morninkkkk
@ beps nie raar!! daarom gaan de meiden met mn ouders mee hahaha
@ trl :kus:
ikke mega lang en diep geslapen oef⦠nog ff wakker worden. gaaaaaaap
@ roanna, voor mn moeder kan ik altijd wel wat verzinnen maar heb nu een godsvermogen uitgegeven aan 4 van die frummeldingskes. anyways, ik hoor t volgende week wel of t de goeie zijn!
Hihi, gelukkig, ik dacht al dat seniel aan het worden was, een emo-doos hahahahaha!!!
Nee hoor, ze krijgt het daar goed, mss nog wel beter dan hier(haha, mn vriendin leeft voor de hondjes!) maar ⦠Niet bij mij he⦠Volgend jaar maar naar een huisje in Drenthe ofzoā¦
Goede morgen ā¦
Kantoordag dus een vluggertje maar weer. Nog 99 te gaan en dan zitten we in deel 100. Kunnen wij kwatsen he?
Verder niet veel nieuws te melden, alleen dat we over een maand in het vliegtuig zitten :biggrin:. Mooie tijden als er niets veranderd. Vliegen we met C dan gaan we om 5.45, met T om 6.30. Lekker vroeg daar dan. Voor de terugweg staat er maar 1 vlucht op de timetable en die gaat om 14.40. Dezelfde tijd als in juli op maandag dus dat zal wel kloppen.
Nu nog een bakkie, kijken wat er nog voor nieuws is in de andere topics, en dan over tot aktie. Anders ben ik zo laat klaar vanmiddag.
Beps,ja die is het ja,dat restaurant.
Snap dat ik niet moet denken waarom,maar ja hij is ook nog steeds in me hart,krijg hem er nog niet uitā¦Weet ook niet of dat ooit gaat lukken,zal altijd een plekje zijn.
Bloem,als je je mams er blij mee maakt,maakt het toch niet uit wat je geeft?
Marion,lekkere vliegtijden hoor.Hoe gaat het met N?
Ik halfdood⦠Gisteravond even lekker alle stress eruit gegooid thuis⦠kan soms erg opluchten⦠Heb gister weer een aantal dingen te horen gekregen waardoor ik definitief heb besloten te stoppen met het contact⦠Als zij zo over mij denkt dat blijft ze lekker in die waan!!! Ga het vanaf nu ook niet meer over haar hebben⦠ze bestaat voor mij niet meer⦠En het klinkt heel raar uit mijn mond maar we zijn echt aan vakantie toe! (voor het eerst in ons leven )
Trl: :kus: het kamertje ziet er echt leuk uit!
Bloem: pandora gescoord, ja die krengen zijn echt belachelijk duur⦠Ik heb zelf bijna 2 armbanden vol⦠dus kun je nagaan wat voor een vermogen er op mijn kamer ligt
Beps: geen zorgen om Aiji hoor, gaat heus goed komen⦠En de eerste keer zal altijd het ergst zijn denk ik!
Viva: Ezme goed gelukt⦠Ik ga het binnenkort ook proberen!
Marion: mooie vluchttijden!!! Zou heel mooi zijn als het allemaal zo gaat blijven! Daar gaan we voor duimen
Linda: douchen, en nog 12 dagen wachten
Roanna: geen keukenprinses, maar dat hoeft toch ook niet met zoān goed kokkie thuis!
Zo verder weet ik het ff niet meer⦠dus ga maar eens wat doen⦠Bah geen zin!!!
Bloemmie, ach ja zo ieder zijn meugā¦als mams het maar mooi vind nietwaar, je kunt iets anders verzinnen voor hetzelfde bedrag, maar als pandora is wat ze wilā¦so be it
Beps vakantiestress zal voor die dromen zorgenā¦en idd de eerste keer dat kruimel naar iemand anders gaat. En gelukkig voor jou is ze in december dan al een keertje weggeweest.
Tlrā¦idd wat Beps zegt op waarom krijg je nooit antwoord. (al kan je het soms wel zelf invullen). Dikke knuf voor jullie
Roanna al weer aan de sop denk ik.
Cynnie voor jou ook een hele dikke kus, het valt niet mee zoān beslissing te nemen voor jezelf, maar je zal zien dat het je rust geeft, echt meissie, maar goed dat je thuis de stress er even uitgegooit hebt. Je sluit dan namelijke je hart en gevoel voor haar, en daardoor kan ze je nooit meer kwetsen, althans zo werkt dat bij mijā¦(zelfbehoud) noem ik dat.
Cyn,:kus:
Viva,helaas kan ik deze waarom niet zelf invullen,als de ene dag nog positief was en de andere dag het totale omgekeerde dan moet er bij hem toch wat gebeurt zijn,denk ik,maar wat dat zal altijd een grote vraag blijven.En met de tijd zal deze vraag voor mij ook wel slijten,duurt alleen wat langerā¦
Tlr, er zal iets gebeurd zijn, misschien vind hij de verantwoording te groot, of er zijn invloeden vanuit zijn familie. Maar het feit ligt er nu eenmaal, jij hebt hierin geen invloed gehad, je hebt alleen maar gekozen voor jou kind, want ook hierin had jij een keuze. En het feit dat je gekozen hebt om de baby te laten komen wil heel wat zeggen, en dat je het moeilijk hebt zal iedereen begrijpen. Maar het getuigd wel van een sterke wil, je wist van tevoren dat het niet makkelijk zou zijn om het te houden maar je was niet bang om deze weg in te slaan. Natuurlijk heb je mensen om je heen die je steunen, en natuurlijk zijn er mensen om je heen die het veroordelen.
Maar voor mij ben je een KANJERā¦zo en die kan je maar mooi even in je zak steken:nod: