Toos : hoop ik ook, weerbericht ziet er vanaf as maandag perfect uit
Goeiemorgen!!
Ik even online een cd branden voor mijn vaders collega… De nieuwe van Jan Smit… Heerlijk cdtje!!!
Viva: :kus: balen zeg!!!
Roanna: aah wat sneu voor je dochter!!
Ik ga ff verder met branden… Wil hem zelf ook wel ![]()
Goedemorgen all.
Ik ook nog even op de valreep hier.
@Viva: Oh… jammer meid. Je wilde het zo graag. Nou, gewoon verder kijken en solliciteren en ach… je bent nu nog onder de pannen, dus. Zet 'm op he!
@Toos: Nee, alleen een zeer scheenbeen aan over gehouden en een bietje van slag erdoor, maar verder gelukkig niks ernstigs.
Nou, ze mogen mij er uit doen met een regeling, maar als ze nog leuke werkzaamheden voor me hebben, houd ik me daar ook voor aanbevolen, zeg maar.
Oh, receptioniste in een hotel, heeft mij ook altijd wel leuk geleken he! Hopenlijk wordt het wat!
Kan ik trouwens ook nog proberen binnen Achme*. Hi, hi. Bij ons zitten ook receptionistes en ook dozen van mijn leeftijd, dus wie weet is er nog hoop voor mij. :lol:
@Beps: Je was weer lekker op dreef daarboven he? :lol: Ik kom laters nog wel even wat plaatjes doen.
@Raak: De koffer al klaar staan?
Zo meiden en heer, ga de scoot klaar zetten om zo weer te vertrekken.
Latersssssssss en iedereen een fijne dag nog. Zonnetje schijnt hier al de hele morgen. :dag:
@Cynthia: :dag:
@Roanna: Het is heel wat anders, maar het lijkt me ook wel wat
Roanna: :dag:
Receptie bij een hotel is volgens mij een toeristische opleiding voor nodig… Of in ieder geval hotel-school…
Gelukkig dat je dochter er verder niks ernstigs aan over heeft gehouden
@Cyn: Ze vroegen hier geen specifieke opleiding. Maar ik ga er ook vanuit dat het niks wordt
Oh ok! Dat is dan mooi!!
Weet wel dat mijn vriendin een stage plaats wilde, maar kreeg dat niet omdat ze hogere-hotelschool eisden… Maar zal wel per hotel anders zijn!!!
Roanna : heb al om 06.00 de koffie op hoor :lol: Ga nu bijna aan de lunch en zit de uurtjes af te tellen
Toos : Ike wordt idd een aardig windje he:smirk:
@Raak: Wil je niet ontmoedigen maar het is een behoorlijke orkaan. Cat 4 lees ik net. Maar hij gaat als het goed is langs de Dom rep en aan de andere kant
Ike pakt haiti en de bahama’s. Dus misschien voor jullie alleen wat extra wind
@Viva
Jammer dat je het niet geworden bent! Maar er komt vast wel weer een nieuwe leuke vacature vrij ergens.
@Raak
Lekker relaxen daarginds dan. Wij waren jaren geleden in Sosua.
@Roanna
Jeetje, heb helemaal over je verhaal heen gelezen. Dacht waar heeft Toos het over, dochter, kapotte fiets, niets aan over gehouden. Maar eens even terug gelezen dus. Wat onbeschoft zeg, opstaan en gewoon door rijden. Vervelend natuurlijk die fiets maar gelukkig is je dochter er goed vanaf gekomen. Voor hetzelfde geld rijden ze je het ziekenhuis in.
@Toos
Is inderdaad het proberen waard, je weet maar nooit he. En het is best leuk om te doen hoor, zo achter de receptie.
@Marion: Ik heb ooit in een grijs verleden receptiewerk in een verzorgingshuis gedaan. Vond het toen leuk. Maar ja werd zwanger en ben er mee gestopt
Toos : ik weet het, ze verwachten hem zondag, in iets afgezwakte vorm, in Haiti. Maar daarna komt Josephine. Hoop dat dat de laatste is dit seizoen.Zijn er al aardig wat geweest dit keer he.
Receptioniste is een leuke baan hoor en je weet maar nooit of je een beetje mazzel hebt. Zal duimen iig
Marion : dat relaxen zit wel goed hoor, in gedachten lig ik al op een mooi wit strandje, en of course, met een lekkere tequila of rumcoctail :slywink:
Toos we gaan voor je duimen wel leuk in een hotel, maar dan zal je ook weekenddiensten ect moeten draaien, maar daar ben je al aan gewent nietwaar
Roanna en net als Marion ikke ook eroverheen gelezen…(schaam)…gelukkig niets ernstig voor je dochter, je zou ze toch die asobakken die gewoon doorrijden.
Tlr…knuffels knuffels en nog een knuffels.
Cynnie aan het rippen en fikken…go girl…
Raak: Josephine ook alweer?? Jeetje wat een drama voor die mensen daar! Zag vanmorgen beelden van Haiti… Zo sneu!!!
“hik hik hik”"
Viva: :stttt niet verder vertellen hoor ![]()