TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Hallo Dames…lang geleden dat ik hier was,maar vergeef me…

Druk met de nieuwe indeling qua subforems,moderators…

Niks bijgelezen…druk met T*T,werk nu 6 uur op de straat,dus kan pas s’avonds reageren…

Op de volgende meeting praten we bij…

Groetjes,

Hans.

Goedeavond.

@Hans: Neem je niets kwalijk hoor. Soms moet een mens weleens hard werken en heeft even geen tijd voor andere zaken.

@Nou, kort verslag…het was echt gezelli vandaag op die VB. Zijn eerst met z’n beiden even bij Jeroen en team langs geweest en later nog met Toos en haar man. Even gezellig op hun Ike** bankje gezeten en wat gedronken en bijgepraat met Jeroen, Truus en heel kort even met Travelking.

Ondertussen opgelopen met Toos en man en blijven steken bij de stand van Marti**ir, waar ondertussen Raak zich via sms ook meldde. Met z’n allen daar een hele tijd aan die statafels gehangen en lekker shakes/cocktails en de mannen een biertje gedronken en natuurlijk heel veel bijgebabbeld, met op de achtergrond keiharde Caribische klanken.

Ook best een keer leuk dat de mannen er nu een keer bij waren. Heb nog heeeeeeeeel kort even de merenge gedanst met Raak d’r man, maar gelukkig had niemand wat/dat gezien. :lol: Waren even op weg, om drankjes voor de meute te halen.

Hebben de man van Raak ook bijna om, om ook half Juni een weekje mee te gaan naar ADR, maar hij twijfeld nog, alhoewel hij best met zo’n stel als ons :lol: op vakantie zou willen. We hebben hem gezegd, dat er nog meer van die gezellig mensen zouden zitten tegen die tijd, dus wie weet. :confused: Raak zou zo mee gaan zei ze… nu haar man nog even ompraten.

Hebben ook nog kennis gemaakt met een van de dochters en man van Raak. Heel lief en leuk meisje/jongedame zeg!

Oh ja Beps… heb je 3 kladblokjes en pennen hier hoor. Moet ik ze ff opsturen naar je, of ben je weer een keer in de buurt hier? Zeg het maar. Kan ze ook zo ff opsturen in zo’n bubbeltjesenveloppe. Geen probleem en geen moeite voor mij hoor. Kan ze natuurlijk ook meenemen in de koffer, maar dan moet je er even wat langer op wachten. :arrow:

Nou, verder alles bijgelezen. Was niet zoveel.

@Jac: Nou, hopen maar dat de medicatie je zal helpen. Tis nie niks he? Poe hee.

@ beps :thumbsup: aiji goed gedaan en jij ongetraind ook! en mamma aiji helemaal! super!

@ roanna klinkt gezellig! nu geef ik even voor mijn beurt antwoord, maar beps en ik gaan volgende week zaterdag naar d en zijn dus in de richting… moeten ook nog een kadootje kopen enzo, dus allicht bij jou in de buurt??

Hi all, ben inmiddels ook weer thuis gearriveerd en zie dat ik niet veel meer hoef te vertellen he;)
Wij hebben het idd ook heeeeel gezellig gevonden en ik zal eens gaan kijken wat mogelijk is voor ADR:tongue:
Nadat de rest weg was hebben wij nog voor cruises gekeken in de Carribean en op die stand was Er.ca Terp.tra ook aanwezig, die is idd dus echt heeeel veeel afgevallen.Daarna zijn we nog even bij Jeroen langsgeweest en die had ook nog een tip voor Middelandse Zee cruise.
Nu ff journaal kijken, tot strakjes:dag:

@Bloem: Ja, nu je dat zegt. Is natuurlijk ook een optie. Laat maar weten en ff hier gezellig een bakkie doen is toch altijd wel weer ff leuk. Ik neem aan dan overdag, want weet niet zeker of ik 's avonds thuis ben i.v.m. het nog vieren van mijn eigen verjaardag ( etentje buitenshuis) . Ik hoor het nog wel van je.

@Raak: Ook weer goed thuis gekomen. Ja, het was ff super gezelli hoor. Wij hebben Erica ook nog ff gezien en ze is inderdaad heel veel afgevallen, maar of ze er nu mooier op is geworden :confused: Mmmmm…maargoed, vind het toch knap van d’r.

Enneh… je hubs nu een cruise aan het uitzoeken? Enneh… wie weet toch ook nog een weekje ADR? Hi, hi, hi.

@Beps: Heel goed van Aiji. Zie je… ze is het nog niet verleerd.

Roanna : jaja dikke boeken doorspitten enne ff ADR laten zien:lol:
en misschien binnenkort alweer een mini mine meeting???
MK : zoals je al begrepen hebt was het idd gezellig
Hans : leuk dat je ook weer langs kwam waaien
Beps : goed gedaan weer hoor en belooft ook weer wat goeds voor nieuwe pup he
Bloem : lekker voor de buis naar schaatsen gekeken
Cyn : hoe was jouw daagje VB?
Marion : problemen met het delen van de muis, nu je eigen muis gevonden?
Jac : hopen dat de medicijnen aanslaan en je problemen snel verdwijnen

@Raak: Dit schip hebben wij vorig jaar mogen bezichtigen. Deze foto komt uit mijn eigen archief.

@Jac
En nu maar hopen dat de arts gelijk heeft, er is in ieder geval niets ernstigs op de echo gezien en dat is al heel wat waard of niet dan? Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

@Beps
Aiji goed gepresteerd op de show en dat zonder oefenen.

@Hans
Druk met het forum en bij T*T. het is je vergeven hoor. Gewoon weer gezellig meebeppen als je het weer wat rustiger hebt.

@Roanna
De merengue gedanst op de vakantiebeurs. En als ik merengue hoor ben ik weer even op de Dominicaanse Republiek in gedachten. Voordat je het strand van Sosua op liep had je een straatje met allemaal kraamjes. Het laatste kraampje stond bijna op het strand en verkocht cd’s, voornamelijk merengue. Vind het zo’n vrolijke muziek en moet dan moeite doen om stil te staan en dat had die verkoper heel snel in de gaten. Ik kwam dus het strand niet op of af voordat ik met hem de merengue gedanst had.

@Raak
Wil ook gaan meeten in ADR. Of toch liever een cruise in de caribean? Beter nog … gewoon allebei. In ieder geval een gezellige dag gehad op de beurs.
Ja hoor … ik heb weer een muis voor mezelf!!

@Bloem
Samen met Beps bij C en TRL op bezoek volgende week.

@Marion: Oh, schrijf je dat zo? :lol: Kan mij er wat bij voorstellen hoor. Als je die tropische klanken hoort, is het moeilijk om stil te blijven staan en daar hadden wij vanmiddag regelmatig last van. Zo mooi he, die caribische klanken en dan een drankje erbij, dus wij waanden ons vanmiddag al een beetje op vakantie.

Zo, kom even weltrusten zeggen. Het is weer mooi geweest voor vandaag. Word je best moe van zo’n hele dag slenteren en genieten.

Als ik je in het lijstje moet plaatsen Raak, moet je het even zeggen hoor! :lol: :dag:

Iedereen weltrusten en tot morgen weer hoor! Ga nog even een poosje tv kijken in bed.

:slapen: :dag:

Roanna : zal het je zeker op tijd laten weten zodat jij ons erbij kan zetten:)

Dames, ga ook naar boven, ben ook beetje moe. slaap lekker en tot morgen

Ikke weer richting mn werk… en denk dat ik morgen ffies naar beverwijk…

Beps : werkse maar weer he en morgen veel plezie in Beverwijk

slaap lekker allemaal!

Hier weer een teken van leven van de nachtbraker!
*Net terug van werken, het was best druk vanaaf, veel gasten. Morgen lekker vrij, en als het goed is komt askim morgenmiddag. Ik geloof het pas als hij er is, maar dat heeft zo z’n redenen. Ik heb verder niet zoveel te melden, mijn leven bestaat op het moment in grote lijnen uit werken, huis netjes houden, en m’n beesten verzorgen. En hopen dat askim af en toe komt. *
En een leuk uitstapje in het vooruitzicht, 21 februari Serdar Ortac in Amsterdam. Crazy heeft al kaarten besteld voor ons. Zijn er nog meer mensjes die ernaar toe gaan? Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, ik lees wel mee, maar heb meestal de puf niet om te reageren. Hvjullie, XX Mar

Zo dames en heren… ik ben weer door mn nachtdienst heen. Nu ga ik me even opfrissen en dan door naar de ZM in Bw…hahahaha
(Dönertje here I come!!!)

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Beps,veel plezier op de zw.

Miere,bevalt het nieuwe werk allemaal een beetje,ofnog wennen.Fijne middag met je askim(als hij komt dan)

Raak,reisjes aan het bekijken en misschien ook nog wel naar Adr.

Wij gisteravond bij vrienden geweest.Straks ons cluppie kijken op tv.

Fijne dag allemaal.

mogguh

he bah het regent hier telkens… ikke moet de hondjes uitlaten en daarna weer lekker schaatsen kijken, hopelijk blijft nu wel iedereen overeind…