TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@Marion: Merk je trouwens al wat van de AB?

ik ga werken doei doei

@Linda: Werk ze vandaag

@ linda, ja rustig hiero
@ toos, klinkt goed! wie weet een outsider kijkt er anders tegenaan
ik moet pas na t werk naar de dokter. zal wel hetzelfde zijn als altijd, lang wachten, fortuin aan parkeergeld en een nieuwe zwik medicijnen tot over 3 mnd… nix bijzonders…ze kunnen nix voor me doen, gewoon accepteren maar

:dag: :ninja: sorry druk!!!

@Toos
AB helpt wel wat, alles een beetje minder heftig zeg maar. Wist ik eerst 's avonds niet waar ik blijven moest van de koppijn nu is het te houden dus wordt wel iets minder. Ook minder misselijk. Dus gaat goed komen allemaal. Nog steeds erg snel moe maar dat zal zijn tijd wel nodig hebben.

@Cyn
:dag:

Zo ik weer wakker. Straks nog een uurtje met hubs, want dan wel geen dienst vannacht, maar moet de ouders naar Schiphol brengen GRRRRRR!!! Maar dat houd in…ikke bijna haha!

@Marion: Lekker dat het wel wat minder heftig is met die AB.

@Toos: Wel prettig dat jouw ‘klachten’ ook die van de collega’s zijn.
Morgen Lionel…lekker genieten hoor
Nacht viel mee, maar het blijft volgens mij liggen aan het slapen.

@Bloemmie: :dag:

Goedenmiddag.

@Beps: Oh mooi zeg, dat het je wel bevallen is zo’n eerste nacht. En vannacht alweer de hort op, maarja wel voor het goede doel he! :zon02:

@Toos: Nieuwe foon en nieuw abonnement, maar ga nog even kontakt opnemen met TB, of het niet eerder kan, omdat mijn prepaid inmiddels al opgezegd (bevestiging gehad) is en eindigd, als mijn beltegoed daar op is.

Jou gesprek is dus al geweest. Lekker je gal kunnen spugen, las ik. Nou, ik moet nog, want bij ons loopt alles momenteel door elkaar.

Enneh… morgen als ik het goed heb naar Arnhem? Of is die show niet daar? En dan een poosje werken en dan gingen jullie toch ook nog op vakantie? Oh ja, eerst Beps nog. :wink:

@Bloem: Jij succes zo bij de HA. Jij weer op de keuring en dan er weer van uitgaan, dat je weer een tijdje meekan. :wink: Hoort er allemaal bij he? Met mij precies zo eens per jaar.

@Marion: Gelukkig dat je er toch wel baat bij hebt. Wij woensdag inenten. Nee, niet voor de Q koorts, maar DTP. Brrr…:tssk:

@Viva: Als je haar maar goed zit. Bij mij door de kapper de laatste keer ook verknoeid, maar mag eerdaags terug om te herstellen.

@Cynthia: Druk? :unibrow:

@Roanna: Haha, enten… lekker he…!!! Wij hadden DTP en Hep A gelukkig al gehad, maar moesten de Hep B nog(en ik, vanwege mn maag ook nog de buiktyfus) Nou moeten we toch weer net na Turkije, voor de herhaling Hep B, en dan over een half jaar weer :(… Ze prikken ons nog lek, maar iig vergoed t zf!

@Beps: Daar zeg je me wat. Volgens mij worden wij alleen maar voor DTP ingeent en dat weet ik, omdat ik voor andere medicijnen even bij de apotheker kwam en de spuiten ook meteen meekreeg , die ik mee moet nemen naar de HA. Waren alleen 2 DTP spuiten. Kan ik beter voor die Hep. nog even navragen toch? Want dat moet toch ook? Nu weet ik het ffies niet meer.

Roanna: heel druk :frowning:

Roanna: Bij Meditel adviseren ze zowel hep A als B momenteel, omdat er veel gebieden zijn die risicovol zijn! EN… 1 jaar enten(2 keer voor A 3 keer voor B) en je bent er voor minimaal 25 jr vanaf!! Ach ja, prik me dan maar lek die ene keer :lol: :hihi:

1 vaccinatie is maar 10 jaar toch? Is dat DTP soms? Ik heb geen idee! Moet 13/10 voor herhaling Hep…

Ladies, fijne avond! tot morgen… als het niet te druk is… Zit vanaf morgen een week alleen… Dus moet flink aan de bak!!!

Hoi Dames,vandaag met moeders naar de rechtbank voor verweer qua PGB,en moet zeggen dat ze zich kranig verweerd heeft tegenover de rechter;mijn taak was het overhandigen van de ducu(ze zit nl.in een scootmobiel)Ze gaat dit beslist winnen…en dat op 78 jarige leeftijd…knap hoor

Ik hoop het voor moeders, Hans. En zeker knap als je op die leeftijd nog de strijd aan wil gaan

@Cyn: Arkevlaaiproblemen? Hoorde vandaag op de radio dat ze weer flink in de ch*t zitten met vertragingen omdat ze een een of andere jakkietakkie maatschappij hadden ingehuurd om voor hun te vliegen.

Daarom heb ik ook zo’n hekel aan de nachtdienst, niet vanwege het werk. Ik slaap dan gewoon niet goed en dagen de strijd met jezelf aangaan om toch voldoende te slapen, dat sloopt gewoon. Je moet gewoon goed tegen het omschakelen van je ritme kunnen.

@Bloem: Hoe was het in het ZH vandaag? Hoorde vandaag het nieuwe single van Blof vandaag. Mooi nummer hoor

Toos…ach,de blunder van de gemeente…3,9 afgeromd naar 3 hulp’;je zag die man happen naar adem…maar het mooiste vond ik het optreden van mijn moeder…daarna beide deuren open om die scootmobiel er uit te krijgen en parkeren in de lift;ikzelf nam de trap