TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

en ze heeft 3 schoondochters…nou we mogen het k*twerk opknappen voor haar maar voor de rest hangen we er maar bij…toen mijn schoonvader is overleden, moesten wij onze mannen machtigen ivm met een kruidenierszaak, (geen testament) om vaders portie (dat was toen nog zo) in depot te laten zetten zodat we eigenlijk afzagen van de erfenis…we werden gewoon op zondagavond gebeld door het secreet dat we MOESTEN komen. En als ik ergens stekels van krijg is als ik iets MOET, om te komen tekenen. We hebben het gedaan hoor daar niet van, ik hoef niets van het dragonder…maar de manier waarop zegt al genoeg, geen overleg helemaal niets…

Zo meiden ik ga richting huis, mijn werkweek zit er weer op…nog 6x werken voor ik weer met vakantie ga…het is eigenlijk te gek voor woorden nietwaar.

doei

ik ga ook weg boodschappen doen daarna bijkletsen met vriendin

@Viva
Kan gewoon niet snappen dat je je eigen kinderen zo behandeld. Heb je, naar mijn mening, geen gevoel.

@Viva
Dat is niet ’ te gek voor woorden’, dat is gewoon heerlijk. Geniet er maar van. Hoe is het met Damber? Nog steeds druk met daten?

ola
rustig op t werk en druk hiero, moest gewoon een hele zwik meelezen
maar heb nix zinnigs toe te voegen in t oma debat… dus ik hou me afzijdig

gadver ik moet nog 5 uur… maar heb geen zin!

Linda,hij mag er wezen hoor.

Nee het is rustig met het daten, ze is druk met de paarden, en druk op het werk, maar ze geniet…

Heeft ze nog iets gehoord van haar albanese/griekse god?

Trouwens … staat hier nog steeds dicht.

Zo meiden ook ik weer in t land der levenden…eens ff kijken:

@TRL: Stap voor stap he…denk maar aan mijn onderschrift… stap voor stap…eerst je hart, dan je hoofd pas!!

@Cyn: Het feit dat het nu een medische verklaring KAN hebben, doet niets af aan jouw beslissing… Ook jij met mijn onderschrift… jouw hart zegt nee, en je hoofd begrijpt dat…dus evenwicht. Het is je liefde voor je moeder die je doet twijfelen. En daar is niets mis mee, want je houd van je moeder(zoals zij toch ook van haar moeder houdt) MAAR… ze begrijpt jou ook, want jij bent haar kind.
Niet gaan, pas als je hart zegt dat het wel moet… Luister naar je hart, want sommige dingen kunnen niet anders, maar kunnen ook niet over gedaan worden…(pffff Dr Beppie aan t woord… verder niet op letten hoor!)

@Viva: Fijn weekend!!

@Toos: Mega avond dus!!! Heerlijk hoor. Ben gezond jaloers haha!!!

nu ff niets doen!

Dr Beppie: dank u voor het advies… Mijn advies: samenwerking met Phil?? :wink: haha nee je hebt absoluut gelijk, en heb ook zoveel aan jullie berichten!!! Weet gewoon dat er mensen zijn die het 100% begrijpen… en natuurlijk snap ik ook dat mijn moeder het liever anders ziet… Maar wat niet is… dat is gewoon niet…

@Cyn: zou bijna Amen zeggen… want Zo Is Het(want dat betekend amen…)

Goedenmiddag.

Beps ook weer wakker! Vanavond weer werken, of zit ik er naast? DDDD he!!

Hele goede adviezen gelezen voor Cynthia. :unibrow:

Wij net terug van schapjes doen en prikjes halen. Heb nog even nagevraagd… Onze HA vond voor Turkije hepatis A/B niet noodzakelijk. Kun je nagaan, hoe vele artsen er toch ook verschillend over denken. Ik ben net als Marion… ook heel gehoorzaam aan de arts… :unibrow: dus in ons geval… dan maar niet.

Verder niet veel te melden. Kokkie staat weer heerlijk te koken. Wat een lieverd he? :wub: We eten nasi met van alles erbij en hete aardappeltjes met gekookte eieren erin.

Heb 'm er even weer bijgepakt. Was wel weer ff zoeken, maar doe het graag. :lol:

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Ohhh ziet er giga goed uit dat lijstje haha

@Roanna: nee vanavond rust, morgenavond, en zaterdag overdag. Schapjes heb ik in huis tot vrijdag(dus vanavond rollade met spercieboontjes met uitjes en tom puree, en morgen de chili con carne…jammmie) vrijdag alleen aardappelkroktetjes kopen en groenten om te smoren met de eendeborst…en zaterdag begint 's avonds onze vakantie: DÖNER!!! JAMMIEEEE

ohh oke, jetlag van de nachtdienst aan de kant gooien en koken want vanaaf naar de hondetraining…

By the way…de onliners zijn ook weer terug onderaan de site. Weet niet of dat alleen is als je ingelogd bent, maar we kunnen weer kijken, voor diegenen die dat al doen/deden. Waaronder ik dus! :dag:

We schieten al weer lekker op he?

@Beps: Oke, ben weer helemaal bij. Enneh… jouwe eten ziet er ook weer goed uit. Jammie, jammie…:lol:

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02: