1 weekje zou toch mogelijk moeten zijn, gewoon een lastminute voor 250 euro ofzo…
nog 180 berichtjes hierzo…wie weet de leukste titel voor nummertje 100
juni is niet de goedkoopste periode
en 250 is echt onmogelijk als je alleen gaat
en zoals ik al zeg als ik in t voorjaar zou gaan, wil ik cker in t najaar weer en das helemaal nie verstandig… dus ik blijf gewoon dromen en we zien t wel…
ik heb ook nog andere dromen maar mis t eten wel!!
ach Bloemmie dromen moet je toch hebben, misschien komt er nog wat op je pad…waarvan je denkt, ja dat doe ik…
Voor een 1persoonskamer is 250 inderdaad wat weinig!! Maar… een discount tickets van Neckermann voor een euri of 60… en dan daar een hotelletje voor goedkoop! Dan is het te doen!!!
Viva: kriti is inderdaad Kreta ![]()
Owwww ik wil ook weer,maar ja zal er dit jaar ook wel niet meer inzitten
Tlr, volgens mij mag je nu nog net vliegen…dus!!!
Cynnie in het voorjaar heb je toch ook aanbiedingen waardoor je niet extra betaald voor 1 persoon.
ja maar dan nog is 250 erg weinig!!!
Even een vraag namens een klant: Mag je een water koker mee in de handbagage?
Viva,ja weet t,maar kan het geld nu wel ff beter gebruiken.Last minutes zijn niet echt goedkoop vind ik en qua kleding is het ook niet makkelijk aangezien ik de zwangerschapskleding niks vind.
ja dat mag…wel moet je altijd dan je bagage open maken…had ik ook met de duozetter (koffie)
ja ok maar dat is niet zo’n probleem!!!
Tlr…positiekleding is toch tegenwoordig niet meer echt nodig…gewoon een tshirt, leuke band erom heen en een blousje of spijkerjasje aan. Spijkerbroek of gewoon een nette broek met zo’n elastisch gedeelte ervoorin…bij miss *tam heb je leuke kleding hoor…vooral in zo’n outlet store van hun…voor een 10tje ben je klaar…die banden zijn tussen de 1 en 5 euro, en heb je in allerlei kleuren, effen en bewerkt.
als je tas door de rontgen gaat zien ze iets raars, wat ze niet thuis kunnen brengen, vandaar die controle.
ik had trouwens op schiphol een fles met baylies meegenomen, nou mooi moest de handbagage open voor die fles of hij wel op schiphol was gekocht, met zo’n netje eromheen een geseald plastic tasje en de bon…in Turkije kijken ze nergens naar…hihihih zo belachelijk.
Ik hoorde trouwens ook dat volgend jaar het weer veranderd, mag je geloof ik weer gewoon water meenemen, maar ik weet niet zeker of dat klopt.
ikke ben weg!!
Viva: oh nog niks over gehoord!!!
TRl: inderdaad bij Miss Et*m hebben ze hele leuke dingen!! Ik had daar zelfs laatst een shirtje gekocht… zwart met zilver erop… Kom ik thuis is het een positie-shirt… Nou ja… hij is evengoed leuk!!!
hetzelfde had ik, en Damber heeft het ook al een keer gehad…positiemode is soms nog leuker dan de gewone…
inderdaad
![]()
Zo ikke op het werk!
![]()