truste dames, iedereen lekker slaapie doen !!
ikke ook, alles doet pijn en opgezwollen vingers dus kan niet meer typen/muizen
truste!
@bloem: slaap lekker en tot morgen
Hey meiden, we zijn ook weer terug in het brabantse land!!
Hebben een mooie dag gehad met een stralend bruidspaar en een grappig bruidegommetje, want ze trouwden met z’n drietjes zei die kleine telkens.
Was zo super, toen we van het gemeentehuis afkwamen stonden er onderweg naar huis een hele stoet met vrachtauto’s opgesteld die broer en zijn vrouw (wat klinkt dat lekker zeg) naar huis begeleiden. Dit kon niet bij het gemeentehuis omdat er in het centrum geen plaats was voor 20 trekkers. Allemaal de claxon en hoorns aan toen die 2 voorbij kwamen rijden. Die gezichten van die 2, helemaal geweldig. Ook de hele stoet mee naar de kerk natuurlijk, en een claxonkoor van huis tot aan de kerk. Heel het dorp liep uit. En wat duurde de mis lang, we wisten al dat de pastoor niet kort van stof was maar zo … hebben 1.45 uur in de kerk gezeten.
Avond was erg druk maar leuk en gezellig. Ze hadden een hele goede band, vanaf de 1e minuut volk op de dansvloer en dat is de hele avond zo gebleven.
Het zit er op voor die twee en ze kunnen terug kijken op een hele mooie dag.
En nu het bed in want morgen worden we weer verwacht. Even napraten met zijn allen.
Beppie : 14 september- Kusadasi![]()
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
(Trl: Sorry, ik KON het niet laten…Zooo blij haha!!)
Goodmorning…
ff snel voor de kerk…
JAJAJAJA IK STA OP 1 MET STIP!!!
tot straks
Beps,groot gelijk je hebt er zo lang op moeten wachten.
Marion,klinkt gaaf al de vrachtwagens langs de weg.
Ik zal het niet tevaak doen deze week, maar nog 1 keertje voor de kik!:
Beppie : 14 september- Kusadasi![]()
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
Hahaha Beps,kan niet vaak genoeg he…
Pffff loop ik gisteren in het dorp hier,komt een oude buurvrouw van me ouders heel vrolijk op me af lopen van goh wat is dat leuk…hoever ben je…Dus ja dan schiet ik vol he…kan je weer zeggen hoe en wat,maar zij kon het ook niet weten natuurlijk,voelde me wel lullig…Nog 3 maanden te gaan,kan mij niet snel genoeg gaan.
Goedemorgen all.
Look… wie staat er bovenaan? :wereld:Ken ik die? :unibrow:
Eindelijk Beps…mag jij een tijdje bovenaan. Koffer al bij de hand, dus vakantietijd.
Zo, heb net even hier beneden even een bietje strak getrokken, zo nog even badderen en dan even naar de stad. Zien of ik nog een paar lange broeken kan scoren.
@Marion: Zo, dit was een echte originele bruiloft nog. Geweldig! Heb je dat maar weer gehad en nu op naar de vakantie, of moet er tussendoor nog gefeest worden?
Nou, iedereen nog een fijne zondag en tot laters weer.
@TKL: :kus: Leuk dat je mss toch op de volgende meeting kan komen.
@TRL: Ik snap best dat je dan volschiet…Maar over 3 maanden begint het pas he, danis het niet voorbij… Of bedoel je dat je dan geen hormonen meer hebt waardoor je volschiet(ook dat duurt nog wel een paar maanden erna…)
Beps,bedoel ook meer dat over 3 maanden er iets tastbaars is en de mensen andere vragen gaan stellen…Weet dat er dan nog zat hormonen doorheen gieren dan,maar vindt de zwangerschap op zich niks,heb niks met de buik tis wonderlijk dat er een mensje in groeit,maar voor nu kan de tijd niet snel genoeg gaan.
Gelukkig begreep ik het verkeerd ![]()
Ja dat mensje erin heeft nu eenmaal die buik nodig om er te komen (:hihi:)
We wachten af wat voor moois jij kan maken!!!
morninkkkkk
@ beps met stip op nr 1 poehoeee eindelijk een weekje rust
hahaha
@TRL owh lieve schat, ik snap wel dat je je wilt verstoppen en het liefste een bordje wil dragen met de text “do not ask about the belly/baby” maar lieve schat… wees toch eens trots!!! Jij bent zo dapper geweest, je hebt de keuze gemaakt, straks loop je achter een kinderwagen, ook dan vragen de mensen waar de papa is, ook dan krijg je vragen die je dan nog steeds niet wilt horen. maar wees toch eens trots!! het is je gelukt om zwanger te worden, de baby is met liefde gemaakt, (en ookal ben je nu niet meer samen) je hebt gekozen om deze baby op de wereld te zetten en jij kunt het!! en jij doet t!!
hoe meer jij je verstopt, hoe nieuwsgieriger mensen zijn. steek die buik vooruit, loop standaard met een prenatal tasje en als je begint te huilen zeg je gewoon dat je zoooooo blij bent met de baby!! wat kunnen mensen dan nog vragen? wanneer ben je uitgerekend, is t een jongen of een meisje, heb je al een naam, heb je last van opgezwolle voeten… die vragen zijn toch niet zo erg!!!
maar als jij de mensen vermijd en door wilt lopen, dan gaan ze vragen wat er is, of je niet blij bent etc…
GELOOF ER IN MEISSIE
sorry… toch weer op de ‘advies’ toer… sorry
@TRL(en Bloemmie): Dat probeer ik dus ook nu te vermijden, de ‘advies’ berichtjes… Maar ik ben het dus wel met Bloemmie eens… :kus:
@ marion, sorry helemaal vergeten!! klinkt als een geweldige dag! en heerlijk dat de kleine er ook zo bij betrokken werd! en mooi weer gehad. super dag dus! is het shoppen nu klaar?
of ga je nu verder voor de vakantie-shop-ronde? hahaa
Beps…in gedachte zie je die grote spies met doner voor je…met dat grote mes worden de reepjes er af gesneden voor jouw broodje,wat opengesneden op de grill ligt;het gaat opschieten voor je…
Marion…gaaf zo’n trouwerij…
Bloem…mooi gezegd
TKL…laat mensen maar denken en praten;doen ze toch wel…als jij maar gellukkig bent,en dat ben je…een vader,moeder en kindje zit er niet in in 1e instantie maar je kunt niet in de toekomst kijken,he
Schandalig laat opgestaan(half 1)en hoorde bij ontwaken de druppels regen tegen de ruit…lekker,hoef de deur niet uit vandaag…
Goedemiddag meiden en heer …
Ik ben ook weer boven water, ik heb gewoon een gat in de dag geslapen en als N niet gebeld had was ik misschien nog niet wakker geweest. Heeft me goed gedaan want slaap de laatste weken ontzettend slecht.
Maar goed … nu mijn ontbijtje met een bakkie cappu en dat smaakt het lekkerst met TTT erbij.
@Beps
Eindelijk op nummer 1, geniet er van!
@TRL
Bloem heeft gelijk maar snap jou ook hoor. Je weet dat die kleine in je buik groeit, je voelt het bewegen, je ziet het groeien. Er zijn wel meer vrouwen die echt niets met die buik en de zwangerschap hebben. Niet kunnen wachten op het moment dat ze die kleine in de armen kunnen nemen. Hoop dat jij ook 1 van die vrouwen bent :kus:
@Bloem
De vakantieshopping heb ik tegelijk met de bruiloftshopping gedaan ![]()
@Hans
Hier kwam ook de regen met bakken naar beneden vanmiddag. Niets gemist dus toen ik sliep.
En nu mijn eigen wat opkalefateren want moeten weer op weg naar broer.
@Marion: Vergeet je helemaal te feliciteren met je ‘nieuwe schoonzuster’!!! Mooi dat t een mooie dag voor hen(en jullie) geweest is. Ik had koude rillingen bij het beeld van al dat geluid en die bakken langs de kant!!!
Mn haartjes al in de kleurtjes. Over 5 min uitspoelen, en de lichte streepjes aanbrengen(sorry Hans, meidenpraat ;))
Dan is dat al gedaan voor volgende week…
Dan het eten maken(was al onder de zonnebank) en naar bed…mn 1ste nachtje vannacht…
oef he
ikke druk geweest. heb de konijnenren opnieuw bekleed met vloerbedekking, alles opgeruimd, gestofzogen en zelfs gesopt! oef he. was 2 draait alweer en de afwas doe ik tijdens het eten koken, nu eerst ff bijkomen en t zweet laten opdrogen!!
@ beps slaap ze!
Bloem…in tegenstelling tot jouw een lekkere lazy sunday afternoon…
Lekker voor de buis en wat een spannende F1 van Belgie zeg