TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Goed idee :smiley: … stel jij alvast een plan d’amour op :wub: ?
En … al een beslissing genomen over ADR?

Zo allen… btje bijgelezen, C netelroos(beterschap en sterkte TRL!), (klein)kinderen worden groot, bloemmie moet oppassen anders staan er ineens een aantal vrouwen in de kantine en toen wilde ik maar eens gaan slapen haha!!!

Tot morgen

Dames,denk niet dat ik C naast me neerleg,dan doe ik helemaal geen oog dicht.

En net V gesproken op msn,kon het niet laten om hem aan te spreken en wilde ook weten of er in zijn familie allergieen voorkomen.Meneer gaat van de zomer trouwen met een Turkse die hij nu 4 maanden kent,zegt tie…Hij wil zijn leven opnieuw starten,lekker makkelijk voor hem,alles vergeten.Heb nu het gevoel dat ik moet overgeven.

Weltrusten Beps.

Dan ga ik ook mee Beps. :slapen: Ga ook zo afsluiten.

Wens jullie allemaal weer weltrusten en tot morgen weer.

:dag:

@TRL: Meid… wat een bericht. Kan me voorstellen dat je nu spontaan gaat overgeven. Wat een klo**zak. Sorry hoor. Nu helemaal kappen met die vent. Pfff… kan me daar zo aan ergeren he!!! :mad:

Enneh… C. ligt toch nog bij jou op de kamer, of slaapt hij al op zijn eigen kamer?

Roanna,C sliep al na 2 weken op zijn eigen kamer.
Ja moet ook wel kappen,maar C lijkt sprekend op hem alleen de blonde versie en iedereen zegt dat ook,dus is moeilijk.

TRL: Nouja, als hij verder niet huilt, dan kan je hem ook rustig in zijn bedje laten , maar zou wel even wat vaker gaan kijken. Tenminste dat zou ik doen.

Tja… C, kan dan wel op hem lijken, maar vind dit nu toch wel een bevestiging, dat hij jou niet meer moet, lijkt mij. Hoe hard dit ook klinkt. Hij kiest duidelijk niet voor jou en C. Heel jammer voor jou, maar het zat er toch ook wel een beetje in. Toch vind ik het heel sneu voor je. Dit heb jij niet zo verdient, maarja het is niet anders. Wens je toch heel veel sterkte hiermee. :kus:

Dank je Roanna,ja dat wist ik wel dat hij mij niet meer moet,maar C dat hij zo hard voor C is dat is gewoon zo moeilijk te begrijpen.Voor hem makkelijke keuze,wordt verder niet geconfronteerd,maar ja zoals je zegt moet ermee leren leven.en of het waar is weet ik natuurlijk ook niet…
Natuurlijk ga ik wel vaker kijken bij C,hou hem wel in de gaten.

Blehhhh ben ik nog even, alvast voor zover het kon de belastingaangiftes klaargemaakt.
de hele avond mee bezig geweest, wat een gedoe zeg om voor paps in te vullen. Ik hoop maar dat ik het goed heb gedaan en zo niet, dan was het geen opzet.

Kaylo jeetje meissie het schiet maar niet op bij jou.

Marion weer een mega updat

Tlr…van een ONGELOFELIJKE KL**TZAK…nou ik wist het wel, nam nooit, maar dan ook nooit meer contact met hem op, het liet hem ook niets meer weten over C. hij maakt het wel overduidelijk duidelijk dat hij niets om dat kleine mannetje en jou geeft. Meissie hou de eer aan jezelf en neem net zover afstand van hem als hij van jou en kleine C…en kotsen mag je van mij hoor…een hele dikke kus voor jullie tweetjes.

Zo ikke nog even een peukie en dan naar bedje toe, welterusten voor iedereen…

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
**22/01 Damber
**14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

MĆ“ge…

ik laat het goede er maar af,…ben beroerd met TRL mee…

@TRL: Je weet wat ik van hem vind…nu is hij nog lager. Hoe stom het ook klinkt…ik vind het bijna het ā€˜bekende’ verhaal: Zo verliefd…alles voor elkaar… en dan ineens gaan ze trouwen met het meisje dat 20 jr geleden voor ze is uitgezocht…JIJ BENT MEER WAARD!!! EN C OOK!!! Gelukkig ga ik ervan uit dat C uiterlijk op hem lijkt, en dat jij zn karakter mag gaan vormen in het jouwe!! Zodat hij weet hoe en wat.
Dikke DIKKE :kus: voor jullie allebei lieverd, we hebben het er vast wel over binnenkort!!! :wink:

Goeiemorgen!!!

TRL: lieverd wat een bericht weer van die Ekel!!! Meisje probeer verder te gaan met alle aandacht voor C en probeer (ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan) maar probeer die Ekel uit je hoofd te krijgen… :crybaby: Bah!! :kus: voor jullie!

Zo ik HE-LE-MAAL verslaafd aan de Wii Fit… :smiley: Geweldig!!! Haha stond gisteravond te steppen en te hoela-hoepen op dat ding in mijn kamer… Maar goed dat niemand het kan zien :wink: Zag er niet uit… :smiley: Het Yoga onderdeel is niks voor mij, lig elke keer bijna languit op de grond haha… :thumbsup:

Vandaag weer aan het werk, weet nog niet of ik veel tijd voor hier ga hebben!

:dag: :kus:

Goedemorgen.

@TRL: Weet niet of je het ook nog in de gaten houd en gezien hebt, maar je kunt bij BXX… naar Marmaris in Juni voor € 249 ALL INN. P.P. Zo te zien heel mooi hotel.

:kus:

Iedereen :kus:Moet nu even verder, :dag:

Zoooo ben ik dan, vandaag al weer lang aan het werk geweest…nu ff niets, nieuw foon dus zit te klooien met dat ding, begrijp er nog niet zoveel van…andere collega wil ook via Box, nou de boel hier allemaal start klaar, F5 zitten vingeren maar helaas niet gelukt hihihihi…gisteren was denk ik een toevalstreffer.

@Viva::lol:

Trouwens er staat ook nog een mooie aan het strand in Gumbet bij voor € 259. H.P. Ook vertrek in Juni.

:dag:

Klinkt wel heeeeel aantrekkelijk!!! :smiley: Maar nee… ik doe het niet… Heb besloten om dit jaar niet naar Turkije te gaan… Er zijn zoveel andere plekjes die ik wil zien!!

Goede morgen … de stagiaire is hier dus ik ben lekker binnen deze morgen.

@TRL
Jeetje wat een R*TVENT!!! Daar krijg je idd acute braakneigingen van. Hoe kan iemand zo gemakkelijk over het feit heenstappen dat hij (2x) vader is en vrolijk verder gaan met zijn leven. Dan heb je gewoon geen gevoel vind ik. En kan dat, net zoals jij, gewoon NIET begrijpen. Probeer hem links te laten liggen meis, hoe moeilijk ook. Want het enige wat hij doet is jou, en misschien C later ook, blijven kwetsen. Dikke vette :kus: voor jou.

@Cyn
Helemaal verslaafd aan de WII fit. Ik denk dat we met z’n allen eens stiekem moeten komen gluren :wink:

@Roanna
Druk op jacht voor leuke aanbieding voor TRL. Toppertje!!!

@Viva
Ook al aan het bixen maar jij voor je collega’s. Met zijn allen moet je er toch een keer door komen he? Ben beniewd.

Haha…mijn Wii-fit is bij mn zus aan t logeren…maar ik herken me helemaal in Cyn… Zit nu zelf weer helemaal in Zelda… jaja…al 2 uur maar het lukt weer niet…(ach je doet er geloof ik 90 uur over om m uit te spelen hahahahaha)

Goeiemorgen,
@Trl: Ik denk dat alles er wel over gezegd is, wat een verschrikkelijke &%$#. Begrijp niet hoe iemand zo kan zijn. Hoe is het trouwens met C? Heb het even gemist denk ik maar wat zei de HA?
@Cyn: Aan het wii fitten. Zou je wel aan de yoga willen zien:lol:
@Viva: Aan het vingeren met bax, weer niet gelukt. Staan wel andere leuke aanbiedingen op zag ik
@Roanna: Aan het meedenken met Viva
@Marion: Vandaag een stagiere, dus lekker vrij vandaag
Ik straks om 1 uur eerst een vergadering en daarna tot 11 uur aan de crock. Wordt een lange dag dus