zal idd wel spannend zijn in de regen
ik zit hier als een halve parkinson patient met trillende handjes…ppfpfff
nee ik ben er ook (nog) maar moet zo spoelen…
Waarom heeft Bloemmie trillende handjes…wel eten he…
Hey allemaal,
Marion, Fijn dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad! Leuk hoor zo’n ouderwetse bruiloft.
Beps, lekker bovenaan…en ik kom er dan bijna achteraan! 2x zelfs, ook in het verjaardagslijstje hihi…
Bloem, je hebt je weer eens lekker uitgesloofd met soppen en zo. Ik ga straks ook nog ff aan de gang.
TRL, weet niet zo goed wat te zeggen, maar sluit me aan bij de rest, probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap meis, snap dat het super moeilijk is en wens je dan ook heel veel sterkte toe!
Eh, voor de rest weet ik t iet meer zo goed. Verjaardag zoonlief was leuk, Maastricht was leuk en nu alweer 2x gewerkt. Ben er moe van geworden. Straks nog ff rommelen in huis, koken, waseen enz. en dan toch maar even flink relaxen.
Fijne zondag nog allemaal.
Mar…Bloem…Beps…jullie zijn wel druk bezig op zondag zeg…
Op weg naar deel 100;uniek qua landenforums,al zowiezo wel forum dan ook…hup,weer de 1000 en ik sluit het en een dag later zet ik het bij in de kast…
Ik geef de benen(en rug)een dagje vrijaf na de nodige km afgelopen week…lekker net 2 hotdogs op;in de aanbieding bij AH en nu kan het licht aan…donker en regen hier aan
Ik had laatst van de SdB iets van broodjes fricandel voor in de magnetron, echt lekker(zeker als ik thuis kom van een lange avonddienst…jammmiieeee!! Al zijn de hotdogs van die duitse kleine winkel L*dl, ook errug lekker)
hallo luitjes…
ik ook online hoor…heb vandaag een offday…net haartjes geverfd, maar werd helemaal spierwit, dus nu donker erover gedaan, maar heeft niet helemaal goed gepakt, van de week nog maar een keertje…
Tlr…ben het helemaal met Bloemmie eens, alleen zij kan het zo goed verwoorden…dikke knuffel voor je hoor meissie
Bloemmie aan de sop ect geweest, nu bijtrekken
Beps ook al haartjes in de kleur
Marion ook van mij nog van harte met je broer en schoonzus en dan ook nog lekker uit geslapen…
Hans…beentjes nog een dagje rust geven/
hubs is even met paps kijken hierzo in het haagje, daar wordt een mega kraan opgebouwd om iets op babylon te takelen, moet nogal een spectakel zijn om te zien…dus die is ff lekker weg.
Ja Hans wat moet je daar nu mee he 100 delen ttt volgekletst…
Hmm…viva;zal eens kijken wat de redaktie ermee doet…flesje shampa? tijdens onze meeting in november?
Kunnen we het glas heffen op jullie…
Dan is het denk ik al deel 10.(laat dit open)
moeten we eigenlijk nog wel bij elke 1000 berichten een nieuw deel openen?!
@ viva, hoe is het met je vader en de hulp enzo?
@ beps trillend want te veel gedaan…
Marion,ik ben er zeker 1 van,had het er laatst met een vriendin over en die zei t ook,dat ze niks had met de zwangerschap,maar wat erna komt is ook zoveel malen mooier en natuurlijk zullen de mensen dan nog steeds vragen waar de papa is,maar ik hoop dat ik er dan een stuk beter mee om kan gaan,hij heeft me dat moois dan gegeven en weet zelf niet wat hij mist.En diep van binnen blijf ik hopen dat hij zich dat ooit gaat realiseren.
Bloem,ik snap je advies goed,maar vindt het zo moeilijk om 'alleen’te zijn tijdens de zwangerschap en ja heb genoeg vrienden en familie die me steunen,maar dat is toch anders.
Hans,voor mij een glaasje fris ipv de champagne dan maar tijdens de meeting.
@ trl heb je dit jaar weer een kaart voor je cluppie?! vandaag nog iets gedaan?
Bloem,ja dit jaar weer een kaart voor me clubbie.Vandaag bij een vriend geweest,de boel opruimen van zijn housewarming gisteren.Jij ook druk aan de schoonmaak geweest lees ik…
Zo eten op, de melatonine ingenomen, en de slaap komt hard aan…
Ik meld me af voor de avond…
@TRL: :kus: En morgen dat FANTASTISCHE lijstje weer plaatsen hoor… Ik kan er geen genoeg van krijgen!
:slapen: lekker allen
@Bloemmie: Doe dan ook rustig!! :hihi:
Bedoel je dit lijstje beps;)
Beppie : 14 september- Kusadasi![]()
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
***2009 ***
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
***2009 ***
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
Goedenavond.
Ik heb het lijstje even aangepast, hopenlijk met jullie goed vinden. Heb de WW meeting er even tussen uit gehaald, omdat ik aanneem, dat die even niet doorgaat, maar wordt verschoven, zodat er meer mensen mee kunnen doen.
Verder alles bijgelezen en weer veel wijze woorden en goede raad voorbij heb zien komen. Sluit me daar ook helemaal bij aan.
Wij even naar de stad geweest. Heb voor mezelf en voor kokkie een spijkerbroek op de juiste lengte kunnnen scoren. Dat is heel bijzonder, omdat wij beiden nogal klein zijn
en dus een moeilijke lengtemaat hebben. Maar deze zitten perfect en die tip van die winkel, had ik van mijn schoonzus, die hier heel niet woont en daar al een tijdje klant was.
Ook nog een nieuwe foon voor mezelf gekocht, waarvan het nieuwe abonnement per 07-11-08 ingaat en ik dus een ander nummer zal hebben. Zal voordien een ieder, waarvan ik nu reeds het nummer heb, het tegen die tijd wel ff laten weten welk nummer het wordt. :biggrin:
O ja en nog een paar leuke afgeprijsde (€ 15) zwarte laarzen. ![]()
Fijne avond iedereen.
@ roanna klinkt goed!!
@ trl hebben ze nog gespeeld dan?
@ beps van hoe laat tot hoelaat moet je werken dan?
Bloem,nee dit weekend niet gespeeld het nederlands elftal heeft gespeeld tegen australie.
Roanna,wauwww laarzen voor maar €15,- euro dat is zeker een koopje.
Viva,:kus:
@TKL: Ja, vind ik ook altijd zo flauw. ( Ik weet dat het zo moet) Wanneer het Nederlands elftal speelt, is er dat weekend geen voetbal. Is studio sport eindelijk weer ouderwets terug op Ned. 1, is er geen voetbal. :mad: