Marion mega lang uitgeslapen, nou lekker toch…en rust in het hoofd, is heel belangrijk, krijg je meer zicht op de zaken zeg maar.
Beps als een doedelzak het bedje in gegaan…maar toch nog wat gescoord op de zm
Toos gisteren als een balletje van de “jetlag”…daarna toch maar aan de light gegaan
Roanna tochh nog het een en ander meegenomen van de vb.
En hoe het met mij gaat, nog steeds aan het hoesten, af en toen tot stikkens toe, maar ach dat gaat wel weer over loop er al een maand mee, dus als de zon gaat schijnen ben ik het zo weer kwijt (hoop ik).
Ik nu op de bank, hubs voor de tv maar er is niet leuks om naar de kijken…
Tlr zag ook de aanbieding voor 99 euro iedere dag tot 8 febr. vanaf 9 uur dus dat wordt morgen voor jou in de aanslag om precies 9 uur… (zondag vanaf 11 uur), balen dat je het niet zeker wist, anders had je hem toch al lekker geboekt, gelukkig met C. niets aan de hand…
@ trl das geen geld!!! wow!!
@ roanna, efese is makkelijk in 1 dagje te doen hoor!! laat die mannen maar schuiven…
ikke net een beethe geirriteerd… DM had net een super tijd geraced… belt mn moeder, ja slechte timing, dus ik zeg wat is er, ja gewoon… ja nix gewoon, moet me niet ‘gewoon’ storen tijdens het schaatsen kijken he? snapte ze niet, is nu boos op mij :retard: pffff…
ja Viva anders had ik hem geboekt,alhoewel ik liever naar Gumbet of Marmaris gaat of Kusadasi natuurlijk,maar Kusadasi zal wel niet in de aanbieding komen.Maar ja mams vraagt zich dan weer af of het appartement dan wel goed is en geen troep:hihi:
@Bloem: Ach, dat meen je toch niet? Ze weet toch dat jij zo idolaat bent van schaatsen. Had ze inderdaad beter even niet nu kunnen bellen. Miss denkt ze daar nu ook wel weer zo over en belt ze je zo nog wel even terug. Had ze vast even niet aan gedacht.
@Viva: Nog steeds aan de blaf dus. Poe hee… best al wel lang he? Tja, wie weet als het weer wat beter weer gaat worden en anders zelf even de vitamientjes opzoeken. By tha way… die korting bij Neckerdinges is nog geldig tot 1 febr, las ik net.
@TRL: Ja. leuk is dat hoor die aanbiedingen bij Bax. Doen ze ieder jaar, zo ook vorig jaar en had ik zo voor de gein ook eens wat ingetoetst en dat was nog vrij. Ook voor € 99 naar een app. in Marmaris, maarja, had eigenlijk toen heel geen plannen, maar soms lukt het dus wel, om voor dat geld weg te komen.
En gelijk had je om even met C, naar de HAP te gaan, omdat je het niet vertrouwde. Gelukkig dus niets ernstigs.
@Marion: Jeetje, dat is dan ook wat met N’s moeder he. Is eigenlijk haast geen leuk leven meer zo, maarja, wie zijn wij he!!!
@ roanna, nee belde haar net terug en was ze dus boos en vond het niet leuk… nou ja, leert me weer om dan maar gewoon niet op te nemen als ik niet gestoord wil worden.
ik bel hen ook niet na 10en omdat ik dan weet dat ze al richtig bed waren toen mn vader nog vroeg op moest…
misschien had ik wat milder kunnen reageren maar het was echt super spannend… denkt ze niet bij na dat er nu nog schaatsen is…
enneuhm 200 euro een week turkije!!! waar-wie-wat… maar ja, als ik dan alleen moet is het veel duurder…
Bloem denk niet dat het duurder is voor 1 persoon, je betaald voor 2 personen dat bedrag, oke, jij in je eentje dan ook, maar het is dus niet duurder…misschien je mams mee??? Tegen die tijd is z eniet meer boos hoor.
@TRL
Dat zijn nog eens mooie prijzen!! Jammer dat mams niet meteen enthousiast is maar ze willen gewoon het appartement vol he. Beter iets vangen dan niets.
Ik zag trouwens pas ook leuke prijzen voor Side voor februari/maart geloof ik. Maar liefst 3 weken AI, in een 5***** hotel, voor nog minder als dat we betaalden in december. Geloof voor €300.00-€400.00. Maar helaas … ga dus niet zonder die kleine.
Met C naar de huisartsenpost geweest, is toch ff schrikken he als ze ineens onder de vlekken staan. Heb het met J ook een keer gehad, ging hem verschonen en vanaf zijn middel tot zijn knieen zat hij onder de rode bulten, schrok me rot en belde ook meteen de HA. Waren galbulten toen. Gelukkig met C niets ergs aan de hand. En idd, beter voor niets daar heen dan te laat.
@Viva
Klinkt niet best dat hoesten, word je zo moe van he. Maar met dit wisselende weer kan het ook bijna niet anders dan dat je verkouden wordt. Hopen maar dat het snel over is … kus.
@Bloem
Mams boos, niet leuk maar het gaat wel weer over. Ze weet toch dat ze je niet moet storen tijdens het schaatsen. Zal ze zich nu ook wel bedenken hoor.
Bloem,was 215 met 2 personen he dus 105 pp.En kan me wel voorstellen dat je niet blij was dat je mams belde,jammer dat zei het niet begrijpt…
Pfff me cluppie ook spannend,bijna te spannend om te kijken…
Marion,zeker mooie prijzen,dus ik hoop eigenlijk dat Gumbet,Marmaris of Kusadasi een keer voorbij komen,denk dat Alanya te heet is voor C,tis daar toch altijd wat warmer…
JAAAAAAAAAAA cluppie nog een keer gescoord
Roanna, nou dat is dan mooi van neckervrouw, van de week stond er op de site tot en met 18 januari, ze willen natuurlijk mensen lokken om ze snel mogelijk te boeken.
Ik kreeg van de week ook de bevestiging van neckervrouw voor mijn boeking via tn*.
Tlr. heb je nog gekeken op vakantiereiswijzer voor het appartement wat Box in de aanbieding had? En niet nagels bijten he voor je cluppie
Tlr. Alanya is in mei/juni wel te doen voor C. hoor, niet later en ook niet in sept. dan is het daar veel te warm, vooral snachts en dan moet je continue de airco aan doen is ook niet al te best voor zo’n hummel, wij slapen wel met de airco aan in augustus maar zelfs ik heb er altijd last van, kom 9 van de 10x met pijn in mijn keel, of snotverkouden terug.
@Roanna
Ja erg is dat he, denk dat ook wel eens. Vorige week was ze gewoon iedere dag in het ziekenhuis. De dialyse is al 3x per week. Dan de controles nog bij de uroloog, internist, reumatoloog, huidarts, othopedie, het pijnteam en dan ben ik vast nog de helft vergeten.
Marion ik vind persoonlijk febr…mrt veel te vroeg, dan heb je nog niet dat heerlijke warme weer waar ik zo van hou. Vandaar dat het dan ook zo goedkoop is, wat moet je in hemelsnaam de hele dag doen (3 weken lang) als je niet naar het strand of zwembad kunt.
Het lijkt me vreselijk om al die artsen af te lopen de hele week, ik wordt er al niet goed van als ik 1x in het jaar ofzo naar de ha moet voor iets, dat wachten in de wachtkamer…blehh…:so::retard:
Viva,Alanya trekt mij ook niet zo,ben er 2 keer geweest,maar ga liever naar de kleinere plaatsen,maar ook niet te klein.
Marion,pfff 3 keer per week naar het ziekenhuis das niet niks,N zal er ook wel druk mee zijn.
Tlr…wat waren de vertrek data bij de aanbieding van Box.??? Kon je daar nog uit kiezen??
verleden jaar hadden ze steeds die aanbieding naar griekenland voor 79 euro. Daar staat het bij Tros/radar nog vol mee, dat niemand het kon boeken, maar dat er tussen al die klagende mensen toch nog mensen zaten die wel erdoor zijn gekomen en voor dat bedrag hebben geboekt.
Ach ja Tlr ieder zijn meug, ik vind Alanya wel leuk maar wil ook niet in het centrum zitten, Oba kan ik je aanbevelen is zo leuk, eigenlijk zo als vroeger Alanya was, met een hele kleine stadskern, gezellige mensen, en leuke restaurantjes en terrassen… Welk appartement ging het eigenlijk om in Turu???
@ viva meestal is 1 pers. wel duurder, sowieso kan je in je 1-tje niet in een appartement en 1 pers. hotelkamers zijn soms duurder dan wat je voor 1 persoon betaald op een 2persoonskamer…
@ trl spannend!!
@TRL
Zit op het puntje van de stoel want de wedstrijd is spannend.
@Viva
Is ook fijner als de zon volop schijnt en je kan zwemmen en zo. Maar vond het gewoon spotgoedkoop.