TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Zoooo lekker hmmmmmmm

Nu maar het eten, en niet te laat naar bed :unibrow: :hihi:

ben weer hier, heb visite gehad en ga zo eten, dus nog geen tijd gehad om uitgebreid te kijken:pheb wel gezien dat toum.x 250 euri goedkoper is dan neckervrouw.zal van de week nog wel ff tijd krijgen zeker en grote vakantie ook nog niet naar gekeken,maar komt goed hoor
bijna iedereen een lekker lui daagje thuis gehad behalve beps die heeft nog wat leuke hebbedingetjes gescoord, goed zo!!!
voor iedereen die nog moet eten : eet smakelijk !!

ikke heb lekker soort van nasi op, jammie was erg lekker en nog 1 ruime portie over, dus van de week weer… jammie, die blijft erin!

Ikke heb GESMULD!!! heerlijk gebakken aardappeltjes(lekker vers, net gekookt…jaja was lekker bezig!!)

Nu maar eens… lekker bezig zijn haha(met nietsen)

Goedenavond all.

Jullie dus ook lekker gegeten? Nou, ik ook hoor. :nod: Koffie ook al op en denk dat ik nu even een rood wijntje in doe.

@Raak: Nouja zeg… ik zat al met het lijstje in de aanslag. :lol: :lol: Zoveel goedkoper als bij Neckerding? Kan me haast niet voorstellen, maar als jij het zegt… zal het best zo zijn. :confused:

Oke meiden en heer.

Ik heb Linda net even op MSN gesproken en ze is momenteel behoorlijk ziek. Heeft net als een paar weken geleden weer buikklachten ( diaree) en erg misselijk. Ze had net de koorts opgemeten en die was 40.3, dus best hoog.

Heb haar even het een en ander geadviseerd en toen vroeg ze of ik dit even hier wou zeggen, omdat ze zelf even de kracht en de puf niet heeft om hier mee te beppen. Ze leest zo nu en dan wel mee en moet dan weer op de bank, omdat ze zich niet lekker voelt.

Oke, dan weten jullie dat even. :idea:

Good evening … ik ben er ook weer klaar mee. Inmiddels heeft iedereen hier gegeten en de koffie al op. Ik nu aan een bakkie.

Linda nog steeds ziek, beterschap meissie en een dikke kus!!! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

@Bloem
Jij had ook internet van Tlfrt of niet? Valt de verbinding bij jou ook telkens weg?

@Linda: Beterschap…

Ikke ga zo naar bedje… tot morgen!

@ marion dat had ik 1x vandaag… de laatste keer is enkele weken geleden.
vaak hersteld hij zich vanzelf wel, maar het is altijd knap balen als het op dat moment gebeurd.
@ beps truste
@ linda, beterschap

Linda,beterschap

@Linda: Ook van mij beterschap:kus:
Ik ga ook mn mandje opzoeken, zal het :idea: uitdoen en de verwarming laag.
Slaap lekker en tot morgen maar weer

Pffffffff… ben de hele avond al opgehouden. :lol:

Ik kom ook even weltrusten zeggen…Oh, ik zie haast niks meer. Het licht is al uit en zo koud al hier. Brrrr… Ga snel naar mijn WW-zakje.

:dag: :kus: Weltrusten all. Tot morgen weer. :biggrin:

Zal nog even een lampje aanlaten voor de nachtbrakers
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lampen/35.gif

Ja, dat is beter Toos. :lol:

:dag:

Môge allen…hubbie wilde zn auto bij t station…ok dan is hij de hele dag thuis…(leg ik ooit wel uit) MAAR DAT IK DAN OP EEN ONCHRISTELIJK UUR OP MOET :mad: :mad: :mad: :mad:

Geen plannen, mss zo gewoon weer NAAR BED!!!
Doeggie

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

mogguh!
gaaaapp ikke veels te lekker geslapen, zo jammer dat je dan weer op moet staan enzo…
maar goed: werk! LUNCH!! hahahaha
allemaal een fijne dag :dag:

Ik al weer een uurtje op kantoor, heb 0,0 zin, maar goed het komt wel goed.

Paps jarig 79 jaar vandaag…(vier het zondag voor hem)…

Linda beterschap…

Viva,gefeliciteerd met je vader.

Bloem,good luck…

Zit op Box, hij is niet vooruit te branden…