CYNNIE…knuffel voor jou, zou toch er niet op bezoek gaan als ik jou was.
Linda heb hem ontvangen hoor, mailtje terug gestuurd…
CYNNIE…knuffel voor jou, zou toch er niet op bezoek gaan als ik jou was.
Linda heb hem ontvangen hoor, mailtje terug gestuurd…
@viva:thanx!
Viva: dat gevoel heb ik ook… maar iets in mijn hart/hoofd zegt dat ik wel moet gaan… En ook mijn moeder begon er gister over… Maar ik wil het gewoon tegenwerken, en niet gaan!!!
Cyn,ik zou ook zeker niet op bezoek gaan…
Viva,lekker rustig aan verder kijken.
Linda,mag ik hem ook zien:)
Is het de moeder, van jou moeder, dan zou ze toch beter moeten weten…ik heb partij gekozen voor Damber …
@Cyn: Het is misschien dubbel, maar ik zou ook niet gaan. Wat je ook doet, in oma’s ogen is het waarschijnlijk toch niet goed. Heb je misschien weer het nodige commentaar gehad en kom je met een rotgevoel thuis.
@Trl: Komt Alain Clark uit ned, ik maar denken dat hij engels was. Kende het liedje wel, was ook alles mee gezegd:drugged:
Fijn dat je er weer bij bent Tlr…:nod:![]()
Ben het met Viva eens, als moeder zou ik ook voor mn kind kiezen.
Trouwens mijn onderschrift is ook op jou van toepassing Cynnie
@tkl: tuurlijk mag je m zien, wil je zien via msn of zal ik t mailen
Viva+Toos+TRL: Ik heb ook besloten om het niet te doen… En mijn moeder staat op zich wel achter me… maar ze vind het zelf ook heel moeilijk omdat ik haar kind ben… maar mijn oma is ook haar moeder… (het “enige” wat zij heeft aan familie, ons even niet meegerekend) Dus ze vraagt het meer in de zin van denk er over na… Maar ik wil het niet, doe het niet… want ik weet bijna zeker dat als ik kom, dat ze dan zegt: “wat kom jij doen”? of “goh leef jij ook nog?”
En daar heb ik dus geen zin in!
Cyn, ik zou echt niet gaan…misschien heel misschien als ze naar je gaat vragen, maar absoluut niet eerder…
cyn, ik zou denk ik ook niet gaan
En klaar is kees … tot vanavond!
Nog steeds dikke file hier, de A73 is nog niet vrijgegeven vermoed ik.
@Roanna
Succes he … met het prikkie :biggrin:
Hoop dat je geen stijve arm hebt vanmiddag, veel bewegen maar ![]()
@Cyn
Oma ritmestoornissen en naar de geriator. Geen acuut gevaar dus zou niet weten waarom jullie niet op vakantie zouden kunnen toch?
En echt je bent niet de enige die moeite heeft met oma. Mijn oma, vaders moeder, was ook zo. Ik was het lieverdje en met mijn zus en broer had ze niets. Ook mijn schoonmoeder heeft duidelijk haar voorkeur, niet alleen met de kleinkinderen, maar ook met de kinderen. Ik kan daar echt niet tegen, houd haar daarom ook op afstand. Maar ja, jij zit toch met je vragen, daarom ook voor jou vandaag een dikke :kus:
@Linda
Vrije dag vandaag en staande bij op msn ![]()
@Toos
Genoten gisteren bij Lionel! Wat aso dat die lange niet zelf kon zorgen dat jij ook goed zicht had.
En dan Linda’s vlam … hij mag er idd zijn hoor!
@marion: net effe kort weer gesproken, maar is erg druk op werk, telefoonnummer effe getest, proberen vanavond nog weer effe op msn te kletsen
Linda,mail hem maar.
Cyn.ik heb 7 jaar geen contact gehad met de moeder van me moeder,me mams ging er wel gewoon heen,in het begin vroeg me mams nog wel eens of ik ook mee ging,omdat de moeder van me moeder het wel goed wilde maken,maar daar had ik geen zin in,dacht over een aantal weken is het weer hetzelfde.Vorig jaar is ze overleden ben toen ook niet naar de crematie geweest,heb er nooit spijt van gehad.
Viva,ben er wel maar is nog niet je van het hoor.
@tkl: heb m al gemaild!
Tlr…begrijpelijk dat je nog steeds niet lekker in je velletje past…maar toch welkom terug…
Marion mijn schoonmoeder moet helemaal niets van 3 van haar kinderen weten (ze heeft er 5), ze wilde er maar 2 nu die heeft ze dus uitgekozen…de oudste (jongen 1 van de 4) en de jongste (meisje)…de rest heeft zo ook nooit naar omgekeken…ze vond het maar niets 5 kinderen…nu ze heeft er 2 overgehouden toch!!!
@Raak
lang zal ze leven
lang zal ze leven
Al zit je een heel eind weg, toch een verjaardagswens voor jou!
Gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen met je hub. Dat er nog heel veel mooie reizen mogen volgen voor jullie.
Voor jou dit keer een wit boeket … past mooi bij het strand :nod:
maak er een mooie dag van
http://virtualflowers.fruitshop.nl/images/boeket%20danielle.jpg
maak er een mooie dag van