Ik heb een beetje last van DDD, maar hoe lang ga je Beps? Een week toch? Wens paps en mams in ieder geval een fijne vakantie. Verstandig dat je een beetje in je ritme blijft anders ben je helemaal brak als je morgen de nacht in moet.
@ beps ja namens mij ook, wens die ouwe scharrelaartjes maar een heerlijke scharreltijd in Kusa en zeg maar tegen ze: tot over een week
see you in Kusa!!
@Toos: Geen DDD hoor, we gaan idd een week. Gewoon ff bijtanken voor we in dec gaan. Het was te lang, aug verleden jaar t/m nov dit jaar. Ff een weekje extra!
@Bloem(en Toos) : Ik zal het ze minimaal zeggen, mss nog laten zien dat jullie ze 3 fantastische weken wensen!
Nog een half uurtje dan richting amsterdam!!
NIKS WEEK!!! 5 dgn hahahahaha!!! Beter zelfs, MAAR 5 dgn!!:beef:
@Beps: Je hebt groot gelijk, nog even een weekje er tussen uit. Tel je vandaag nog mee, nee toch
Neeee haha ik smokkel me de pokken… haha Ik tel nog 5 dagen(dins/woens/don/vrij/zat) want zondag gaan we weg!! Dan ist de 1ste vakantie dag. Vandaag is al bezig/begonnen/bijna klaar, dus die tel ik niet hahahah.
Zaterdagavond Aiji naar mn vriendin brengen, kunnen we zondag alle laatste dingen relaxed doen. En dan rond 14 uur gaan we rustig richting Schiphol, vliegen om 19 uur, maar ivm smart-parking nemen we altijd iets meer tijd!
Ohhhh Zoooo wil ik graag weg…(of zoals hubbie zegt…over 13 dgn zijn we al weer terug haha)
alright girlies
me goes bedje toe, slaapie slaap slaap doen, want zo moe…!!
Trusten Bloemmie :slapen: lekker…sweet dreams
Ik ga ook zo naar mn mandje toe, heb het ook wel gehad voor vandaag. Welterusten, behalve voor Beps, die gaat morgen pas naar dr mandje, en tot morgen maar weer
TRusten allen, ik ga nu naar mn ouders!
Tot morgen!
@beps: wens je ouders veel plezier
@bloem: slaap lekker en tot morgen
@toos: slaap lekker alvast heel veel plezier bij lionel stukje bij hvn ook gezien en t lijkt me super
Ik ga ook maar eens proberen te slapen, vannacht hele nacht niet geslapen, hoop dat t vannacht beter gaat en ik weer heerlijk kan slapen en dromen
:vak01: Voor je ouders Beps en voor de rest weltrusten… en Beps en Hubs nog een goede reis vannacht. :dag::slapen:
Weltrusten all.
@roana: slaap lekker en tot morgen
Hoe komt dat dan? :lol:
Weltrusten Linda en hopenlijk gaat het je vanacht wel lukken om te slapen. Niets is mooier dat vlinders in je buik, maar je moet er niet van wakker gaan liggen hoor! :lol:
Weltrusten en tot morgen. :slapen:
@Roanna
Ja hoor … van mij mag het ook woensdag zijn, zeg ik het morgen gewoon nog een keer :biggrin:
@Bloem
Pechvogel … nu ook nog een spuit erbij. Hopen maar dat je je daarna beter gaat voelen.
@Beps
Op weg naar Schiphol om paps en mams weg te brengen. Nu nog geen plekje in het vliegtuig voor jullie maar dat duurt niet lang meer.
Hepatitus B, ook ons werd het geadviseerd door de huisarts en gehoorzaam als ik ben maar meteen de combinatie genomen.
@Toos
Morgen naar Lionel, voor als ik je niet meer spreek morgen … alvast veel plezier!
Voor degene die het bed op gaan zoeken … TRUSTE en SWEET DREAMS!!!
@roanna: zal t vast wel mee te maken hebben gehad, vanmorgen was t ook weer erg gezellig op msn onze date wordt alleen maar langer/groter leg t een dezer dagen wel keertje uit hebben sinds vanmorgen nu ook elkaars tel.nr
@Roanna
:dag:
ik ga nu ook echt!