Lekker dagje (bijna dagje) vrij en fijn aan de game. Zet 'm op. Zorg dat je wint.

@TRL: Niet helemaal lekker in orde. Inderdaad, het heerst. Bij ons op het werk zijn er ook velen niet. Allemaal griep. Hopenlijk ben je voor morgen weer opgeknapt dan om naar je oma te gaan. Beterschap. :kus:

@Marion: Mag weer fijn naar kantoor en dan vanmiddag nog kinderfeestje. Drukke dag dus. :dag:

Ik hoor net dat er bij dat bedrijf waar Bloem werkt, duizenden banen geschrapt gaan worden. Hopenlijk zit haar bedrijf daar niet bij. :frowning:

Zo, nu even in de aanslag op de B0X site. :dag:

Hello!!!

Ik heb wel bijgelezen!!! Goed he :wink:

Bloem: oogcontact… :wink: Het begin is er!!
Roanna/Beps/Viva: telefoons… pff k weet er alles van… ben verslaafd aan nieuwe telefoons!!! :smiley:
Beps: verslaafd aan de wii… :smiley:
Trl: :kus: niet helemaal lekker vandaag… Rustig aan!
Marion: werkse!

Verder als ik iemand vergeten ben… Sorry :kus:
Gisteravond weer ge-fit… :smiley: Heb helemaal zere kuiten van het steppen… Maar dat is alleen maar goed!! Vandaag weer aan het werk, morgen ook nog en dan heb ik weekend! :biggrin:

En om even in het onderwerp te blijven… Ik heb deze :wink:

http://www.dialaphone.co.uk/images/samsung_u600_dark_silver_offerpage.jpg

Nou, zo te zien is het nog open, maar wel weer hetzelfde appartement. Kunnen het zeker niet kwijt. :lol:

Dan nog die andere aanbieding naar Gumbet in een mooi hotel voor € 100 meer, maar dan ook H.P. Was ook nog te boeken, zag ik.

@Cynthia: Ook mooi toestel. Volgens mij heeft mijn dochter die ook.

Maargoed dames… ik ff poedelen.

Iedereen werkse en voor de thuisblijvers ook weer een fijne dag.

PS: Heb Raak ook al even niet gezien. Hopenlijk voelt zich niet al te onder druk gezet door ons en vooral mij, over ADR. :lol: Als je wel mee gaat, heel leuk en als niet, ook goed hoor Raak :kus: Ik weet dat jij graag mee zou willen, maar als het niet gaat, gaat het niet. Toch?

@Cyn: Ik was al verslaafd, maar in de winter is dat erger dan in de zomer…(en je kan niet op de pc, of tv kijken/luisteren) Nu heeft Hubs m aangesloten op mn ‘kleine’ scherm,…PFJEIUWWWW wat een beeldje!!!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
hoi hoi :smiley: :smiley: :smiley:

@ roanna ik werk voor E**** en niet Sn E***** he? er gaat wel een divisie weg hiero, die verhuizen naar Roemenie, maar die mensen zijn allemaal elders aangesteld…

anyways
collega ging naar ander gebouw en ze belt me, “hij staat buiten te roken” ga nu naar beneden
hiih… werd ineens heel erg slap in de knietjes, dus maar besloten een colaatje te gaan halen… beneden. Hij kwam net binnen stappen, ik knikte een soort van en hij knikte terug en volgens mij zei hij ‘hai’ ofzo, kan niet zo goed liplezen vanaf 100meter, maar goed, ikke dus hai terug gezegd… hihi… maar hij zei het eerst…

jullie snappen natuurlijk dat er nu nix meer nuttigs gebeurd bij mij… en zit om half 10 al aan de cola :retard: hahahaha

:smiley: :smiley: :smiley:

Bloemmie, jou baantje dus niet op de tocht…en een colatic op de ochtend…je moet er wat voor over hebben om een woordje van hem te krijgen, maar goed toch gelukt…eerst oogcontact, nu al een woordje, het volgende is een bakkie samen…hihihihi…de rest van de dag dus in jubelstemming.

Box weer geprobeerd voor andere collega, zat er in maar ze was te laat met het doorgeven van haar gegevens dus toen was het al weer voorbij…om 9.09 uur was hij actief, en vertrek op 23 juni… helaas pindakaas voor haar. om 9.14 uur kon je dus niet meer boeken.

Hahaha Bloemmie: Coca cola light break???

Haha ik zie Bloem al met zo’n blikje cola rondlopen :smiley:

nee regular!! :smiley: :smiley: :smiley: hahahaha

:wink:

nou op audientie geweest hoor, moeten allemaal alles doorgeven aan de directeur als we vrij nemen…net of dat wat nieuws is…

@viva
En wat vond ze ervan dat je al 2 reizen had geboekt? of had je dat al eerder doorgegeven.

@Viva: En nu???

Zo meiden, lunch op, nog een uurtje prutten!!! Hahaha. Zelda RULESSSS!!!

Oke meiden…

Ikke naar t werk(over 10 min) voor vergadering, en daarna… Werken…
meld me weer…Toedelss

By the Way…heeft iemand iets van Filiz gehoord?? hoelang zou ze in nederland zijn, en wanneer ging ze terug??
Ik heb al een poosje niets van haar gehoord…

zo ik weer thuis, nog geen weekend (moet vrijdag voor collega invallen maar ben dan wel maandag vrij)…

Ze zeiden er niets van dat ik al vakantie had geboekt, 1 zit voor de vakanties een er precies in…ze gaan een schaduwkaart aanmaken van iedereen…nou ze doen maar… het gaat erom dat je al je verlof opmaakt in een jaar in september gaan ze dan kijken hoeveel uren je nog over hebt zodat je dat voor het eind van het jaar allemaal opmaakt…(in het cao staat er over dat je alle uren die je over hebt mee mag nemen naar het jaar erop).
Ons aanspreekpunt spreekt er ook schande van…(kwestie van vertrouwen/ nou ja zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten nietwaar)…het zegt meer over de directeur als over ons.

Beps volgens mij ging ze 2 of 3 weken naar nederland. Heb even op haar hyves gekeken…zo te lezen blijft ze nog tot zeker 8 februari in nederland…

gaat gelukkig weer de goede kant op, maar zal nog even niet veel aanwezig zijn hier schat ik, ben druk bezig hier de achterstand met de was en de stijk weg te werken, ook zit ik met een dilemma waar ik momenteel veel over aan het nadenken ben en uiteindelijk een keuze zal moeten maken

Viva,was het nog steeds Turunc??

Bloem, gaat vooruit.Elke dag een stapje verder.

Filiz,zit bij oms zusje net als Wr.

Wij net weer thuis,oma was erg trots om C te zien,haar 31ste achterkleinkind.C gelijk maar bij me ouders achter gelaten,kunnen ze ook vast wennen hahaha