TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Sorry ik houdt erover op… jullie zullen wel gek van me worden…

Weet ik niet Cyn…maar probeer het van je af te schuiven…sommige mensen zijn nu eenmaal zo.

:kus::kus: no way

Ja was echt geweldig. Had eerst een man van 2 meter voor me maar anderen wilde wel een stukje opschuiven

Toos had gewoon tegen die kerel gezegd, schuif eens even een stukje naar achteren je kunt wel over mij heenkijken maar ik niet over jou

Viva: thanks :kus: Soms weet ik het gewoon niet meer… :frowning:
Toos, had je toch gewoon op zijn rug geklommen :wink:

dat probleem heb ik ook altijd dat er veel te lange mensen voor me staan

@Toos: Gaaf zeg. Wat een leuke en geslaagde foto’s. Nou meid, dat is het geld wel waard geweest. Klasse zo te zien. :thumbsup:

@Cynthia: Ik kan me er best wat bij voorstellen hoor, hoe jij je soms voelt. Zo zie je maar, dat het ook niet bij iedereen rozegeur en maneschijn is, ook al zou je dat graag willen.

By the way… ik heb de vlam van Linda al wel even mogen zien via MSN en ik moet zeggen… hij mag er zijn. :wub: Nu maar hopen dat het wat wordt en dat de :wub: wederzijds is, maarja als je niks probeert, vind je ook nooit wat.

:zon: Ik ga ook al bijna op vakantie. :zon: :smiley:

Ik vroeg het aan die kerel, maar die deed net alsof hij mij niet hoorde. Anderen schoven dus wel een beetje op, probleem opgelost

Toos volgende keer bij een concert een gewoon een paar kopspelden meenemen, wedden dat hij opschuift…hihihihi

Meisjes …ik ga. Ga de scoot klaar zetten om zo te vertrekken. Nee, niet naar de andere lokatie. Ik denk dat ze daar al genoeg mensen hebben, plus dat ze denk ik, al bezig zijn die bezigheden te laten vervallen. Maarja, maakt mij geen flaus aus, ik zie het wel. Ga lekker naar mijn eigen lokatie. :wink:

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna werkse meis…

@roanna: werk ze en tot later vandaag

Roanna: werkse! Ik vandaag ook de op de scoot :smiley:

ik nu thuis bezig met opruimen, schoonmaken, etc. om 12.30uur boodschappen doen met mams daarna gezellig weer bijkletsen met vriendin

@toos: ik vind t nieuwe liedje van marco echt helemaal geweldig moet je eens goed naar die tekst luisteren echt helemaal geweldig

Toos,mooie foto’s hoor,maar volgens mij komt alain clark uit nederland…
Linda,spannend hoor allemaal,ben ook heel benieuwd naar je vlam…
Cyn,:kus:
Viva,nog sollicitaties lopen of heb je het ff op een laag pitje gezet
Roanna,werk ze

Nee Tlr…momenteel niets meer lopen, ik wacht geduldig af…zit echt niet op een schopstoel…

@viva: is verstuurd, al over?

Paps belde net… oma blijft nog een aantal dagen in ziekenhuis… Krijgt waarschijnlijk thuiszorg en krijgt vanmiddag ook al geriater in het ziekenhuis op bezoek…