Gaan we weer watertanden ?
aaaaaaaaaah die is lieffff!!! :wub:
Mooie New Foundlander hoor…
zucht
ik had al trek… in alles…
mmhmh brood breken met je handen, dippen en al vol zijn voor je dampende bord met eten komt…
zucht… wanneer mag IK weer?
Bloem: ik hoop voor jou dat je heel snel weer mag/kan!!!
@Bloemmie: :kus:
JAAAA MSN!!!
Pff moet eigenlijk vandaag tot 21.00uur… Maar heb nu al geen zin meer…
ikke heb ook geen zin meer
tis rustig… te raar!! blegghhhh
tijd kruippppt voorbij…
Ik hoop dat het zo wel wat drukker is op t werk…
Heb ook al geen zin, dus…
Maar goed… mss vroeg naar huis ofzo…(haha)
mooi weer he… dan is het nooit zo druk bij mij! Net wel even 6 tickets geboekt
Telefonisch…l dus lekker makkelijk ![]()
Ik ben ervandoor dames !
Sporen en naar de avondles. Eigenlijk helemaal geen zin met dit weertje, maar ja …
Iedereen nog een leuke avond en smakelijk eten dan maar ! :dag:
Kaylo: :dag:
zo is dat Beps die rode groenteprut vooraf…ik ben er VERSLAAFD aan, hiihihi verleden jaar wisten ze het al in het restaurant waar we kwamen…de heren kregen samen 1 bakje, Damber en ik ieders een bakje.
Dit jaar kwam ik er ook weer, en jawel hoor hij wist het nog 1 hele grote bak voor MIJ…hihihihi…heb er nu ook weer zo’n trek in.
Bloemmie ik eet het met kipfilet blokjes uit de wok met lekkere kebabkruiden (die ik heb meegenomen vanaf de markt in oba) en dan van die ronde platte broodbladeren (geen idee hoe die krengen heten) en dan met fetakaas erdoor gekruimeld…is zo lekker
zo toch nog wat in de hut gedaan, truus uitgepakt, wasje erin…gestoft gezogen en gedweild en de pot gedaan…is wel weer genoeg voor vandaag.
Bloemmie misschien volgend voorjaar voor jou ook weer een reisje die kant op?
Viva: naar welke plaats ga je op Kriti?
luilakkkkkkk ![]()
@ viva nee voorjaar zit er cker niet in en is ook niet verstandig want dan wil ik in sept/ okt ook WEER! als ik eind sept zou gaan, dan kan ik daarna ook niet… ach… sept/okt klinkt OOK onmogelijk… ga wel vaak doner eten vrees ik ![]()
Neem aan de Kriti, Kreta is…ik ben blond ja…o nee bruinig blond :drugged:hihihihihi
we gaan naar Gouves…
JUNI is dat geen optie, wel de goedkoopste periode…