TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Ook leuk Bloem. Miss vind je nog wat van je gading. Tja… we all need money. Die euro’s zijn net peseta’s. Het vliegt je de portemonee uit. :lol:

@Viva: :dag: Heb nog niet eens naar de stad kunnen komen. Heb even een poosje bij de buren gezeten, om op hun 3 kids te passen. Ze wilden even naar de stad kadootje kopen voor het jongste kind wat binnenkort jarig is. Kwamen ze ook nog met leuke mobieltjes thuis. De buuf er een (prepaid) gescoord met camera voor €20.

Wij gaan zaterdag of zondag wel ff kijken hier in de stad.

@Roanna: dat zijn leuke kadootjes… en je kan de kids meteen controleren waar ze zijn :lol:!!!

oke Beps, ja die moeten dag en nacht bereikbaar zijn nietwaar.

dat is een koopje Roanna een mobieltje voor 20 euro

chica’s!!
me goes sleepy sleep sleep doen… hmhmmhh… als ik heel goes luister hoor ik mn bedje roepen:
“bloemmmieee… bloemmmmmmiiizizzzzzzzz”

@bloem: slaap lekker en tot morgen

Meiden,niks bijgelezen…geen tijd gehad;de boel hier weer afgestroopt en vele pbs beantwoord en nu ff doorspringen naar griekenland…probeer later ff terug te lezen…

De rug gaat beter;maar nu de benen…gaan protesteren na 5 dagen geen actie…

Trusten meiden… ik nog een uurtje en dan mag ik ook naar huis!
Tot morgen…
:dag: :slapen: lekker

@Beps: Ik ben ook blij dat ik bij de NUO* zo’n abonnement heb. Kan ze dag en nacht, 24 uur per dag oproepen voor storing. Gelukkig tot op heden met deze ketel, nog nooit nodig gehad, maarja heb 'm dan ook bij hun in onderhoud. :nod:

@Hans: He hans, dat is nou weer vervelend dan. Die heb je toch nodig om je te verplaatsen he. Beterschap weer hoor!

Ik schei er ook weer mee uit voor vandaag meiden en een heer.

Weltrusten all en bonne nuit. :slapen: All :kus:

ik stop er ook mee iedereen slaap lekker en tot morgen

Meiden en heer ik ga ook slapen…
Beps werkse nog even…

Bloem…loop zo’n hele dag buiten nu en denk er aan ok mijn’'herfst tnt aan te gaan trekken morgen;dat is het jack met wit op de arm met logo…maar heb er nog geen collega mee zien rijden…

Wat betreft de meeting…mijn harde kern…laat het ff weten

Dat was het weer voor vandaag…ik doe het licht uit…

Truste en slaap lekker

@hans: denk dat t slim is meeting later te doen maar weet niet hoe de rest erover denkt

Iedereen een goede nacht … tot morgen!!!

nou ga ik echt slapen

@marion: slaap lekker en tot morgen

Vind het ook een goed idee Linda … kan ik er tenminste ook bij zijn.
En kan nog niet naar bed he, moet de feestgids nog een beetje bijwerken.

TRL!!! :kus: Denk aan je…

Môge dames en heer…

ik ga vanmorgen naar mn ouders, en daarna weer te werk.
Hopelijk red ik het nog vanmiddag ff langs te komen, anders probeer ik vanaaf er te zijn

goedemorgen allemaal nog even hier langs komen voordat ik over een half uurtje naar mijn werk moet tot 18 uur werken daarna snel naar huis om te eten en dan naar mijn buurmeisje toe want die is vandaag 4 jaar geworden

@beps: veel plezier bij de ouders

@tkl: hopelijk gaat alles te goed met je denk aan je