ikke hem niet gezien
collega wel en ikke niet
niet eerlijk… ik word echt langzaam gekkkkkkK!!
Goedenmiddag.
@Cynthia: Ik begrijp je volkomen. Jaren geleden maakte ik precies hetzelfde mee. Soms zijn er tijden in je leven, dat er zo plots velen om je heen wegvallen en ik vroeg mij dan ook af… hoe kan dat, waarom? Heb er ook weken angst van gehad, omdat ik ook dacht… dat kan ons ook gebeuren en lag er dan nachten wakker van. Tot na een goed gesprek met mijn (wijlen) schoonmoeder ( was nogal een gelovige vrouw), toen pas vond ik de de rust weer terug. Jij ook sterkte hiermee hoor! :kus:
@Raak: Nog steeds niet? :unibrow: He, toe nou!!!Je dochter gaat begin Juni, dus jullie kunnen met ons mee. ![]()
@ Viva: Heet je collega die vanmorgen geboekt heeft bij Bux toevallig Frank? :unibrow:
@Toos: Ik weet dat je nu aan het werk bent, maar wil toch ook even reageren op dat van je doschter. Ik schrok echt toen ik het las. Tis toch te gek voor woorden, maar hopenlijk kan er nu dus wel echt iets aan gedaan worden. Wens haar ook sterkte en beterschap namens mij.
@Beps: Druk met de afvalrace. Ook als Activ*a geprobeerd? Nee hoor Beps… grapje. Hou je maar lekker aan het dieet van die dieetiste. Zij heeft het beste met jullie voor en zo te lezen heeft het al resultaat, dus.
@Bloem: Enneh… weer niet? ![]()
Verder… ik boek de laatste jaren juist altijd via internet. Vind het juist heerlijk om alles zelf in en op te zoeken en dan te boeken. Maar mochten wij ooit nog naar Maleisie of Bali gaan, ga ik zeker wel langs een reisbureau.
@roanna: iedereen druk aan het benaderen voor 1 bepaald hotel.
@toos: wat erg voor je dochter zeg. sterkte met alles.
@Linda: beterschap
@beps: druk met haar dieet
@cyn: de wonderbaarlijke wii fit! (ik jaloers ik moet nog wachten)
En de rest ik weet het niet meer
Verder als jullie nog mensen weten die in een hotel in turgutreis willen werken als animator?
Kijk dan even op wonen en werken in turkije!
Groet Jacquelien
@Roanna: Heb veel aan de Opt*mel gezetten, zoooo hele rauwe bips… daar ben ik ook mee klaar dus… Sinds ik geen glas meer van die murk drink, geen problemen bij de achterdeur meer…(
) …
@Toos: lees net pas van je dochter…wat een rare situatie dan… maar nu hopen dat alles zal gaan zoals het voor haar het beste is…
@Cyn: Ja het leven is niet altijd even eerlijk!! Ik snap het ook niet altijd/vaak…
Maar nu mag je verder. Dat het bij anderen gebeurt houd niet in dat het jullie ook overkomt!!!
Dikke Kus meissss
Zelda weer opgestart…Wii-fit uit logeren bij mn zus…
Cyn,:kus:
Bloem,balen zeg,hoe komt het dat je hem niet gezien heb en je collega wel?
Raak,hubs nog even overhalen moet lukken toch?
Beps,de wii fit uitgeleend
Wij net terug van de ha,C heeft een vorm van netelroos,daar nu druppels voor gekregen.
@Beps: Nou, dat had ik toen precies hetzelfde van dat spul. Tot aan aambeien toe. Zag het net wel in de reklame bij De**markt en aarzelde nog van… zal ik het toch weer eens proberen… maar durf het toch niet meer goed. Bang dat ik weer aan de race ga. ![]()
@Jac: Ja, ben aan een meeting aan het organiseren bij ADR. Je kunt je nog opgeven hoor. :lol:
@TRL: Nog niets van gehoord he? Hopenlijk valt het mee.
@Raak: Bij Neckerdingetje is 11 dagen met HV… €1485. Op = op hoor!! :lol:
@ Viva: Heet je collega die vanmorgen geboekt heeft bij Bux toevallig Frank
hahahah jij mag nooit meer raden hoezo.???
Cynnie sterkte meissie…leef met je mee.
Raak nog aan het puzzelen voor adr
Bloemmie wordt langzaam gek…van het wachten.
@TRL: Oh, gelukkig dat je nu meer weet. Hopenlijk helpen de medicijnen.
@Viva: Heet hij zo echt dan, of niet? Dan vertel ik het je. :lol:
C. netelroos??? ach zielig…
ja hij heet echt zo???
hihi nu wil ik ook wel weten waarom…!
en netelroos…? hoe kom je daaraan??? arme mannetje!! hopelijk knapt hij gauw weer op
ikke hem weer niet gezien
collega gaat altijd beneden naar de wc, en ik tegenwoordig ook (hebben ze warm water
boven niet) maar goed, ik kom nooit iemand tegen, staat ook nooit niemand te roken, maar collega komt hem om de haverklap tegen, bij de ligt, buiten, in de gang… niet eerlijk!!! heb hem nu sinds donderdag niet meer gezien ![]()
morgen heel de dag cursus ![]()
Ik ben heel nieuwsgierig Roanna:idea::idea::idea::lol::drugged:
O Bloem dat zal je altijd zien…balen zeg…
Meiden jullie zijn echt top!! :kus:
Ik ga zo weer naar huis… wii-en!!
:biggrin:
Cynnie lekker je gedachten laten gaan tijdens het wii-en.
Bloem,geen idee hoe je aan netelroos komt.Hoop dat de druppels snel aanslaan kan ik er ook weer mee stoppen,want vind het niks heb ff gezocht op internet en dan lees je dit
*Wanneer moet ik de dokter bellen? *
Bel onmiddellijk 112 als je baby ademhalingsmoeilijkheden heeft zoals piepen of ademtekort, als zijn gezicht of zijn tong opzwelt, of als hij bewusteloos raakt. In combinatie met netelroos kunnen deze symptomen een teken zijn van anaphylactische shock, een mogelijk fatale allergische reactie. Het ademhalingssysteem van een baby is zo teer dat zelfs een lichte zwelling het ademhalen sterk kan bemoeilijken. http://www.toddler.nl/article/Netelroos
Daar word ik niet vrolijk van…
Cyn,veel plezier met Wii-en ff aan wat anders denken
he getver trl…niet googlen meis…gadver nou hou hem maar goed in de gaten hoor…
O Roanna eet eens door, ik ben zoooooooooooooooooo nieuwsgierig…