TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

@tkl: goedemorgen

nou ik meld me weer af de laatste dingen pakken en dan weer naar werk toe tot vanavond allemaal

Marion,veel plezier op de bruiloft vandaag.
Beps,tickets binnen en mooie tijden,nog even en dan sta jij eindelijk bovenaan.
Bloem,ook tickets binnen.
Linda,hoe gaat het met je projectje:wub:
Viva,jammer dat je het niet bent geworden.Volgende keer beter.
Toos,ook een sollicitatie de deur uitgedaan,zal voor je duimen.
Roanna,gesprek niet gehad,was dus op tijd thuis.
Raak,al helemaal klaar voor de vakantie?

Voel me nog steeds niet je van het,wat kan een mens veel tranen hebben.Weet het soms echt niet meer,teveel aan het denken enz enz…
Voor jullie allemaal :kus::kus::kus:

morninkkkkk

weinig nieuws te melden, zie dat trl ook weer online is en de tranen nog steeds vloeien, tja, gooi het er maar beter uit dan het van binnen optekroppen

ikke ga zo alweer weg dus toedelssss :dag:

Ikkke ook wakker…nou ja, ik ben weer beneden!!!

@TRL!!! Huil maar, gooi er maar uit, en als je het niet alleen red, vraag via de HA hulp! Je hebt een leven voor je, en niet alleen dat van jou! Doe wat voor jullie het beste is, ik denk vandaag weer aan je… :kus:

@Bloemmie: ENJOY!!!

Wij gaan schapjes doen, wandelen met de hond, en het huis(jaja nog steeds niet groots gedaan… errug zijn wij he…:nod: )

Hallo allemaal:
kon gisteren helaas niet meer langskomen maarre :
Jac een fantastische vakantie toegewenst, genieten hoor !!
Marion : Jullie uiteraard ook een heel fijne vakantie
Beps : tijden zijn toch wel prima zo he ?Ik wens jullie iig ook een hele fijne vakantie toe, maar weet zeker dat dat goed komt
Nog eeeeen nachtje slapen en je staat bovenaan het lijstje !!!
Bloem : tickets ook binnen… voor Blof, is ook fantastisch hoor
Linda : vette pech gisteravond, hoop dat je vandaag meer suc6 hebt hoor meisje
Trl: nix opkroppen hoor, gewoon eruit met die tranen en als je wilt praten : hier heeft iedereen een luisterend oor en als het moet wel twee, dikke dikke kus voor jullie beidjes
Zie net dat ik Marifran, Cyn en Crazy ook een heel fijne vakantie moet wensen want dan ben ik , helaas hahaha, nog niet terug. Enne Crazy : ook nog een heeeel fijne verjaardag toegewenst. Zie dat ik 2 x bovenaan sta, toe maar :tongue:
Heb nog nix gedaan, ga zo lekker badderen, naar de kapper en de laatste schapjes doen. Misschien, als ik geen visite meer krijg, kom ik vanaaf nog ff langs, anders iedereen fijn weekend en tot over ruim 2 weekjes.:vak02::kus::dag: morgenvroeg vertrek ik.

Goedemorgen.

@Raak: Oh…gelukkig ben ik nog op tijd.

Een hele fijne vakantie gewenst samen met al je familieleden. Geniet ervan en lekker veel lol maken hoor! :nod:
Tot over ruim 2 weken weer en dan schiet het voor mij ook op. Hi, hi.

Goede reis ook! :vak01:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/Piscine.gif

Roanna : ben nog op tijd hoor, maar ga nu echt badderen! groetjes en knuffel aan kokkie, goed he dat ie weer auto kan rijden. Samen lekker nog ff hier genieten en dan jullie ook op vakantie. Schiet idd al lekker op he:kus:

Verder iedereen nog een goedemorgen.

@TKL: :kus:

@Marion: Ik denk dat je al weg bent, maar toch jullie ook een hele fijne dag gewenst.

Wij ook zo nog even schapjes doen. Drink zo nog even een bakkie en dan nog even poedelen en dan maar weer eens even in de benen komen.

Tot latersssssss :dag:

@Raak: Ja hoor! Ik ben ook blij en ga jij nu maar ff lekker badderen. :lol:

:kus: Enjoy :kus:

@raak
Super dat jullie toch samen kunnen gaan. Laten we hopen dat de orkanen zich een beetje koest houden. Heel veel plezier daar met z’n allen!!

@Raak: BALEN!!! Ik dacht ik heb nog tijd… maaar…

:dag:Veel plezier daar, geniet,… en mooi weer gewenst van hier!!!:dag:

Raak: fijne vakantie!!!

Ik me vandaag suf geshopt!!! :smiley:

:dag:

Beps : je bent ook nog op tijd hoor meissie, moet nog beginnen met pakken:tongue: Ben net terug van de kapper
Dames allemaal heeeeeel hartelijk bedankt voor de fijne wensen, weet zeker dat wij gaan genieten, hoop ook dat Josephine zich een beetje rustig gedraagt zodat we morgen zonder problemen kunnen landen

Cyn: vertel … wat heb je allemaal op de kop getikt

Ohhh mooi Raak… Ja je kan me niet snel genoeg vertrekken ;)!!! haha…
Veel plezier daar, geniet lekker…

Ik ben vanmiddag omgevallen :confused: hubbie heeft de koffers al op de slaapkamer gezet…
Het moet niet gekker worden

Net lekker met Aiji naar t bos geweest, zo eten en dan is de zaterdag al weer om…:beef:

hahahhaa
@ beps is ie erg aan vakantie toe?!?! gaan paps en mams nou morgen?? (ben t kwijt)
@ raak enjoy!! geniet, relax en veel plezier!

ikke beetje dood… moemoemoe… lekker ff in de bus geslapen maar was nie genoeg. wel lekker weer in de stad, was nog bang dat t zou gaan regenen, maar gelukkig niet en ben heel (beschaafd) geslaagd. niet te veel gekocht maar wel een stel koopjes, dus blij :smiley:

@raak: hele fijne vakantie, geniet er van!

@Bloemmie: Ze gaan dinsdag(om 05.00 uur de lucht in, maar ook weer vroeg terug!)

Beps : ik ga nu mijn koffer in de slaapkamer zetten:lol:
Linda : dank je wel en jij suc6 he met de:wub:
Bloem : dank je wel, ja Beps heeft er denk ik wel zin in he en zo te zien wil hubbie ook wel graag weg. Fijne dag gehad en nog koopjes gevonden ook:thumbsup: