Zo ik ga er ff vandoor misschien tot later.Beps,werk ze verder
He das jammer hihi!!!
Komt vanzelf weer iemand langs denk ik!!
@TRL: Oh meid, wat ziet dat er gezellig uit. Ook al een mooi badjasje! Hi, hi. Schattig zeg.
Kwam de zoon net ff aanwaaien en gelijk ff gegeten hier. Ach ook wel weer gezelli hoor. Zijn vrouw heeft koopavond bij de OA* en krijgen dan eten daar op kantoor en kwam hij ff kijken of wij mss nog wat hadden. Gelukkig hebben wij altijd wel wat in huis dus… Is hij weer klaar voor vandaag.
@Beps: :dag: Lukt het allemaal nog een bietje daar?
@Roanna: Tuurlijk, vertel ze allemaal dat ze toch geen verwarming nodig hebben :lol:!!!
nee zonder dollen… gaat prima!!
Gezellig zoon ff langs. Ff bijbeppen meteen,… en het eten bij paps en mams is altijd het lekkerst toch!!!(alhoewel, ik liever bij Castle of het donerboertje eet haha)
olaaaa
ikke ahd zo’n honger toen ik thuis kwam, meteen een toasti gemaakt, maar vult niet echt…
was snel geslaagd gelukkig, pgffeeww merkte onderweg dat t nie zo slim was om nu uitgebreid te gaan winkelen dus ben de 1e de beste winkel ingelopen, heb gevraagd wat die mevrouw leuk vond en die gekocht: klaaaar!! mama hopelijk blij, hoor t wel over een week… ben nu alleen zo dood, zo dood… bleghh nie leuk meer…
en heb dus nog trek… ![]()
Beps…werk ze;zal vanavond niet druk worden lijkt me
Bloem…goed eten hoor
Net weer ff op mijn culinaire topic uitgeleeft en wat at ik zelf?
aardappels met braadworst en spruitjes…hollandser kan niet;zit ik iedereen lekker te maken met turkse recepten…
Zo ben ik weer, nou mijn ezme was heerlijk…sorry voor het lekker maken.
Tlr…wat een leuke kamer zeg…en ook dat bedje helemaal geweldig.
Bloemmie helemaal uitgeput
Beps gelukkig hoef je niet meer stiekum mee te gluren, is wat relaxter nietwaar
ikke net even muziekjes gedownload voor kreta…ipv alleen maar sirtaki muziek hihihihii
@Hans: Kan gewoon druk zijn hoor… want geen warm water is storing!
Maar net gegeten, nog een goed uur… Klaar… dan alleen nog de zaterdag :hihi:!!!
@Bloemmie: Goed gedaan ![]()
@Viva: waar heb je dat recept vandaan??? MAIL ME!!!
Beps…je hebt een pb met recept
Wat zijn jullie toch allemaal weer culinair bezig. ![]()
Nou, zal maar zeggen, ik ben totaal geen keukenprinses en ook nooit geweest, wat niet wil zeggen, dat ik niets lust.
Een cake bakken gaat me nog aardig goed af, maar dan heb je het wel zo’n beetje gehad. :drugged:
@Bloem: Wat voor moois heb je voor moeders gekocht? Of is dat nog geheim? ![]()
Zo meisjes en heer…ik ga stoppen voor vandaag…ff lekker bankhangen…
@Viva: Ziet er giga goed uit…lekker voor hubbie!!!
Ja het is echt heerlijk, maar ook gewoon voor bij de borrel…lekker met chips om te dippen…
voor al met Doritos chips…je weet wel nachocheese…jammie
@Viva: Fijne avond nog verder en tot morgen maar weer. Zal denk ik wel een bevalling worden. Op naar de 100.
:dag:
tja moeten nog een toepasselijke naam verzinnen…voor nummertje 100…
zo nu ga ik echt stoppen…truste allemaal…
Jaaa we gaan m halen… nr honderd… het schthuisje zeggen ze in amsterdam de popdoos… hahahaha!!! Is ook wel lachen tenslotte
ikke ben te moe om vooruit te kijken, me goes lekker sleepy sleep doen
@ roanna ze wilde pandora bedels. ik vind t een stom kado, maar ze wilde t graag, okey, ikke gekocht namens broer en mij. vier van die prieldingeskes en een godsvermogen kwijt. voor dat geld had ik echt wel wat mooiers uit kunnen kiezen, maar vooruit… ze wilde dat.
Zekers Beps. Ik zet de ka*doos er nog even bij. Zeggen ze hier ook.
:dag:
@Bloem: Oke. Als ze dat graag wil. Ik ken velen die ze sparen als het ware, net zoals sommigen dat Swarowski sparen. Ik vind het wel mooi om naar te kijken, maar zou het zelf ook niet hoeven. Maarja, zo heeft ieder zijn/haar ding he en jou moeder maak je blij met Pandora bedels.
Ik vind het al heel wat, als je al weet wat je wilt/moet kopen, dan dat je maar iets op de gok moet halen en dan moet afvragen, of ze het wel leuk vinden. Soms best moeilijk hoor!