TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Tlr…dank je wel, jij al weer in de aanslag???

Bloemmie ik vraag me trouwens af, als je bij Bix voor 2 personen boekt, maar je gaat maar alleen maar je betaald gewoon voor 2 personen dan is het toch geen probleem, dat je alleen in een kamer zit, en een stoel leeg is naast je in het vliegtuig…Je zou toch gewoon voor 2 personen boeken bij het boekingsformulier gewoon 2x je eigen naam in vullen en daarna gewoon bellen…maar dan wel 215 euro betalen…Zal hun toch een biet zijn???

Viva,helaas klikte hem aan en om 9.00 uur staat er gelijk al uitverkocht.

Tlr, collega en ik hebben hem al vanaf half 9 erop staan, en hij is nog niet veranderd, was en bleef uitverkocht.

hoe laat had jij gisteren beet dan Tlr.??

Dat is toch vreemd ?

was verleden jaar toch ook zo, 79 naar griekenland…

ik was erdoor, mijn collega gaat 30 juni naar de aanbieding…

En waarheen Viva,kon ff niet kijken C is weer zo huilerig.
Zie het al nog steeds Turunc

nog steeds Turunc…232,32 vertrek 30 juni tot 7 juli…

Duurder dan gisteren,maar dat zal wel door de vertrekdatum komen,gisteren was het 215

Goodmorning.

@TRL: Denk dat dit appartement ook zoiezo niets voor jullie is. Ligt tegen een heuvel gebouwd, dus er staat al bij, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ( ben jij dan wel niet) en zie jij je eigen die buggy al steeds die heuvel opdouwen?

Gewoon even wachten op ander aanbiedingen, met andere acco’s, zou ik zeggen.

@Viva: Gefeliciteerd met je Paps. :king:

Roanna,wilde dit ook niet boeken hoor,de foto’s op vrw waren niet echt uitnodigend he.Wacht ook liever op iets in Gumbet,Marmaris of Kusadasi.

@ viva nee volgens mij kan dat niet. weet niet precies maar zou zoiets nooit doen. er zijn zat andere hotels waar je gewoon voor 1 persoon een normale prijs betaald. overigens wil ik niet meer op deze manier alleen op vakantie…

Helemaal mee eens.

Nou meiden… werkse nog even en de rest ook allemaal nog een fijne dag. Ik ga er ook weer vandoor.

:dag:

collega heeft er een annuleringsverzekering bij…16 euro vandaar die 232, hij is nog nooit naar turkije geweest, en heeft 2 studerende kinderen dus vond dit een leuke prijs, de vieze pot neemt hij op de koop toe, zegt neem wel een fles chloor, ik kwam er om 9.18 door, hij niet…

Meiden ikke is weer wakker
Zo ffies schapjes doen enzo…

Geen idee bij bax… ik zou daar parra van worden zo moeten klunzen…kan me nog een keer herinneren voor een vriendin(wie ook al weer??) voor schaatskaartjes… man ik werd GIGA geirriet…

Viva,als je studerende kinderen heb is zo’n koopje natuurlijk heerlijk,en ja die pot beetje chloor erdoor en tis ook schoon,maar C is toch nog wat vatbaarder daarvoor denk ik,dus dan maar iets wat schooner oogt op foto’s.

Beps,uitgeslapen?

Straks toch nog maar naar me eigen ha met C,vindt de rode vlekken op zijn benen erger worden en hij heeft nu ook diarree…

Goeiemorgen,
Kom nog even langs voor ik weer aan de crock moet. Dochter is vanmorgen in belgie geweest voor een second opinion voor haar knie. Ze werd er niet vrolijk van, operatie is waarschijnlijk niet nodig geweest en er is het een en ander mis gegaan bij de nabehandeling. Het komt erop neer dat ze intensieve therapie hebben gegeven terwijl ze niet wisten wat er mis was. Belangrijkste is dat ze er nu wat aan kunnen doen. Volgende week een aanvullend onderzoek, weet ze meer en gaan ze er ook wat aan doen.
@Viva: Collega met box weg. Vorig jaar hadden ze ook van die aanbiedingen, was hetzelfde verhaal als nu, mazzel als je er door komt en kunt boeken. Je gaat wel goedkoop weg.