Toos: haha ja dat dacht ik al… ![]()
Zo vind ik Mario Kart ook helemaal geweldig…
Zit ik met mijn stuur op mijn bed… ![]()
Toos: haha ja dat dacht ik al… ![]()
Zo vind ik Mario Kart ook helemaal geweldig…
Zit ik met mijn stuur op mijn bed… ![]()
@Beps
Is Zelda vandaag nu fit op vakantie is.
@Toos
Nog even vrij maar straks aan de crock.
En ik ben ondertusssen de boekhouding aan het bijwerken. Volgende week komen ze weer voor de BTW dus moet klaar liggen dan he.
En straks even met vriendin naar de sportschool, ga ik me weer proberen uit te sloven.
Toos,ha dacht aan netelroos,heb druppels voor C gekregen,en helpen goed is nu al zo goed als weg.
Roanna,ja had die aanbieding van Marmaris ook gezien,maar kon hem vanaf hier niet boeken,dus zal wel uitverkocht zijn.De aanbieding van de dag kwam ik niet door.
@trl
Gelukkig dat het weer beter gaat met C.
En V… daar zijn geen woorden voor :kus:
Zo ik weer thuis, ga hier nog even wat doen en me verder verdiepen in mijn telefoon.
Tlr. gelukkig gaat het al beter met C.
Middaaaaaaaaag.
Zo, wij ook weer terug van schapjes doen. Lijkt wel mooi weer, maar vond het waterkoud. Brrrrr.
@Viva: Nieuwe foon? Wat voor eent? Heb je wel hetzelfde nummer gehouden dan?
@TRL: Oh, gelukkig is C. al niet meer zo ziekjes en trekken de rode plekjes weg. Fijn hoor. Vond het ook altijd maar niks als de kids ziek waren, maarja, het hoort er allemaal bij, zeggen ze.
Enneh… we blijven meedenken hoor, w.b.t. de vakantiesites. :dag:
Te werk… pfff toch al geen zin…
@Beps: Wie en wat is Zelda?
Ennheh… werkse weer hoor. :dag: :hihi: Geen zin en toch moeten he!!!
@Roanna: Zelda is een spelletje op de Wii, en dat is va de 1ste nintendo al een spelletje waar ik helemaal gek van ben…zoeken en onderzoeken enzo!!!
hahahha Beps verslaafd aan zelda, ik heb hem op de eerste nintendo uitgespeeld…maar wel maanden over gedaan…
Roanna nog steeds hetzelfde nummer maar ik heb een LG…gekregen van mijn collega een roze…hartstikke leuk ding…ik ben niet zo van al die mega super moderne dingen…maar nu muziek erop gezet en foto’s enzo…maar moet hem nog wel leren kennen
Zelda, heb ik echt nog nooit gespeeld… ![]()
@Beps: O zo ja. Ik had al een vermoeden, dat het een of ander spel moest zijn. Moet vast leuk zijn!! Heb nog nooit een spelcompie gehad.
@Viva: Leuk he, weer zo’n hebbedingetje en nog gekregen ook!! Toe maar. Dat kan die van mij trouwens ook, (Nok**6300) maar ben er nog nooit toe gekomen om er van alles op te zetten. Heb alleen wat foto’s ermee gemaakt.
Ik ben zo weer weg!!! Wi fitten!!
haha
Fijne avond all!! :kus:
@Viva
Is aan het kennismaken met haar nieuwe telefoon.
@Roanna
Blijft meedenken.
@Cyn
Nog niet fit genoeg?
@Marion: En jij dan Marion? Jij al naar de sportschool geweest of ging het niet door?
@Cynthia: :dag: Fijne fitavond. :dag: Wel thuis!!!
hoi allen
ik ben ook weer thuis maar ben echt een vierkantje, kan niet eens meer normaal denken en heb giga hoofdpijn. heel de dag training gehad
ik ga nu ff wat eten en daarna slaaaappuhhhh
heb hem wel gezien vandaag, eindelijk!! was met collega aan het praten en hij met de zijne en liep langs, heb hem aangekeken, gestopt met praten en echt heel bewust naar hem geglimlacht (ja-ja!) hij keek me ook aan en nam me min of meer van top tot teen op en tja, toen was hij natuurlijk al voorbij. maar goed, als ik dit nog een keer of 5 doe, kan hij nix anders doen dan teruglachen/hoi zeggen dus… nou ja… stapje voor stapje he? ![]()
@Bloem: Nou, je bent alweer een stukje verder. Nu de rest nog! :idea:
En… eetse en slaap lekker zo hoor. :slapen:
@Bloemske toch…flirten met de collega’s!!! Hopelijk lacht hij binnenkort terug!!!
Zo weer wat rustiger hier…
@Roanna
Nee, ging niet door. Vriendin belde af en nu ben ik donderdag het haasje.
@Bloem
Wat dacht jij … nu je langs komt zal ik zorgen dat je me ziet! En gelijk heb je.
Bloemmie stap 1 gezet…go girl
Beps rustig op het werk
Roanna jij dus ook nog het een en ander uit te zoeken op je foon
Marion donderdag het haasje op de sportschool.