Viva,ja dat dacht ik ook,kan beter niet op internet kijken.
Roanna,ja ik ook…
Viva,ja dat dacht ik ook,kan beter niet op internet kijken.
Roanna,ja ik ook…
snap er niets van hoe kan Roanna nu weten dat hij Frank heet…
Tlr…neem hem vannacht maar lekker bij je hoor…goed in de gaten houden…
hahahaha ja Roanna dit is hem…1+1=2 he…had hem vanochtend al verteld over tros/rad*r…heeft hij dus een berichtje geplaatst.
frank2202
Geplaatst op 19 Jan 2009 14:53 door frank2202 Ook nu weer heeft Bex aanbiedingen naar Turkije voor 99 euro. Vanochtend om 09.00 uur op de site gegaan en regelamatig de site met F5 ververst. En ja hoor om 09.15 uur verscheen de actieknop in beeld. Binnen 5 minuten heb ik een reis voor 2 personen kunnen boeken voor idd 99 euro per persoon.
Dus het is wel degelijk mogelijkNaar boven ** **
@Viva: Ja hallo… jij hebt mij net voor eten een PB gestuurd en ik heb je het antwoord al gegeven. :lol:
@TRL: Inderdaad niet mis dan, dus echt wel ff goed in de gaten houden.
Ow… zal ff zeggen hoe ik dat wist van Frank, spreek uit Frenk. :lol:
Op Trosrader staat een draadje over die Bixreizen bij vakantie en vliegreizentopic en toen ik dat las, dacht ik ineens aan Viva, omdat zij vertelde dat haar collega het wel gelukt was om te boeken. Mistery opgelost. :idea:
@Bloem: Wat een vette pech weer voor je. :hihi: Weer niet gelukt en morgen komt er ook weer niks van. Pfffffffffffff… zou ook gek worre.
Roanna,das toevallig dan en Viva zich maar afvragen hahaha
Ja zal C zeker in de gaten houden…
Had Box een mailtje gestuurd of ze wisten of Kusadasi misschien ook bij die aanbiedingen zou komen,kreeg als antwoordt dat ze niet wisten omdat de aanbiedingen elke dag kunnen verschillen…
Morgen dan maar weer kijken Tlr…
@TRL: Wij houden het ook voor je in gaten hoor. Als ik ergens wat zie of lees… zal ik je tippen.
@Cynthia: :kus: :dag: en doe rustig aan en een fijne avond verder nog!!
gisteren en vandaag hadden ze dus het zelfde appartement alleen een andere vertrekdatum…gisteren kon jij toch boeken voor 23 juni, vandaag voor 30 juni.
goeieavond dames !
Jullie zullen wel denken van “daar is ze weer”, maar sorry hoor, is er gewoon niet van gekomen de laatste dagen. Normaal vandaag mijn eerste werkdag na 4 maanden, en heb er ook enorm naar uitgekeken. En nu lig ik al 2 dagen geveld met hoge koorts (griepje in het land), en dat terwijl ik bijna niet buitenkom !!! Plus die ontsteking in mijn lies die maar niet overgaat. Dus NOG MAAR eens thuis tot eind januari, ben het gewoon moe aan het worden. Mis sociaal contact … en hier kan ik ook niet blijven “zagen” hé ?
Toos : Een knieoperatie voor niks ? Is dus geen lachtertje.
Bij welke arts of ziekenhuis in België gaat je dochter nu ? Misschien UZ ?
En dan dat rotweer !!!
Gisteren was premier Erdogan in België (Hasselt) en die moest vandaag rondgeleid worden in Brussel. Raad eens wie één van de begeleiders is ? Mijn ventje dus !! (ocharme met dit rotweer op de motor sinds deze morgen 9u). Zal wel laat worden, heeft net gebeld, hadden deze middag geluncht in Radison hotel in Brussel (de premier dus…) en wou nog het Atomium en dergelijke zien in Brussel.
Wou ik gewoon even melden ![]()
@Kaylo: Nouja, meid toch. Het zit je niet mee he? Straks kun je nog geeneens mee naar ADR. Moet je toch ook niet aan denken he? Nou, heel veel beterschap dan maar weer hoor. En zagen? Je mag hier altijd komen zagen hoor. Wij kappen je wel af ,als je er niet door komt met zagen. :lol: Nee hoor, kom gerust hier met je klachten en wie weet, kunnen we je virtueel ook een beetje steunen. :kus:
En wat is jou ventje bevoorecht om voor de premier van Turkije te mogen rijden en dan ook nog met hem mogen lunchen. Zo, zo, toe maar.
Zo, nu ga ik ff aan de koffie hoor! :dag:
Roanna : bedankt voor het opkikkertje ! :kus:
Maar mijn ventje mag niet samen lunchen met hem hoor, enkel ervoor zorgen dat hij in veiligheid is. Ja, Erdogan zal niet in de keuken broodjes zitten eten (mijn ventje wel dus, haha !).
Goede avond … ik kom ook even op de koffie.
Vandaag een drukke dag gehad, we zijn naar de (eventueel) nieuwe school van J gaan kijken. Gesprek en een rondleiding gehad. En ik moet zeggen, het voelt goed daar en denk echt dat hij daar op zijn plek is. En hij zelf ook toen hij hoorde dat een oud klasgenootje ook op die school zit.
Heb bijgelezen en hoop dat ik alles onthouden heb …
@Viva
Paps jarig … gefeliciteerd!!!
@Roanna
Speurt op het net en weet opeens hoe de collega van Viva heet.
@Cyn
Piekert na het overlijden van de buurman. Sterkte meis, is ook een enge gedachte dat het jou ook kan gebeuren :kus:
@Toos
Dochter voor niets geopereerd, wat een verhaal zeg. Moest niet mogen maar helaas gebeurd het.
@TRL
C heeft netelroos, en moeders op internet gespeurd. Dan wordt je idd soms echt niet vrolijk. Leg hem vannacht maar lekker bij je als je dat geruststeld.
@Beps
Gaat stug door met lijnen samen met hub. En jullie zwemmen al lekker in je oude kleren. Gaat dus een koffer vol met nieuwe mee naar ADR.
@Kaylo
Nu geveld door de griep. Houdt echt niet op bij jullie he :kus:
@Bloem
Voor jou ook een dikke :kus:. Niet eerlijk hoor, je collega komt hem tegen en jij niet. Zou ie verstoppertje met je aan het spelen zijn.
@Raak
Ook zin in een vakantie naar ADR, is hub al om inmiddels?
En nu even naar het veld want daar moet er eentje opgehaald worden. Tot straks!!
TRL : kijk niet teveel op internet hoor, lees je soms meer dingen die je slechtere doen vermoeden. En maak je je nodeloos ongerust (doe ik ook) :kus:
Marion : weer een prachtige up-date ! En nu op naar het veld !
Cyn : jammer van je buurman, sterkte ermee.
marion : is niet echt een griep denk ik (daar ben je wel wat zieker van), maar voel me wel net een “schotelvod”. En het MOET toch EENS ophouden hé ? Hang niet graag de “sukkel” uit, maar is nu welletjes geweest. IK WIL GEWOON TERUG ONDER DE MENSEN !!! :tear: :tear: :tear:
@Kaylo
Misschien heb je te veel weerstand om de griep goed te krijgen. Ik hang ook meestal zo tegen het randje, te goed om op bed te blijven en te beroerd om normaal te functioneren. Lijkt wel of het dan langer duurt voordat je er vanaf bent.
TRL : kijk niet teveel op internet hoor, lees je soms meer dingen die je slechtere doen vermoeden. En maak je je nodeloos ongerust (doe ik ook) :kus:
En dan die bijsluiters … wordt je ook altijd zo vrolijk van … NOT dus. Als je sommige bijwerkingen ziet, die zijn soms nog erger dan de kwaal.
@Marion: Daarom lees ik ze ook meestal niet. :biggrin: Merk het vaak pas na inname en ga dan kijken of het ermee te maken kan hebben. Net als vorig jaar met dat andere merk bloeddrukverlagers, waarvan ik zo erg moest hoesten. Dan pas gaat er bij mij een lichtje branden en lees ik de bijsluiter en in mijn geval, was het ook zo. Weer terug naar het oude merk, probleem opgelost.
He, maar wat fijn dat die school goed voelt voor J. Tja, hij wordt echt groot nu he!!! Nu dus al naar het vervolgonderwijs. Onze oudste kleinzoon ook dit jaar. Ongelofelijk!!!
@Roanna
Ja wat vliegt de tijd he! Voor je het weet komt ie met de vriendin naar huis :biggrin: . Hij was trouwens heel enthousiast nu, wisselt nogal want een poos geleden wilde hij het liefste nog een jaartje op deze school blijven. Ook die mogelijkheid hebben we eventueel. Vooral omdat er voor hem nu toch al zoveel gaat veranderen het komende jaar. Ben wel blij met zijn reactie want zul je net zien dat er geen plek is als je besluit hem het komend schooljaar nog op de oude school te laten.
Het viel me pas trouwens op hoe veel hij gegroeid is. Hij is bijna zo groot als mijn moeder, ze is dan wel niet zo heel groot, maar toch. Hij was haar aan het knuffelen en opeens hoeft ie niet meer op zijn tenen en scheelt het echt nog maar een paar centimeter.
Trl : gordelroos voor kleine C, hou hem vannacht maar lekker in de gaten enne niet teveel google he
Kaylo : is geen goed plekkie he waar jij vertoef
Marion : waarschijnlijk goeie school voor J gevonden, toppie !!
Bloem : zit jou ook al niet mee, moet nu echt woensdag gaan gebeuren hoor, anders grijpen wij in :lol: