cynnie gewoon ze erop laten zetten, ook bij heeeeeeele korte nagels kan dat hoor, dan hebben ze een soort van plakkertje wat ze eronder doen, en daarop komt dan die kunsttip, en daaroverheen acryl…of gel, ik vind acryl lekkerder dan gelnagels…
Ja maar ik denk dat het bij mij snel breekt… Werk veel ook met zware reisgidsen uitpakken enzo…
Het breekt niet snel, ik heb gel, altijd acryl gehad, maar ik moet zeggen dat ik dus gel lekkerder/prettiger vind! De afronding bij je nagelriemen is minder hoekig, en daardoor is de uitgroei minder zichtbaar.
@Cyn: Ze plakken tips op je nagels(zo lang of kort als je zelf wilt) en daarover dus idd de acryl of gel. Je zult zien(ofniet als je het niet doet!) dat het heel lang blijft zitten. Je eigen nagels groeien mee, en uiteindelijk heb je ze dan op je eigen nagels. Kosten ong 30 euro per maand(en toen ik stopte met roken heb ik mezelf altijd een extraatje beloofd, dus nu de nagels) Ik maak er mee schoon, bed opmaken, was prutten ed… ook met typen enzo… geen probleem…(zelfs kappers hebben t met die agressieve stoffen ed!)
Meiden latersssss zo weg erheen(was eerst hubbie wakker maken)
mm ok… zal eens gaan kijken ![]()
Ikke WEEKEND!!! Zo eerst ff naar een vriendin zit niet lekker in der velletje,kijken of ik haar op kan beuren,vanavond verjaardag van een vriend,lekker afleiding hoop ik…
Acryl/gel nagels heb ik paar jaar terug ook gehad,vond het wel mooi,maar geen zin om het bij te houden dus maar meegestopt,me nicht deed het dus was wel makkelijk.
http://www.topbloemen.nl/bloemen/images/bloemenalg.jpg
Deze wil ik jullie alvast geven,voor al jullie steun als ik weer eens een Dip heb…Bedankt allemaal.Weet dat ik er nog niet ben,en dat er vast nog wel momenten zullen komen,maar ik weet dat ik bij jullie altijd terecht kan :kus:
Denk dat de opening van DEEL 100 ga missen :mad::mad::mad:
en nu ga ik ervandoor,hmm of toch maar ff wachten hier nu een fikse regenbui.
Tlr…dank je wel, maar daar zijn we toch voor, waarom altijd alleen maar leuke dingen melden, de zware dingen waar mensen mee zitten zijn toch veel belangrijker…en we "kennen"elkaar toch zo onderhand wel een beetje, ook is het soms makkelijker om het neer te schrijven in plaats van face to face problemen te bespreken…
en wat het weer betreft hier al een uur miezer regen bleh…
word net door zoonlief gebeld…26 september dagje Zwolle, hij wordt gedecoreerd…
(of terwijl hij krijgt weer een medaille voor Afghanistan) of ik mee wil, samen met zijn vrouw…
jaaaaaaaaaaahhhh tuurlijk wil ik mee…(oef is net voor de vakantie)
nog 50 stuks te gaan
Ben er weer… net gegeten ![]()
Zo ikke klaar met de hut, ga zo even lekker badderen.
Lekker!!! Ga je buiten zitten in de tuin??
Daar kun je bijna ook wel badderen met dit weer hierzo ![]()
zo ik weer gebadderd maar nee niet in de tuin, idd je kunt gewoon douchen buiten…bleeehhh terwijl het gisteren bloedje heet was…maar ja nederland he.
Ja zooooo raar!!! Echt vies!
zo ik kruip op de bank, lekker met een filmpje…
Heerlijk!!! Ik nog 3 uurtjes werken… en dan morgen nog 7 :retard:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/66.gif.
Het regent hier pijpestelen en heb een baaldag, er komt gewoon geen bal uit mn handen vandaag.
@Acrylnagels: bijt geen nagels of kluif ze niet af, dus hou het maar op die van mezelf
@Cyn: Tickets binnen, lekker gevoel. Je hart gelucht wat oma betreft. Je hebt gedaan wat jezelf het beste vind en waar jij je goed bij voelt
@Viva: Huis weer als een :zon02: en net als wij wachten op de tickets. Onze voorlopige vluchttijden, 5.25 heen en 20.50 terug, niet verkeerd dus
@Trl: Je komt er wel hoor, kost veel moeite, maar het gaat je lukken:kus:. Leuk kamertje hoor, als ik het badjasje zie ,zou je aan een jongen denken, maar blijf erbij dat het een heel mooi meisje gaat worden
@Roanna: R een andere baan, ben benieuwd.
@Beps: Vanmorgen in de koffer gedoken met hubs:wub:, morgen nog een dagje werken en dan…
Ikke weer nagels… haha… nu geen french maar met versiersels… Das ook zo leuk, elke 4-5 wkn gewoon andere handen, en dan is t gewoon ook mooi al die weken!!!
Lekker kibbeling gehaald(had ik al aangekondigd) dus nu thuis…
Zo de koffer inpakken
Niet veel gebeurt dus…
Tot zo(houd een scheef oog, want die 100 wil ik niet missen… Eigenlijk moeten we er allemaal zijn…maar toch…!!!:beef::teeth: