@Bloem: Klopt alleen Hep A. Hep B wordt geadviseerd bij een verblijf van langer dan 3 maanden
@Bloem: Oke, ben weer helemaal bij, omtrent de entingen. :kus:Bedankt.
Zo, dus toch die B12? Nouja , wie weet ga je je er beter door voelen. Een collega van mij gebruikt het ook en heeft er wel baat bij. En wat die ladingen betreft… here the same en dat iedere 3 maanden. :mad:
@Toos: Dan moet ik die Hep A nog vragen.
@Roanna: Het is een advies en ik vind dat ieder moet doen wat hij/zij zelf wil. Ik kan daar kort over zijn, ik ben niet ingeent tegen Hep en mag dat ook niet. Ik heb 10 jaar geleden super allergisch gereageert op een inenting, heb toen zelfs in het ZH gelegen. Het Hep. vaccin is ge ent op hetzelfde eiwit als de enting van toen, dus vandaar.
@Toos: Hmmmm… twijfel, twijfel… nu. Vraag het wel eerst even aan de HA, wat hij ervan vind.
Nog 3 weken en dan? :zon02: O ja, dat ja. Best al wel snel hoor!
Ik weet nu niet goed hoe ik moet reageren, zeker na een nogal heftige uiting van Toos…Maar we zijn nu niet tegen hep B geent ivm Thailand, ze adviseren bij Meditel(waar wij heen moeten voor de entingen zodat de verzekering het meteen vergoed en wel 100%) dus ook voor Turkije die hep B(kijk ook naar het promofilmpje van de tv! Zelfs turkije heeft hep A EN B…) En we zijn allemaal ge ent, en geen reakties, geen van allen, nog niet eens een stijve arm.
Iedereen moet dat doen wat zij zelf het beste vinden, maar als zo een arts het me adviseerd, dan laat ik het zetten. Hep B werd in het verleden JUIST gezet bij hulpverleners en in de zorg(Politie ed en verpleegend personeel ed) En laten we niet vergeten: Hep B gaat NOOIT over!!!
NOGMAALS: iedereen doet wat hij of zij zelf verstandig vinden, wij zijn daar idd gekomen ivm Thailand, maar de arts vertelde dezelfde adviezen tegenwoordig voor Turkije en bv Griekenland te geven.
Ik ben weer wakker, heb nog een uurtje of 3 geslapen. Straks dus naar Schiphol, maar dan voor de ouders en ik mag als VOLGENDE hahaha JAJAJAJAJAJAJAAAAAAAA Döners here we come!!!
Jemmig Bloem, ze adviseren maar, en hoe we dat moeten doen in de tijd
Hopelijk werkt het dan wel meis… En voel je je beter, minder moe ed! :kus:
@Beps: Daarom heb ik me nog niet eerder gemengd in de discussie over wel of niet inenten. De allergische reactie van toen komt niet vaak voor en ik wil ook niemand bang maken. Ben het met je eens, ieder moet doen wat hij/zij het beste voor zichzelf vindt
@Toos: Eens ![]()
Ohhh muf muf muf!!! Gelukkig blijf ik in t ritme, en dan morgen ook nog een nachtje…
Oke dames… ik wil deze discussie niet nog weer een keer aanwakkeren. Sorry hiervoor! Ik ga a.s. woensdag gewoon naar de HA om de DTP te halen en vraag aan hem wel verder. Hij kent onze medische geschiedenis/achtergrond het beste, dus hoop ik dat hij een goed advies heeft. Jullie toch in ieder geval weer bedankt voor de suggesties en meedenken.
Komt vast wel goed! ![]()
@Roanna: Het is voor mij geen discussie hoor, ik neem je niks kwalijk. Denk dat je er goed aan doet om het eerst met je HA te overleggen
@Beps: Ben niet jaloers op je hoor, nog een nachtje er achteraan. Zou helemaal van de leg zijn
@Beps: Veel genot zo als jij je ouders mag wegbrengen en alvast een voorproefje mag nemen. :vak01:
@Toos: Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken… heel veel plezier morgen bij Lionel. ![]()
@ roanna, ja wij kunnen alleen vertellen hoe t bij ons was, maar die arten hebben er 12 jr voor gestudeert en vergaderen er maandelijks over
@ beps, tja weet je waarom ik zo laks ben met die spuiten…? het kost me tijd en benzine om op en neer te rijden en het helpt geen ene fl*kker! en dat weet ik nu al, maar goed, de dokter wil graag de waardes op n rijtje hebben… okey u vraagt, wij draaien…
@ toos, ik wens je ook alvast super veel fun bij lionel!! jippppiiieeee lionel lionel lionel in t roooooddd
Heb ook heeellll veel zin in het concert van morgen. Zag gister een stukje op HvN, was echt gaaf. Gaat dus vast helemaal goed komen
tuuuurlijk!! jij bent erbij!! wat zal lionel genieten! je gaat toch samen met je dochter???
Die Beps, die gaat over een paar dagen al. Alleen waar naar toe ook al weer, ben het even kwijt. Het was iets met een K:confused::vak01:
@Bloem: Al zou je maar wat minder moe zijn, dan heb je toch iets gewonnen
We gaan met zn vieren, hub, dochter en vriend gaan ook mee. We hebben plaatsen in het vak aan het podium.
JAjaJajaJAja…we gaan.
@Toos Ik heb juist het zo gedaan dat ik vannacht in het ritme blijf. Ben niet voor 4 uur thuis, en denk er zelfs over om op hubbie te wachten en met hem mee terug te rijden. Dan ben ik rond 7 uur thuis, slapen en in t ritme…
Pffff ik ben gewoon jaloersssss Zij gaan vannacht gewoon al, en DRIE weken!!!
@Roanna: Geeft niets, het gesprek is er gewoon, en verdwijnt gewoon haha!!! Ohhh Jullie gaan ook al bijna he,… Zei het tegen Toos ook al, wij gaan, en als we terug komen is Cyn weg, en dan JULLIE!!! JAJAJAJAJA!!!
Beppie : 14 september- Kusadasi![]()
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar