TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Goedenmorgen TRL!!
Gelukkig zijn er weer mensen en kijk MIJN lijstje!!! :hihi:
Niet in slaap gevallen, Da Vinci Code gekeken, nu aan het kijken/luistern naar Najib

Ik moet nog 1 uur, en daarna de adm afhandelingen … dus voor 9 uur lig ik er niet in!
Werk ze allen en :

@TRL: :kus: voor vandaag :wink:

morninkkkkk
ikke ook al vroeg wakker, moet vanmiddag uit t werken naar il hopital eens zien hoe het met mn dokter is, kijken of ie de zomer goed is doorgekomen en of ie nog wat leuks te vertellen heeft… owh nee wacht ik ging voor mezelf he?!

beetje rottig gedroomd, werd nog net niet huilend wakker, maar goed.
ook slimme actie. gisteren alles gewassen en er totaal niet bij nagedacht dat ik vandaag schone droge kleren aan moet… ahum… nu dus in een veels te warme trui maar was t enige… oepssss

Ohh warme trui Bloemmie: Ik heb het koudddd(of het is slaap dat kan ook :lol:)

yup dat zal t zijn!

goedemorgen allemaal ik ook weer aanwezig, weet nog niet of ik zo ga trainen heb de hele nacht niet geslapen

goedemorgen … ik al weer achter mijn bureau…getver wat een rot weer.

Beps bijna naar bedje
Bloemmie in warme trui
Tlr…knop te ver omgezet??
Linda niet geslapen…

gaat weer lekker allemaal nietwaar…

Goede morgen …

@Beps
De 1e nacht en meteen al een storing, daarna een filmpje. Lijkt me niet echt verkeerd werk.

@TRL
Ook van mij een :kus:

@Bloem
Een dikke trui aan vandaag. Misschien nog niet zo verkeerd, ik heb het ook niet bepaald warm.
Succes in het ziekenhuis vandaag!!

@Linda
Niet geslapen? Hoe komt het? Is er iets gebeurd of waren de vlinders te heftig bezig?

@Viva
Wordt je niet vrolijk van he … van dit weer? Hoe is het met de haren?

tja…wat zal ik er van zeggen, heb het gisteren 3x geverfd:tear: eerst blond, toen werd ik helemaal grijs/blauw…(heb ik echt nog nooit gehad), dus toen maar bruin erover…dat pakte niet zo goed, alle punten dus grijzig:mad:…tja en toen maar weer blonde plukken er in, nu gaat het…ik loop niet voor schut maar echt mooi vind ik het ook niet…
ach over 3 weken ga ik de zon weer in, dan bleek het wel weer terug naar misschien een caramel kleurtje…

@ viva ja geef t ff rust, want klinkt wel erg heftig die behandeling, vind je haar niet zo leuk

mn mammie vertelde altijd het fabeltje dat je je haren niet moet/ mocht verven als het de tijd van de maand was… nergens op gebaseerd, maar soms doet de kleur erg raar… wie weet (weet niet of je nog…)
misschien was de verf over de datum of te veel in de zon gestaan… kan gebeuren…

Ja Bloemmie doe er voorlopig ff niets aan…en die periode van de maand ik zou het niet meer weten…heb je tegenwoordig iets voor, toen de vlammen mij uitsloegen gewoon naar de ha gegaan en toen aan de medicatie…dus daar heb ik gelukkig geen last meer van hiihihihih (sorry Hans vrouwenpraat)

Denk dat ik teveel zon heb gehad de afgelopen weken, het was dan ook spierwit…niet echt mooi meer dus vandaar het kleurtje…wist eigenlijk al van te voren dat mijn punten niet zouden pakken, vandaar dat ik het dus maar eerst blond weer had gemaakt, om de uitgroei weg te werken, tja dat het dan blauw/grijs uitslaat…dat had ik nog niet eerder gehad, ik verf mijn haar al 30 jaar en ja eens of eens gaat het dan dus mis…

@Viva
Weet het niet maar ooit is mij eens verteld dat blond altijd lastig is als je er een andere kleur overheen doet. Heb er verder geen verstand van, verf ze nooit, heb altijd een kleurspoeling. Laat het ook altijd bij de kapper doen, kom ik tenminste weer een keer vaker op de harde weg.

ik denk als ik t zo hoor, dat alle pigment uit je haar verdwenen was en de verf dus nix had om te pakken… snappie?! anyways, komt vast wel goed, keertje afwisseling enzo :wink:

volgende maand laat ik t weer verven of highlights, laatste keer was 1,5 jr geleden heb nu mijn echte kleur blond

@bloem: hoe gaat t vandaag?

Goeiemorgen,
Weinig nieuws uit het zeeuwse. Heb 3 dagen rondgecrockt en o ja vrijdag gesprek gehad. Moesten ons (waren met zn drieeen) eerst voostellen en ik was de laatste. Heb meteen maar gevraagd of ik mijn irritaties mocht spuien. Volgens mn collega’s was ik net een fietsband die leegliep. Er waren al 3 gesprekken geweest en de dingen waar ik mee zit ,lopen als een rode draad door alles wat aangekaart werd. Ze kon mijn frustatie en boosheid goed voorstellen, nu maar hopen dat er op korte termijn ook wat mee gebeurd.
Morgen naar symphonica in rosso, heb er veel zin in
@Viva: Misschien is je haar poreus geworden van de zon, krijg je ook rare effecten. En misschien lag het ook wel aan de verf. Dat heb ik dus gehad, werd oranje
@Bloem: Hoe was het met de dokter?? En met jou??
@Linda: Een date, Spannend!!
@Roanna: Een nieuwe phone of alleen een abo, ben het even kwijt
@Marion: Weer een beetje bijgekomen van het feestweekend?
@Beps: Nachtdienst meegevallen?? In ieder geval nu op een oor.

Mijn pauze zit er weer bijna op. En dan maar eens aan de slag in de toko. Weinig gedaan de vorige week en ben enorm achter met alles. Ik kan gewoon mijn draai niet meer vinden en dan wordt het hoog tijd he!

@Toos
Zou er dan nu eindelijk iets gaan gebeuren op het werk? Ben benieuwd.
Of ik ben bijgekomen van het feest? Jawel hoor, heb me ook vrij rustig gehouden want als ik me moe maak krijg ik hoofdpijn en word ik misselijk.

@Marion: Ja ben ook benieuwd. Zal wel moeten he. Deze gesprekken worden door een onafhankelijk iemand gedaan, zij gaat hiermee naar de locatiemanager en teamleidster. Daarna komt er een vervolggesprek.