TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Meiden wat een goed nieuws allemaal…

@Viva: Kan niet anders dan nu, morgen nog mogelijkheid tot de laatste boodschapjes, moet zelf nog werken, dus moet vandaag(grotendeels dan…zondag gaat hij dicht)

Viva: dat zijn ook keurige tijden… En HV gaat meestal wel op tijd…

hihihihi…cynnie met mij aan boord weet je het wel he…

Beps was maar een geintje…ik had ze al een week van tevoren klaar staan…hihihihihi

Goedemorgen all.

Ik inderdaad even aan de sop geweest en alles blinkt weer en ruikt weer fris en fruitig boven.

@Cynthia: Een verstandige beslissing hoor! Moet maar eens afgelopen zijn.
Enneh… inderdaad met zo’n kokkie thuis, hoef ik mijn culinaire kunsten niet te vertonen. :tongue:

Supertijden heb je. Vooralsnog zien die van ons er ook ongeveer zo uit. Heen met Pegas*s om 10.20 uur en terug met Transa** om 20.40 uur.

@TRL: Het is al wel vaker hier gezegd en we begrijpen jouw standpunt ook best wel. Verder sluit ik me bij de wijze woorden van de anderen aan. Ik denk er ook zo over, maar kan vaak de juiste woorden niet vinden. Maar ik denk heel vaak aan je hoor! :kus:

@Beps: Ligt momenteel lekker in de koffer te kijken wat er allemaal nog meer mee moet. :wub: Hoeveel dagen nog Beps? Hi, hi.

He Roanna, nou dan ben je al verder dan ik, ik moet boven nog beginnen…

Beps hoe laat vertrek je zondag eigenlijk, ik heb het wel voorbij zien komen…ergens rond 7 uur he in de avond…

Even weer voor de liefhebbers. :zon02:

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Ik vind het geweldige tijden…lig om 11 uur in het zwembad…en ben met de thee smiddags weer thuis…kunnen nog gewoon ontbijten, en dan op het gemakje weg.

nog 2
Alleen vertrek over zeg maar 50 uur… (19.05 de lucht in)
Moet in amsterdam eerst nog langs huis van mn ouders eea ophalen, er wordt dit weekend weer aan De Brug bij muiderberg gewerkt… en daardoor staan er meer file’s… dus optijd weg.
We willen warm eten op schiphol, en GEEN MC!! dus ook daar een uurtje extra voor(we hebben wel een btje luxe verdient dit keer…) dus…

JAJAJAJAJAJA… koffers staan op de slaapkamer, alleen hubbie slaapt nog hahaha…
Dus eerst ff naar de stad straks, en dan bij terugkomst een half uurtje aan de gang, en t is klaar

@Viva: ik heb het zelf ook hoor, dat ik het vroeg vind… daarom juist…

En zodra het zondag rond een uur of 13 is… Dan gooien we beps van het lijstje :unibrow:

zo ik ga aan de poets, anders heb ik helemaal geen zin meer…

Viva: succes!!! :dag:

Ik ga er ook weer vandoor. Werk roept! :smirk:

@Cyntha: R. gaat over een paar weken ook weer ergens anders werken. Vertel je nog wel een keer waar en hoe enzo.

Fijne dag allen en tot laters :dag:

Roanna: oh… ben benieuwd! Wel zelfde wereldje?

Ik ben als een idioot Bulgaarse recepten aan het neerzetten op www.wereldwijzer.nl/bulgarije Als jullie nog wat nieuws zoeken… Kom dan even kijken!

Nou ik onderweg naar nieuwe gekleurde nagels… toedeledoki!!! :dag:

zo 4 hokken al weer glad, nu de zolder en beneden nog…wasjes draaien…en tussendoor de strijk…

Beps gekleurde nagels, ik krijg dinsdagavond weer frensh manicure…hebben namelijk volgende week vrijdag een bruiloft…buurmeisje trouwt…

enne dan zijn ze in kreta hoop ik ook nog netjes…

French manicure vind ik altijd zooo mooi! Maar ja mijn nagels zijn altijd kort… heel kort :frowning: