TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@raak: ja dank je, doe hard mijn best

(hihi grapje) JEMMIG RAAK… ben je nog niet weg… sta ik nog niet boven aan HAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:

Goedenavond luitjes.

@Beps: Is nooit te laat, om ze nu al van de zolder te hebben. :lol: Alleen het idee al. Iedere keer als je er dan naar kijkt, weet je dat … jullie binnenkort op vakantie gaan. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

@Raak: Mss was het al eens gevraagd, maar hoelaat gaat je plain? Gaan we ff :dag:.

Wat een rust weer hier he?

Wij vanmiddag onze dochter met de kids op bezoek gehad en dan weet je wel hoe dat gaat. Kids met opa lekker thuis gebleven met de trein en de bussen spelen en dochter en ik naar het WC… shoppe. Meteen even voor de jongens wat winterkleding ingeslagen, voor als ze bij de moeder komen, dus iedereen weer blij.

@Linda: Nog geen progessie in je “project”?

@roanna: nee helaas, hij is niet online vanavond

@Linda: Dan toch maar ff naar wat anders uitzien? :idea: Schiet zo niet erg op he?

@roanna: nee ga echt niet naar wat anders uitzien, hahaha, vind m veel te leuk maar ja t is nu zaterdagavond mss later vanavond nog anders morgen

@roanna: als je keer op msn bent wil ik je wel een foto laten zien

@ roanna gezellig!! lekker shoppuh met dochterlief! had ze al zo snel een nieuwe fiets gevonden?
@ linda, komt goed, geduld… en gewoon ff bellen dat ie volgende week jou mee uit moet nemen, anders zit je maar op msn op em te wachten :stuck_out_tongue:

meiden… wat gaan we eigenlijk doen als we 100 worden!!! 100.000 berichten… oeffff

@bloem: we hebben off alleen nog maar msn van elkaar heb m vandaag wel uitgenodigd voor hyves, afwachten nog geen telefoonnummers uitgewisseld

@ linda, have faith!! wat niet is kan nog komen, je moet altijd ergens beginnen!

@bloem: ja daarom ik doe rustig aan wil niet overhaasten

@bloem: elkaar 's avonds op msn spreken is ook niet altijd makkelijk ikke zit ook met werken, lopen, etc. hij natuurlijk ook zijn dingen ikke mss m wat sneller aanklikken zoals ik gister en eergister had, als ik m weer online zie wacht ik echt niet meer zolang met aanklikken hoor

Pfffff 100 000 berichten bijna… TE ERG!!!
Hebben we nog wel een leven eigenlijk??? :lol:

Wat gaan we doen bij deel 100?? Feestje… drankje op kosten van :unibrow: ??? Hahahahaha

@Linda: Om te voorkomen dat je weken hoopt… gewoon vertellen, je kan hooguit “sorry ik niet” krijgen toch!!! GO FOR IT GIRL!!!

@beps; dat is wat ik van de week ook gedaan heb, hij had eerst gezegd dat ie me binnenkort keertje zou toevoegen op msn, nadat ik hem heb verteld hoe mijn gevoel is heeft ie mij gelijk toegevoegd op msn, toen 1,5 uur gekletst aan eind toen afgesproken sowieso nog 1 keertje te chatten en daarna evt wat af te spreken dus hij weet t wel altijd afwachten of de klik er ook is als je elkaar in t echt ziet

@Linda: Toch wel spannend dan. Maarja, geduld is een schone zaak dan. :wink:

@Bloem:Nee, ze gaat hier geen fiets uitzoeken. Dat zou ze eventueel bij haar eigen fietsenmaker kunnen doen, in haar eigen woonplaats. Ze zegt, dat ze het nog wel even met de “oude” fiets kan doen. Dusse… dan komt dat nog wel een keer. Nu alleen even wat kleding en levensbehoeften gekocht.

@Beps: Ja, ik vraag me ook weleens af, is er nog leven naast WW? :crybaby: Hi, hi. :wink: Op naar de 100 en de weet ik hoeveel postings.

Ik kom gelijk even vast weltrusten zeggen. Ik ga nog ff een poosje boven tv kijken en dan …:slapen: hopenlijk.

Ladies en gentleman… ik zie jullie morgen weer.

Weltrusten.

PS @ Beps: Kan geen plaatje meer vinden. Pfffffff…:thumbsdown: :hihi:

@roanna: slaap lekker en tot morgen

@Roanna: Truste!!!

@Linda: OHHHH dat maakt het nog spannenderderderderrrrrr!!!

Me ook naar bed zo… des te eerder is Raak onderweg naar Dom…ehh Rep…
En sta ik BOVENAAN!!! JAJAJAJAJAJA Tickets in huis(ook voor Blof :lol:) en ohhhh hihihihi

:slapen: lekker allen!!

@beps: jaja daarom geef ik ook nog niet op hahaha slaap lekker en tot morgen