@ linda da maakt niet uit hoor, ze was er zelf toch nie! hahahaha ze liggen lekker met 36 graden op t strand in italia
@bloem: nee weet ik maar was t door alle drukte echt vergeten, maar oh lekker op strand liggen
@kaylo: lekker haartjes weer in model, succes met alleen zitten vandaag
Ik meld me ook af werken van 9.30-21 uur dus tot later vanavond
Nou lekker dan…iedereen werken… ikke vanaaf weer!
@Bloemmie: wat wil ze hebben dan??(haha nooit iets leuks,… mijn mams is begin okt jarig, en ik geloof dat ze van ons allen een sens*o wil…die is stuk… ja en, koop m haha)
@Linda: Werk ze
@Kaylo: ach dat geeft toch niet, kunnen ze ook niet tegen je zagen!!!
Schijnt bij jullie het zonnetje ? Hadden 25° beloofd vandaag !
Hier maar donker hoor
Volop zon, geen wind… haha, ja ik krijg dit weer om vast te wennen :unibrow:
Goeiemorgen!!!
Ik ook brakjes, wel super goed geslapen, maar wel een beetje te goed denk ik…
Vandaag weer aan het werk, maar zit vandaag echt helemaal alleen en hoop dus mooi veel hier online te zijn!!!
Beps: weer een nachtje korter wachten!!! :biggrin:
O Roanna receptje aub…lijkt me zo lekker
Ja mag ik ook!! En zeker van de aardappel ![]()
Goede morgen …
Schaaltje youghurt naar binnen gewerkt en nu aan mijn bakkie, ja Bloem … nu pas. Moest eerst even aan het werk omdat hub telefoon had.
@Beps
Telt er lustig op los … ja, je mag BIJNA!!!
@Bloem
Vanavond op pad voor een kadootje voor mams. Nog maar eens goed over denken vandaag. Is wel fijner dat je het zelf OOK leuk vind wat je geeft. Wanneer komen ze terug?
@Kaylo
Weer knap achter het bureau nu de haren weer geknipt zijn.
@Linda
Lekker gedroomd vannacht
@Cyn
Ook al brak? Ik ben als een blok in slaap gevallen maar nu toch een partij gammel, dat wil je niet weten. Heb aan een emmer koffie nog niet genoeg om goed wakker te worden.
Maar goed … de plicht roept en kan de weg dromend vinden dus aan de slag maar weer.
zo moest helemaal bijlezen…goedemorgen meiden…en Hans natuurlijk ook.
Allemaal aan het aftellen ik doe vrolijk mee hoor, vind het vreemd aan de ene kant hartstikke leuk nog een weekje weg, aan de andere kant laat ik hubs thuis en dat heb ik nog nooit gedaan, hoe dubbel kan een mens denken zeg.
Roanna ja ik wil ook graag het recept met de aardappeltjes, dat lijkt me zo lekker, maar ja ik ben een boer’ndeerne dus ken al die recepten niet…
Cynnie alleen op het werk
Marion emmer koffie nodig
Beps aan de smokkel met de dagen
Toos en Roanna ook aan het tellen
Linda lekker geslapen
Bloemmie op kadootjes jacht
en toen wist ik het niet meer
ik zo met de auto naar de garage die moet een apk hebben, dus daar gaat mijn vrije dag weer…bleeehhhh
Goedemorgen
Zo, weer even beetje bijgelezen. Geloof dat het met de meeste wel redelijk tot goed gaat toch?
Ikke gisteren avond een zware dip. Had pannekoeken gegeten en dat kon mijn lijf even niet aan…pfffff, moe moe driedubbelmoe en beroerd. Lag om half 10 al in mijn bedje en heb gelukkig goed kunnen slapen. Nu weer wat fitter gelukkig. Vanavond nog werken ook, dus voor die tijd moet ik zorgen dat ik toch weer op de been ben, lukt vast wel!
Hier prachtig mooi weer, laatste dag van de najaarsfeesten hier in het dorp dus dat treffen ze, leuk hoor!
Iedereen een fijne dag maar weer.
@Crazy: :dag: fijne dag… gaan we saampjes werken vanaaf…ikke tot 22 uur(waarschijnlijk!) en jij???
Van half 5 tot half 10, dus dat valt wel mee.
Oh ja, volgende week vrijdag werk ik voor het laatst officieel voor mijn groepje zeg maar. Dus heb ik een soort van afscheidsavondje geregeld voor de clienten daar. Nu zei mijn collega gisteren dat ik verder niks hoef te regelen, dat doen zij en het moet een verrassing blijven! Poehee, das echt wat voor mij, ben dol op verrassingen, maar wil graag wel van te voren weten hoe en wat haha…! Dus ben zeer benieuwd. Hoop alleen wel dat ik het droog kan houden, ik barst met zulke dingen altijd zo snel in tranen uit. Nou ja, eerst maar eens afwachten.
Leuk Crazy!!! En ik snap je best, maar gewoon ondergaan, en dan komt het vast goed. En huilen mag toch!! Bij mij valt t ook wel mee, de tijd zo om, en nog eten tussendoor ook,… hahaha!!!
crazy : ik ben ook zo een huilebalkje ! Niet mee inzitten.
roanna : ja, dat receptje willen wij ook wel
toos : leuke foto’s ! Kan ook bijna niet anders met zo goeie plaatsen
Het zonnetje begint hier nu ook door te breken
Goedemorgen all.
Nou, heb goed geslapen (dacht ik) en geen last meer van het armpje. Hier stralend mooi weer en als ik het moet geloven…, wordt het zo’n 25 graden.
Benodigdheden:
Aardappeldobbelsteentjes
Zonnebloemolie of olijfolie
3 grote uien
Sambal oelek
beetje suiker
beetje zout
Wokpan
Oh wat leuk dat jullie dat recept willen. Zal ik het dan maar ff gewoon hier neerzetten? Oke dan, hier komt toe.
Koop bij AH een zak diepvries dobbelsteentjes aardappeltjes. Je kunt natuurlijk ook zelf aadappelen schillen en dan in dobbelsteentjes snijden, maar veel werk. Deze even kort rondom bakken.
1e: Je snijd 3 grote uien in stukjes, wel een beetje fijn snijden.
Deze even frituren tot lichtbruin kleurtje
2e: Doe daarbij 3 eetlepels sambal en even door roeren/wokken.
3e: Beetje suiker en zout erbij doen en dan even proeven naar smaak. Als je het te flauw vind, even een beetje zout danwel zoutvervangende kruiden bijdoen.
4e: Doe de gefrituurde dobbelsteentjes hierbij. Heel even laten sudderen als het ware en af en toe ff om draaien en klaar is Klara.
Wij doen er dan nog wat hard gekookte eieren bij door, maar je kan b.v. ook gebakken kippevleugeltjes of zoiets er door doen.
En dan gewoon met b.v. gekookte rijst en wokgroenten eten.
Let op!!! Het kan wel HEET zijn. :unibrow:
Meiden ik ga nu werken. Als er nog vragen zijn, zet ze hier neer, lees ik het later wel.
Doeggggggggg ![]()
@Roanna: ziet er goed uit… zeker eens maken!!!
Roanna: mjammie!!! dat ga ik snel eten!!! ![]()