TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Goeiemorgen,
Hier stralend mooi weer en warm. Moet vandaag ook aan de crock, van half 3 tot 11.
Heb alles bijgelezen, updates zijn al gegeven vandaag:thumbsup::thumbsup:
@Viva: Auto naar de APK, hopen maar dat er niks bijzonders gevonden wordt
@Linda: Heb je mail gekregen, ziet er goed uit hoor:wub::wub:
@Bloem: Gefeliciteerd met mams en succes met een kadootje kopen
@Beps: Nog uhhhhh een dag of 4 toch:biggrin:
@Crazy: Leuk dat ze iets doen als afscheid van je groep, gewoon doos zakdoeken meenemen. Enne jij ook weer aan het aftellen
@Roanna: Recept ziet er goed uit, ga het een keer maken voor Hub en dochter. Is niks voor mij, mijn maag is niet bestand tegen sambal:crybaby:. O en nog … 18 dagen:zon02::vak01:

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Nog 3 dagen!!! Dan mag ik (bijna) bovenaan!

Ikke nog 6 en sta dan ook bovenaan : wel bij de verjaardagen ! :unibrow:

Roanna : ziet er lekker uit. Ga ik zeker eens klaarmaken. Voor mij alleen dan, ventje lust geen pikant eten. Zijn maag is er ook niet tegen bestand

Hoe heter… hoe beter!!! :biggrin:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vuur/vuur-009.gif

Nou zeg … zit ik ijverig mijn update te typen en opeens is de hele handel weg.
De verkorte versie dan maar …

@Viva
Is inderdaad heel vreemd de 1e keer zonder hubs op vakantie. Je denkt gewoon dat je dat soort dingen samen moet doen als je getrouwd bent. Maar kan je vertellen dat het heel snel went, het is ook eens een keer leuk om eens lekker als ā€˜meiden onder elkaar’ te teuten. Maar misschien heb ik daar meer behoefte aan dan jij omdat ik al 24 uur per dag bij hub op de lip zit.

@Crazy
Ziek van de pannenkoeken maar gelukkig al weer wat fitter vandaag. Ook een afscheidsfeestje in het vooruitzicht. En houd je het niet droog … daar is niets mis mee hoor. Alleen maar een teken dat je met je mensjes begaan bent.

@Roanna
Zet het forum ff in vuur en vlam met haar recept.

marion : heb ik ook een keertje gedaan, met 2 vriendinnen een weekje naar Side. Hebben ons een week rotgeamuseerd ! Was begin april, zat het hotel vol met gepensioneerden. Maar we hebben daar wat afgelachen ! Daarna wel blij ventje terug te zien natuurlijk !

Mijn mams vindt het leuker om met mij te gaan dan met me paps hahahah,maar nu ze wat ouder wordt mist ze hem wel meer hoor als we zeg zijn.Laatste keer had ze tranen in de ogens staan toen hij ons op het station afzette.Hoop dat we volgend jaar wel weer kunnen gaan,mis het wel op nu niet te gaan.Als alles goed was geweest had ik nu ook weer gegaan,maar helaas:crybaby:

aardappels en rijst???
nee das geen receptje voor mij…

anyways
paps en mams komen volgende week vrijdag pas terug maar heb verder geen tijd, dus aan de slag!

@ trl ja kan t me heeeel goed voorstellen! heb hetzelfde

Bah het werk is allemaal gedaan… tickets binnen, wel voor de 20ste maar niet de mijne :frowning:

Zo ik terug uit hawai… haartjes nog nat vd douche

Zo eten maken en me voorbereiden op werken…ritme moet ik nog vinden zeg maar… moet om 16 uur weg

@TRL: :kus:

@ beps tis allemaal nog nie zo makkelijk he? lastige is ook dat het niet elke dag dit is, maar ook dag vrij etc… lastig!! maar lekker op Hawaii

Heerlijk. Warm, muziekje op mn oortjes…
Nu ff met aiji naar t bos…

t went wel, ooit :wink:

En msn doet t weer niet

pffffff dan heb ik al helemaal niks meer te doen… Ben net lekker de post gaan wegbrengen… Briefje op de deur, telefoon in gesprek… Even lekker naar buiten… Kreeg meteen de visboer op mijn nek of ik kibbeling wilde… Nee bedankt ff niet… :wink:

Vanavond eerste ā€œschooldagā€. Turkse les begint terug, benieuwd met hoeveel we nog zullen zijn voor het 3de jaar…

cyn : aandacht van de visboer ? :wub: Hihihi !

de visboer is een jaar of 50 :wink: