Ojee C. ziekjes, nou succes bij de ha.
Toos, balen zeg voor je dochter, dus het is eigenlijk voor niets geweest, al die pijn en operaties…
Tlr…idd met een baby is een schoon appartement heilig, maar voor 2 volwassenen die de hele dag op het strand/zwembad liggen dan maakt het mij ook niet uit hoor, echt als je naar de efteling gaat een dagje ben je meer kwijt…als je hem normaal moet boeken betaal je 800 euro per week met zijn tweetjes…hihihihihi
@ toos owh jee he, das inderdaad geen goed nieuws voor dochter. maar als ze weten wat er mis is kunnen ze er ook gerichter iets aan doen. maar leuk is anders. wens haar maar veel sterkte namens mij
@Trl: C. niet in orde, straks naar de ha, succes. Zou ook niet naar een beetje smoezelig app gaan met zo’n kleintje. @Bloem: Het is haast lunchtijd, go for it girl!! @Viva:Gefeliciteerd met paps
@trl
De vlekken nog niet over, goed dat je er naar laat kijken.
@raak
Ook bij t**rmax gekeken, maar wij zijn daar duurder uit (gelukkig!). En heb je je hubs al kunnen overtuigen? Zou wel leuk zijn als jullie er ook zijn!
@toos
Wat een toestand met je dochter, voor niets een operatie gehad… dat is nogal wat. Ik hoop dat ze hier iets voor haar kunnen betekenen.
@Raak: Ik heb bewust met Neckervrouw geboekt, omdat zij op woensdag met een nederlander vliegen(is voor mn ouders prettiger…ivm hun beperkingen!) Ouders houden ook niet van internetboeken…(haha wij ook niet trouwens hihi)(cyn, op die dag ZEGT neck met hv te vliegen…dus…)
Schapjes voor deze week weer in huis. Is best leuk, afvallen, je bent echt goedkoper uit hahahahahaha
@MK: Nee hoor, gelukkig is oversized ook in haha!! Nee ik merk nu al, dat de kleding die ik had bekocht begin jan, die shirts(ze waren ‘net’ passend) nu al lekkerder zitten… blijf een btje hangen op die 120…dus zal deze of volgende week wel eronder door schieten
@MK: Wel he… voellen ons ook best trots!! Hubs moet morgen werkbroeken passen, de oude kon hij met geen mogelijkheid aan. Nu gaan ze naar een andere leverancier… kan hij de oude dus ineens RUIM aan… maar aan de krappe kant bestellen dan denk ik zo maar…
Sorry hoor dat ik even niet ben langs geweest… Had even een dipje… Afgelopen woensdagn is mijn buurman heel onverwachts overleden… Ik ken hem al sinds mijn 4e ofzo… ik was altijd dikke vriendinnen met zijn dochter… (zelfde leeftijd als mij) en dat overlijden is zo hard bij me aangekomen, ging heel erg liggen piekeren hoe het zou zijn als het mij zou overkomen… Dus heb erg slecht geslapen enzo… en vind het zo erg…
Vanmorgen om 08.45 uur hadden we de crematie, en het was echt super heftig… :crybaby: Maar goed het leven gaat gewoon weer door…
Heb ook even niet bijgelezen… had er gewoon geen zin in…
Oh… mijn mams belde net… Ze gaat de Wii Fit ophalen!!! Sneller dan verwacht!! Jippie!!
Viva : proficiat met je vader
Linda : beterschap meisje
MK : 12 dgn 1.550, ben nog aan het overhalen.moet ook ff op kantoor kijken of het kan.ik kan wel hoor:hihi:
Beps : wel vroeg op he vanmorgen, nu goedkoop boodschappen gedaan en
aan het wii-en
Trl : wacht op mooie reisaanbieding. Sterkte bij HA voor C
Roanna : vandaag weer aan het werk
Toos :Is ook weer een verhaal he, hele operatie en alles voor nix.Hoop wel voor haar dat het nu eindelijk opgelost wordt
Hoop dat ik nix vergeten ben:dag: