TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@toos: hoe was t bij lionel?

Gisteren genoten van Lionel, het was ge-wel-dig. Wat een show. Toen we daar aan kwamen hoorden we dat hij gewoon tussen de wachtende mensen zat. Dat is ook zijn kracht, hij blijft gewoon. Hadden prima plaatsen aan het podium, dus alles goed te zien. Voorprogramma was Jeroen v/d Boom, was niet zo bijzonder. Trijntje Oosterhuis, Candy Dulfer en een engelsman (ben even zn naam kwijt)met zn vader waren wel goed. Eind november komt de DVD van het concert uit, is gisteravond opgenomen.

Dochter heeft foto’s gemaakt, gaan zo kijken hoe ze geworden zijn. Ben schor van het meegalmen. En door het lange staan gisteren vreselijk zere voeten, maar had het er graag voor over

Linda kan nu niet op msn…wel op hyves…

Dit was trouwens het eerste concert waar niet moeilijk werd gedaan over camera’s. Kan ook bijna niet anders want met iedere mobiel kun je foto’s maken.
@Linda: Tip dus, camera mag bij Marco zolang het maar geen professionele is

@toos: thanx voor de tip, was eigenlijk al van plan om camera niet mee te nemen

Toos: klinkt goed!!! En oma’s gedrag is al 11 jaar zo tegen mij… dus dementie zal denk ik niet de oorzaak zijn… Daarvoor is ze namelijk altijd zo geweest tegen mijn opa… Tot hij overleed en ik het pispaaltje werd… :frowning:

@Cyn: Denk ook dat het haar karakter is en hoe graag je het ook zou willen dat verander je niet. Je erbij neerleggen dat ze zo is en er gewoon sch**t aanhebben

Soms vragen we onszelf weleens af waarom ze zo is… Hebben haar niks misdaan, mijn moeder is haar enige kind, ik ben de enige kleindochter, mijn broer de enige kleinzoon… en alleen tegen mijn broer is ze echt aardig… En wat ze dan ook nog gewoon zegt; ik heb niks gedaan, aan mij ligt het niet… :finger: Soms kan ik het heel makkelijk van me af zetten, maar soms vind ik het heel moeilijk… ook omdat zij de enige familie is die ik nog heb… (met uitzondering van ouders+broer) Mijn opa&oma van vaderskant heb ik nooit gekend…

Wat me vooral ook pijn doet is wanneer ik een klant krijg die met haar kleindochter op vakantie gaat… Het kan dus ook anders… Maar bij mag het zo niet zijn denk ik… :frowning:

@viva: snap dat je graag een foto wilt zien, maar doe t liever alleen via msn en niet via hyves of ttt

@Cyn: Kan me voorstellen dat dat pijn doet. Ze is gewoon zo, het hoe en waarom zul je nooit weten.

Even een foto’tje tussendoor

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture4182.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture4183.jpg

@toos: ben benieuwd of wij ook zulke foto’s kunnen maken wij zitten geloof ik aan lange zijde, ergens halverwege volgens mij

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture4185.jpg

Alain Clarc met pa clarc

Zo dichtbij stonden we dus, is niet met een zoomlens gedaan

Cynnie bij mij was het niet anders…4 kleindochters…ik als enige die niet naar mijn oma was vernoemd…(hoe ouderwets)…ze moest niets van mij hebben…ik heb het naast me neer gelegd. a.s. zondag mag/moet ik weer naar haar toe…ze wordt in november 101 jaar maar ik heb niets met haar. Ik heb het maar geaccepteerd zoals het is… mijn schoonmoeder moet ook niets van haar kleindochter hebben (damber dus) terwijl haar broer de lieveling was…vandaar ook dat ik niets te maken wil hebben met het secreet…alle kinderen zijn gelijk…en als je dat niet kan, wil ik niets met zulke peronen te maken hebben…klaar dus

Alain Clark :wub: i love him!!! Gaaf zeg! Echt goed gelukt die foto;s!!!

Toos dan had je echt wereldplaatsen zeg…

Viva: ik ben dus niet de enige… maar waarom? Echt kan me daar heel erg druk over maken… waarom mijn broer wel… en ik niet? Terwijl ik echt 2/3 keer per week kwam en hij maar 1x per 6 maanden ofzo…