TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

ola ik ben weer terug en tussendoor nix gebeurd… nou ja, ga ik lekker schaatsen kijken :smiley: ook leuk!! hahahaha het leukste! ciaaaoooo

ola ben ik ook weer even.

Heb alles netjes bijgelezen…

Wauw gezellige boel dus gisteren op de vb…Raak ook al naar ADR nou dat wordt lachen gieren brullen, ben benieuwd wanneer je in het lijstje erbij komt.
Bloemmie schaatsen kijken, wij hier ook
Roanna netjes de pennen en de blokjes voor Beps meegenomen
Mega updates van jullie allemaal.
Wij hier ook voor de buis, gisteren visite gehad en lag om half 3 in mijn bedje was gezellig, maar ben nu een beetje brak…niets meer gewend he…
Voor iedereen een fijne dag, hier ook regen en grijs blehhh…

hi kom me ook ff melden, nix bijzonders hier. saaie dag zo te zien, dus…mooie dag om zonnige reisjes te gaan zoeken:lol:

hahaha Raak, kijk dan toch nog even bij neckervrouw, die heeft alleen vandaag nog een extra korting van 50 euro per boeking…

Goede middag … ik heb schandalig lang uitgeslapen vandaag. Lag nog op bed toen moeders op de koffie kwam.

@Miere
Vandaag vrij en hopelijk krijg je een bezoekje van askim. Ook nog een leuk uitstapje om naar uit te kijken.

@Beps
In Beverwijk vandaag. Ben benieuwd wat je allemaal gaat scoren daar … in ieder geval een doner.

@TRL
Naar het stadion vandaag of kijk je op tv?

@Bloem
Droog kunnen blijven tijdens de wandeling?

@Viva
Te laat gemaakt met de visite gisteravond en nu de bank op.

@Raak
De smaak te pakken gekregen op de beurs gisteren en nu op zoek naar mooie reisjes.

@marion lekker uitgeslapen?
gelukkig had ik een paraplu maar echt lekker was het niet en was een beetje laat, dus wat haast… hihi

Goeiemiddag,
Ik kom ook even een bakkie doen. Het was super gezellig op de VB, vooral aan de caribische bar:lol::lol:. Een jetlag van nachtdienst en alcohol gaat niet samen, had hem behoorlijk hangen na 2 cocktailtjes, kon niet meer in rechte lijn naar de auto:drugged:. Hadden daarna nog een etentje, maar tegen die tijd was de alcohol weer aardig verdampt, heb het maar op de cola light gehouden, moest boppen:unibrow:
@Raak: Zou helemaal leuk zijn als je hub omkreeg hoor, denk dat het supergezellig wordt:lol:. Een caribische cruise is beter in september/oktober vind je ook niet;). Wat ziet erika er trouwens uit he, zoveel afgevallen, er is niks meer van over.
@Viva: Alweer opgeknapt?
@Miere: Hoop dat askim langs komt vandaag
@Marion: Goeie update, alles goed daarzo?

Goedenmiddag all inmiddels.

Wij ook lekker uitgeslapen en toen heerlijk een tijdje in bad gelegen. Daarna even alle dikke kranten van het weekend doorgespit op mijn gemakkie en toen was het alweer zo laat.

Hier ook saai weer. Ook grijs en regenachtig.

@Bloem: Lekker schaatsen aan het kijken. Hopenlijk doen ze het beter dan gister. Wat een pech!!!Had gisteravond laat nog even de samenvatting gezien en dat was niet best. Jammer voor die luitjes hoor.

@Viva: Ook lekker lui wezen vandaag? Heerlijk he zo af en toe!!!

@Marion: Ook al zo lui vandaag.:lol: Nou, lekker toch!!! Enneh… ik dacht gelezen te hebben, dat TRL haar cluppie op TV ging kijken.

@Raak: Als ik moet helpen met zoeken en/of boeken, moet je het zeggen hoor!!! :lol: :dag:

@Toos: Wat een pret hebben we gehad he? Vond het knap van je hoor, na zo’n jetlag toch nog aan de drank te gaan op de VB.

En inderdaad he, wat ziet ze (Eri**) eruit he? Volgens mij wou ze ook een cruise boeken. Kan ze nu makkelijk doen, na de verkoop van haar afvalboek. :lol:

@Roanna: Het ergste was dat ik gewoon koffie wilde, maar hub en raak haar man vonden dat een beetje saai. Hebben daar inderdaad lol gehad. Enne kokkie en hub gaan samen op excursie, passen wij wel op de bedjes:lol:

O ja de score van gister, viel een beetje tegen. 20 pennen, 4 tazzen, een rugtaz en stuk of 6 schrijfblokjes (nee niet alleen van ww), 2 aanstekers en de flybrasil teenslippers. En geen mini samos, dat was er niet. Het viel trouwens op dat het stil was in het europese gedeelte en superdruk bij verre reizen. Turkije was anders opgezet, veel kleiner en heel ongezellig, jammer.

Meiden ik ben er weer…denk dat ik een hoop gemist heb, en dus beter zaterdag op de VB had kunnen zijn hahaha!!!
Nu ga ik een uurtje slapen, want ben nu echt van de leg…

Gescoord:
2 shirts, 2 haarklemmen, 1 mascara, 4 power tandenborstels, oplaadbare batterijen, van dat spul om de spiegel niet meer te laten beslaan EN:

Een no kia 6500 slide in het zwart…(mn oude meteen ingeruild die deed niet zo veel meer hihi)

Zo en dan nu…naar bed, de wereld is een hoepelzak, krijg het niet meer gefocust dus…
Laterzzz

@Bloem
Nee is zeker niet lekker om te wandelen als het regent. Heb ik zo’n hekel aan. Maar regen of niet, de honden moeten er toch uit.

@Toos
Een beetje typsy van de cocktails gisteren. Ongelooflijk wat die dingen pakken als je moe bent he? Voor je het weet sta je op je kop.
Gaat best wel goed met me hoor, er is weer rust gekomen in mijn koppie tijdens de vakantie, het opgefokte is weg nu. Dus ben klaar voor alles wat komen gaat.

@Roanna
Ook een beetje lui vandaag. Maar daar is het zondag voor he?

@Beps
Flink gescoord in Beverwijk. Fijne telefoon de 6500 slide, heb hem ook maar dan in de zilveren uitvoering.

@Beps: Nou, dat is toch al heel wat. Dus die kerel heeft jou ook om weten te praten met zijn helderglasstaafjes. Ik heb die ook van de ZM. :lol: Oh, oh, oh wat zijn die goed!!!

Ja, nu moet je wel even gaan rusten hoor. Vond het al heel wat, dat je uit de nachtdienst weer gelijk naar de ZM ging. Pffff… wat een energie!!!

@Toos: Ja, dat hoorde ik. Zij gaan naar Efeze of zoiets he? Is dat ver weg? Moeten ze dan ook niet een nachtje daar blijven slapen? :lol: Passen wij inderdaad wel op de spulletjes. :zon02:

Dan heb jij meer gescoord dan mij. Ik wel die mooi FlBrail teenslippers. Linnen Alanya tasje, 3 pennen en wat kladblokjes en laat miss nog even de gratis (nouja, verzekeringswerk) thuisdokter komen, om ons nog in te laten enten voor Hep. A.

Oh ja, ik had bij de uitgang nog een bonnetje gekregen, die ik kon activeren op de pc en ja hoor… een bon ter waarde van € 25 te besteden bij Stedenre**.nl. Later zag ik…altijd prijs … dus weer zo’n reklame ding. Natuurlijk krijgt ieder die € 25 korting. :mad:

Wat is Raak momenteel verdacht stil he?

@Marion: Dat wou ik je ook iedere keer nog vragen, maar lees het antwoord nu al op de vraag van Toos. Ben blij te lezen, dat jij in ieder geval weer rust in je lijf hebt momenteel. :kus:

@Roanna
Raak vaart in gedachten al door de caribean. Of … ligt met een cocktail in het zonnetje aan het zwembad in Turgutreis. Zie jullie daar trouwens al liggen, op een rijtje met z’n allen. Allemaal FlBrasl badslippers op een rijtje :wink:

@Marion: Ben blij voor jou dat je een beetje rust in je hoofd hebt, kun je toch wat meer hebben he. Hoe is het trouwens met N. haar moeder?
@Roanna: Denk dat Raak in de vakantieboeken zit, meckervrouw ofzo:lol:. Heb trouwens niet zo’n bonnetje gehad, wel meegedaan om een reisje naar egypte te winnen. Moest je op de kaart aanklikken waar de pyramides van Gizeh liggen, zat er maar 21 km naast

@Toos: Ja, hopenlijk wacht ze niet te lang met boeken, want volgens Viva was die € 50 vroegboekkorting nog maar tot vandaag. Als ze al meegaan natuurlijk. :lol: :lol:

Ik heb ook nog wel aan het een en ander meegedaan. Bij D-R****n kon je het gewicht van een hele zware koffer raden en bij Bix had ik nog het een en ander ingevuld, waarmee je ook een reisje kon winnen. Dus wie weet… ik reken natuurlijk nergens op. :drugged:

@Toos
Blijft tobben met de moeder van N. Het ene is nog niet over of het andere is er weer. Afgelopen donderdag is ze aan haar oor en voorhoofd geopereerd, er zaten plekjes die er niet goed uitzagen en weggehaald moesten worden. Pijnstilling is moeilijk omdat ze reuma- en nierpatient is en eigenlijk al teveel medicijnen gebruikt. Is dan zo zielig om te zien want je ziet gewoon dat ze barst van de pijn. Ook met de dialyse gaat het regelmatig verkeerd, kan ze niet aangeprikt worden, zakt de bloeddruk, de hartslag of moet ze zuurstof. En dat is dan nog maar de helft van wat er allemaal speelt. Moeilijk dus allemaal voor moeders en N.

Iedereen een lui dagje vandaag?

beps,me mams heeft hem ook die slide…Jij dus flink ggescoord op de zm.

Marion,ikke cluppie op tv aan het volgen,maar kom net pas binnen,was met C naar de huisartsenpost geweest,had allemaal rode vlekken,maar is uitslag van de droge huid,nik ernstigs dus,maar beter 1 keer teveel gaan dan 1 keer te weinig.

Oww en vanmorgen een leuke aanbieding van B*x,was al bij het boekingsformulier,maar wist niet of mams wilde dus maar niet geboekt,nu de aanbieding van morgen maar afwachten,was 8 dagen naar Turunc in juni,voor €215,- voor 2 volwassen en een baby.