zo ik ga richting wok…voor iedereen nog een fijne avond…toedels
Viva: eetse!!! :dag:
Beps: ![]()
Zoooo ik nog 50 minuten dan ben ik pleite!!
Goedenmiddag.
Zo, weer terug van de stad. Toch nog even het abonnement van mijn nieuwe foon aan laten passen en meteen even het oude nr over laten zetten, als het goed is per 1 Okt. Oh, dan ben ik er niet :zon:, nouja dat zien we dan wel weer. Heb nog wel een oud foontje bij me.
Fijn dat de meesten van jullie het recept wel lekker lijkt. Wij gaan het zo ook weer eten. Kokkie is nu geloof ik eieren aan het bakken. :unibrow: Zeg er nog even bij, de aardappeltjes niet te lang laten bakken, anders worden ze te zacht, na het mengen met de sambal. Heeft kokkie dus gister ook verkeerd gedaan, maar daarom smaakt het nog wel hoor.
Oh ja, dat heet gerecht Sambal Ladoh en komt oorspronkelijk van Sumatra.
Het was lekker druk geweest hier vandaag he!! Heb alles bijgelezen hoor en ben ook weer helemaal bij.
We gaan nu ook effe eten en ik wens jullei ook… eet smakelijk.
Viva en Cyn,nou ik vind er niks aan shirts gaan nog wel die koop ik wel een maat groter,maar broeken pfff,maar goed nog ff volhouden
Cyn,hoef je niet tot 9 uur dan?
@TKL: Maar hoe je dat nu dan? Je gewone broeken aan en dan de boel los laten met een shirt erover?
@Beps: Werkse weer. Hopenlijk heeft iedereen storing vanavond. :unibrow:
Zijn we er al bijna?
@Cyn: Wel thuis en eetze zo. Oh, dat had ik al gezegd? :o
Roanna,nee heb een tijd lang nog wel een gewone broek gepast,maar helaas ook die kan ik nu niet meer dicht krijgen dus heb toch maar een positiebroek gekocht bij de H&M en 1 bij C&A,heb van collega ook wel broeken gehad,maar daar zijn die banden allemaal van uitgelubberd dus dat zit ook niet lekker en ik vind persoonlijk dat je in positiekleding nog dikker lijkt ,maar ga het hier maar mee doen,want wil niet te veel kopen dat vind ik zonde
@TRL: is er iemand bij jou handig met naald en draad?? Mn buurvrouw vermaakte een sweater die dan in de rits paste, met knoopjes voor als ze verder heen was. Anders idd gewoon open met een elastiekje tussen knoop en knoopsgat bijv…
hier wel druk , maar goed te doen!
@TRL: Oh, zo ja. Ook goed opgelost toch! Nou als je het inderdaad met een paar broeken afkunt, dan ook niks erbij kopen. Wat moet je er later weer mee? Ja, ook weer doorgeven.
Maar toch zijn momenteel ook die wijdvallende bloeses in. Ik heb ze ook en ook daar vind ik ook, dat je daar dikker in lijkt. :lol: Maargoed, ik vind ze wel leuk en ze zitten lekker.
Beps,nee niet van zulke handige mensen in de familie,maar er zit hier wel een hele handige ‘naaiturk’ op de hoek,die goed is met naald en draad,heeft laatst me gordijnen voor de babykamer ook korter gemaakt.Maar ga het met de kleren die ik nu heb wel redden hoor,maar zijn geen kleren om in 30 graden te gaan lopen dus niet om mee op vakantie te nemen,dat is wat ik bedoelde eigenlijk dat ik daar geen kleren voor heb.
Niet druk op je werk?
Oh, nog vergeten te vertellen. Kreeg vandaag met de post een waarde bon van B*X van € 30. voor een volgende reis. :chin: Nou, toch leuk! Geldig tot 10 September 2009.
Roanna,altijd mooi toch om waardebonnen te krijgen en lekker makkelijk voor volgend jaar.
Trouwens als ik vragen mag TRL…, is de babyklamer nu klaar? Zijn de meubeltjes nu in elkaar gezet enzo?
Roanna,ja alles in elkaar gezet,was nog wel ff schrikken toen vriend van me nichtje bedje kwam brengen,want werd wel erg krap maar met wat schuiven hou ik nu toch wel een beetje ruimte over,ja tis nu eenmaal een klein kamertje,maar het kan.Zal zo een foto plaatsen als je dat leuk vind
@TRL: Oh, ja graag. Leuk!
Nou komt tie dan,was niet makkelijk om een foto te maken,dus hoop dat je het een beetje kan zien,moeten nog wel wat kleine dingetje gebeuren…
@TRL: ok, ik dacht dat je die nu nodig had haha!! maar die kleine past nog in je broeken dus ![]()
Ja leuk ziet er leuk uit!
Wel druk, maar tijd tussen door. En het mag, ik mag op internet, op Hyves ed… Errug lekker relaxed!!
Beps,lekker is dat zeg,en dan ook een beetje afleiding tussendoor.
Absoluut!!! Heerlijk hoor, vooral als er niets aan adm te doen is!