lijkt me trouwens wel spannend Raak om die kant op te vliegen met al die orkanen, nog even en je bent geklutst als je aan de grond staat…
cynnie ik vertel niets verder hoor…!!!
Zo ik even aan een bakkie en een peukie en dan weer verder puinruimen zeg maar, nee onzin, maar toch even boven de boel weel spic en span maken…lekker schone bedden en alles even met een doekje erlangs…ruik weer zo lekker fris…tja en de vakantie zit erop dus moeten we weer aan de gang he…
maar heb altijd problemen om in mijn ritme te komen hoor…
mooi zo
hahaha
Heb er nu al 4 gebrand hahaha
@Cyn: Wij hebben niks gezien… of gehoord
@Viva: Heb daar ook altijd moeite mee om in mn ritme te komen. Soms moet je weer wat gaan doen he
@Raak: Pina colada is daar ook heeeellll lekker
Zo klaar… Ben weer klaar!!! Dus ga weer weg!!
Ciao!
@Cyn::dag:
@Cyn
Weer aan het branden gezet, nu geen kindercd maar Jantje, heb je zelf tenminste ook nog wat aan.
@Viva
Nog last van ritmestoornissen.
@Toos
De pina colada’s zijn daar idd heel lekker, en dan nog wel een hele ananas vol ![]()
Dan kom je echt het strand af rollen.
Toos : ik ben niet zo voor de zoete coctails, behalve mojito:lol:
Viva : zit die orkanen ook op de voet te volgen hoor
Cyn : zeker zielig voor Haiti, is al het armste land ter wereld en gaat steeds mis daar
Bij ons is het ook een beetje spannend : mijn zus en zwager gaan ook mee, voor de eerste keer buiten Europa en nu heeft ze een abces en moet misschien morgen geopereerd worden. Dat hoort ze vanmiddag. Dus ik zit me voor van alles en nog wat gek te duimen nu ![]()
oei Raak, en als ze geopereerd moet worden kunnen ze misschien niet mee, dat zou toch heel erg jammer zijn.
ikke boven klaar, ga nu beneden aan de gang…draai nog wel op halve kracht voel ik…normaal was ik allang klaar geweest…
Viva : ja, dat horen we straks of ze mee kan.
Valt niet mee he om weer in je ritme te komen
Goeiemiddag ladies !
Gefeliciteerd met alweer een nieuw deeltje !
Ben de laatste tijd niet zo veel langs geweest, had er eerlijk gezegd niet zoveel zin in. Sorry daarvoor. Niet dat ik jullie vergeten ben hoor !!! :kus:
We zijn wat veranderingen aan het aanbrengen, verven enzo…, druk op het werk, voetbalseizoen begonnen, jachtseizoen begonnen (waterwild dan). En dan zijn we (ikke toch) 's avonds heel moe. Eten klaarmaken lukt dan nog wel, maar daarna lig ik gewoon languit op de bank, met het voetje omhoog.
Heb het vorige deel ook nog niet bijgelezen, en vrees dat het er ook niet van zal komen. Misschien lees ik één dezer dagen een goeie update ?
Hoop in elk geval dat er geen negatieve dingen zijn gebeurt !!!
Jac : voor het geval ik niet meer mocht langs komen :
Een heel goed verlof daar in ADR :vak02: en doe de watersportmannekes de groeten en geef ze een heel dikke knuffel van ons ! En iedereen van receptie, keuken, bar, restaurant, kortom iedereen !! :kus:
Geniet ervan !
Zo meiden ik was ‘ff’ gaan liggen, eerst onder de zonnebank, daarna op bed…
Heeft me goed gedaan
zo het eten maar maken, want Beps gaat de avonddienst in. Hubbie is zo thuis, dus we eten zo warm, en ik neem een broodje mee.
@Roanna: schaam ik lees ook net van je dochter. Gelukkig dat het op zich meevalt, en wat ben je weer een goede moeder!!! Trots op je ![]()
Meiden…:dag: tot vannacht denk ik …(als ik niet op internet kan daar…)
Beps : eetse alvast en voor strakjes : werkse he enne misschien kun je idd het internet wel op:dag:
Roanna : ook net je verhaal gelezen. Wat enorm gemeen om dan door te rijden ! Zoiets doe je toch niet ? Hoop dat ze hem/haar te pakken krijgen. Gaat het nu beter met je dochter ? Dikke :kus:
@Raak: Ze zeggen van wel, gelukkig…dus dan meld ik me vast nog wel ff…
Meiden oorlogskleurtjes op, nog ff een bakkie met hubbie,en go with the flow…
:dag:
Kaylo : :dag:
Goedenmiddag allen.
Jullie hoeven je echt niet te schamen hoor, dat je het toevallig niet had gelezen. Overkomt mij ook regelmatig dus…DDDDDD ![]()
@Kaylo: Had je al gemist een paar dagen. Gelukkig alles goed met jou.
Ja hoor, verder gaat het met onze dochter wel goed, voor zover ik tot nu toe weet. (Pijnlijk scheenbeen) Het was zeker geen stijl om haar daar zo achter te laten. Maarja, je hoort dit wel vaker. Gelukkig hadden anderen het gezien en haar verder geholpen.
Zo, gaan denk ik zo even naar de stad, want ik moet nog een paar lange broeken erbij hebben voor op de scoot. (Koud soms brrrr) ![]()