TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

@TRL
Klopt … is voor N ook erg druk want als ze niet moet werken gaat ze altijd mee, niet naar de dialyse maar wel naar de andere afspraken. Met z’n tweetjes onthoud je meer dan alleen he. En dan de zorg thuis nog want de thuiszorg kan er ook niet altijd zijn. Het vullen van de medicijndoos, halen van de medicijnen etc.

Bloem,vind dat eigenlijk discriminatie he dat je in je eentje meer moet betalen…

Marion,ja was ff spannend,maar lekker 3 punten binnen.

Viva,vertrek datum was 24 juni kon niet kiezen app Serena suites.Ik denk dat als je eerst op vakantiereiswijzer gaat kijken,voordat je gaat boeken je dan weer naast de pot piest…

@Viva: Ik heb ook de definitieve boeking + rekening van T*T- Neckervrouwtje binnen gehad. Heb de aanbetaling al weg!

Nou, ik was er echt helemaal door vorig jaar, maarja…had ook die verhalen bij Radar gelezen en heb het toen toch eens voor de lol geprobeerd en mij lukte het toen wel, alleen ik ging ik niet. :lol:

@Marion: Tja, als het zo nog moet he? Ik vind het ook al erg dat wij soms zo vaak in de ZHzen lopen en dan is het vaak alleen nog maar voor controles en dat is al zo’n frustratie, laat staan als je echt wat mankeerd en veel pijn hebt, zoals N’s dr moeder. Moet verschrikkelijk zijn.

hahahha Tlr. je weet nu wat de aanbieding was, misschien morgen weer die je weet het maar nooit, heb je nu mooi de tijd om te kijken wat Serena doet op VRW.
Bloem ja daar heb je ook weer gelijk in…stom denk daar gewoon niet aan, komt ook omdat ik nooit voor 1 persoon heb geboekt.

roanna hier de betaling ook al weg hoor, hihihihi…het restant op 7-7- stortten.

Zo ik ga zo achter de pannen, ik wens jullie nog een fijne zondagavond, morgen weer bloody monday blehhh weer naar het werk.

het is echt belachelijk.
als je met zn tweeen gaat betaal je in het gemiddelde hotel in mei 350 per persoon en voor 1 persoon 440
ja daagggg… doeiiiiii daarom is soms een ticket en een hostel goedkoper voor mij, maar ja, het zou verstandiger zijn voor mij om dit jaar helemaal niet op vakantie te gaan

@ trl misschien moeten wij gewoon samen gaan! hahaha

Ik ga zo ook maar eens beginnen met koken. Straks weer werken … hulpje was er vanmorgen. En ik wil vroeg beginnen, zoveel te eerder ben ik er ook vanaf he.

@TRL: Tja dat is wel jammer dat je er zo snel bij moet zijn en dan niet even de tijd hebt op het een en ander even uit te zoeken, maar als je niet al te hoge eisen stelt, kun je natuurlijk wel voor een koopje weg. Weet niet hoe vies je moeder uitgevallen is… maar die foto’s op VRW zagen er niet zo fris uit. :hihi: Maarja, als je daar langs heen kijkt… ha, ha. Ik in ieder geval, moet er niet aan denken.

Roanna,ja zag het ook op vrw,zag er niet schoon uit,zou niks voor ons zijn.En ik was er ook al helemaal door,hoefde alleen de namen nog maar in te vullen.

Bloem,ja gezellig =,moet ik C een weekje bij me ouders brengen,weet niet of ze dat aan kunnen.

Marion,en hoe is het met N nu ze weer terug is uit Turkije?

Nou dames, jullie achter de pannen en ik mag zo aanschuiven, want ondertussen dat ik hier zit te beppen, heeft kokkie gado, gado gemaakt. Is nu nog even bezig met de pindasaus. Wat een luxe heb ik toch vaak he!!! :lol: :stuck_out_tongue: Maar waardeer het ook heel erg hoor!!! Ha, ha.

Laterssssss :dag:

@TRL
Valt niet mee in het begin he? Maar moet zeggen, ze doet het zo slecht nog niet. Scheelt misschien dat we al druk aan het fantaseren zijn over de volgende vakantie.

Dat dacht ik al!!! :rolleyes: Nouja, gewoon weer even afwachten op andere aanbiedingen.

Marion,kan me voorstellen hoe ze zich voelt.

croggy zoooo dat ik nog half slaap, maar weer wakker ben denk ik…

volg t niet…lama…ben er nog niet…

@ beps kort geslapen zeg!

denk dat wij allemaal wel weten hoe N zich voelt na terugkomst van vakantie

@Bloemmie: valt wel mee, ik slaap vannacht ook nog he…ben thuis nu tot dinsdag 16 uur…
Volgende week ineens toch zondag werken, maar vrijdag vrij HIHIHI Heerlijkkkkk

zo maar eens het eten opzetten denk ik…

@Beps
Inmiddels ook weer helemaal wakker?

Nee, maar we gaan er maar weer voor. Aardappeltjes geschild, zo de oven aan voor de kipfilletjes in weet ik veel maar lekker. Gebakken aardappeltjes erbij en sla…
Ohhhhh heerlijk ligt mn bedje…en ik was niet moe,…tot ik erin lag…

@Beps
Is meestal zo, als je door blijft rennen heb je nergens last van. Maar lig je eenmaal, lekker warm onder je dekbed, dan ben je binnen de kortste keren vertrokken.

En nu omkleden en aan het werk. Tot strakjes!!!