TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@Beps: Werkse vanavond he! :dag:

@Raak: In to the mood? :dag:

Roanna : of course, as always. Maar nou een beetje meer he, schiet echt op hoor:)

@Raak: Alleen het idee al dit weekend weg te mogen. Mmmm… zalig. Mss is het al gevraagd, maar hoelang blijven jullie weg?

Roanna : niet zo lang hoor : 16 dagen enne terugkomen wordt een beetje verzacht want dan staat mijn nieuwe auto klaar:p
Hoor net van mijn zus dat ze iig mee mag, gelukkig want dat is toch gezellig he

@Raak: Zo hee… toe maar. Nouja, je werkt er ook hard genoeg voor toch! Enneh… wat fijn dat je zus toch mee kan. Ik vind het ook altijd wel gezellig als er iemand meegaat en zeker als het familie van je is.

Leuk hoor en dan ook nog 16 dagen. Best lang eigenlijk! Vind ik dan he!

o gelukkig Raak, dat je zus mee mag…nu is het echt om naar uit te kijken.

Roanna nog geslaagd voor je broeken…???

ola

ik vind t ook maar koud buiten en heel vreemd… op t werk is t nu nie meer zo koud! van de zomer wel en nu nie… snap er nix van, of misschien ben ik gewoon te hard aan t werk :wink: who knows

Bloemmie misschien de klimaatbeheersing op het werk anders ingesteld…

nee viva dat is t niet

oke even ego:

VAKANTIE!!!

sorry moest er even uit!!

Groetjes

Meiden, ik zit te werken, en het gaat prima…
meld me nog wel…
:ninja:

een gluurder!!!

:lol:

Er is gewoon niemand,…zit hier tegen mezelf te kleppen…

Goedenavond.

@Bloem: Ik ben zo al je weet, de laatste weken op de scoot naar het werk, maar vind het tot nu toe nog niet koud. Bij ons op het werk is het ook zo warm. Had vanmiddag alle luikjes opengezet. :smirk:

@Beps: En dàt noem je werken wat je nu doet? :ninja: :biggrin: Schiet de tijd wel lekker op zo. Bofkont ben je weer hoor!

@Roanna: ach weer ouderwets, gewoon op mn werk meel*llen…haha!!
Was bijna vergeten hoe dat ook alweer ging.
Nee hoor het is gewoon druk geweest, maar nu ff rustig. Zitten met (nu nog) teveel mensen, maar de winter is nog niet begonnen!

ach ja,. zo verdien ik ze weer…

Beps, gelijk heb je. Doe mij zo’n baan. :slight_smile:

Maarre …er zijn er toch genoeg online hier. :paranoid: Om te :crybaby:. ha, ha.

en we need the money!! money money money!!
anders zou ik ook wel thuis blijven :stuck_out_tongue:

ikke ga zaterdag lekker naar t boekenfestijn in Utrecht, ff lekker wat anders en tussen de boeken snuffelen: cool!!

Beps waar zit je eigenlijk, volgens mij heb ik het niet meegekregen wat voor een werk je nu doet, ja op een helpdesk ofzo…

@Viva: op de servicedesk van een installatiebedrijf…(voor de cv storingen enzo)… relaxed hoor…