TTT Deel 99!!! Nog maar 1!!!

Zo wat een rust hier!!!

Hey Beps :dag: zal ik je dan een poosje van je werk houden? :lol: Heppie het niet druk daar dan?

ola
WEEKEND!! oeff was ik daar aan toe zeg!
opvallend, ikke sinds vanaaf ook echt vreselijke keelpijn… auwie… ga zo lekker een koppie thee maken

Ola Bloem: Jij ook al? Het is toch geen WW-virus he? :wink: Kopje thee met honing ( als je dat hebt) wil inderdaad wel wat verzachten.

jup
kamille thee, veel suiker en honing staat voor me te dampen… heb ook wat hedendaagse ontspanningsoefeningen gedaan en voel me loomig… denk dat ik dus allicht snel naar t bedje ga…!!

tja wilde ook op tijd naar bed maar zie iemand online op msn dus of dat op tijd naar bed wordt vanavond???

Ik ben nog 2 uur aan t werk!!

@beps: is het nog druk vanavond? kun je t nog een beetje volhouden?

Zal morgen geen tijd hebben dus daarom nu maar vast.

@Raak
Hoe staat het met de orkanen? Zijn ze al uitgeraasd of al weer nieuwe op komst? Hoop het niet voor je. In ieder geval ga jij overmorgen naar de caribean … lekker luieren in je hangmat op een wit palmenstrand, merengue op de achtergrond en een cocktail in de hand. Klinkt niet verkeerd he? Wens je een hele mooie tijd toe op de Dominicaanse Republiek.

geen verkeerd uitzicht he?

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/12/d6/10/punta-cana.jpg

geniet er van

mmhmh ziet er goed uit dat plaatje!!

@ beps heb de tickets binnen hoor!!

JAJAJAJA lekker hoor. We vliegen dus om 19.05(maar we wisten al dat het laat werd!) Maar dan ook terug niet op de 21ste(zoals normaal zou zijn) maar op de 22ste… om 0.35,…HAHAHAHAHAHA Dus gewoon 7 hele dagen…Me so Happy!!!

@Linda: ja hoor, zit met mn vriendin/collega… gezelli aan een worteltje en bij kletsen…

Nou nog heel even …
Heb bij gelezen maar heel veel is er niet meer blijven hangen. Keelpijn voor Viva en Bloem, kokkie mag weer auto rijden, Cyn naar Rotterdam het weekend, Beps aan het werk, Toos gevraagd om nog meer te werken, TRL helaas niet gezien vandaag, Kaylo ligt op de bank met een wijntje en een kaas, Linda fladdert rond op msn zag ik net, MK ook weer even langs geweest. En toen wist ik het niet meer.

Even bij broer geweest. We hadden een spandoek laten maken voor onze truckers met ‘hoera … ze zijn getrouwd’. Hun foto, de vrachtwagen en zoontje afgedrukt op een vrachtwagenzeil van 1.60 bij 2.00 meter, dit is gespannen in aluminium buizen. Echt super geworden zei zus net, alleen het was er nog niet toen we richting Limburg reden. Voor Jan met de korte achternaam die kant op geweest. Nu de laatste dingen klaar zetten voor morgen, foto- en videocamera opladen en een keer het bed in want morgen is het vroeg dag.

Truste!!!

@marion: ik fladder wel rond op msn maar toen ik m wilde aanklikken had ik dikke vette pech gaat ie offline ggggggrrrrrrrrrr. Wil jullie heel veel plezier wensen voor morgen met hopelijk goed weer

@ marion : veel plezier morgen!!
@ linda, :wub:
@ beps waar het hart van vol is… ik bedoelde @ beps IK heb de tickets binnen van hetgeen IK tickets zou moeten krijgen… weet je wel… 10-10…
maar goed, ben ook mega blij voor je hoor :wink: lekkere tijden en gewoon alles op t gemakje ( en genoeg tijd om de koffer 's ochtends in te laten pakken :stuck_out_tongue: )

maar ikke ga slapen, morgen vroeg op voor een dagje utrecht, boekenfestijn in de jaarbeurs.
toedelsssss

@bloem: slaap lekker en tot morgen ik maak t ook niet al te laat (nou ja) denk toch dat ie niet meer online komt morgen weer nieuwe kans

ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en tot morgen

@Bloemmmm HAHAHAHAHA wat een muts ben ik toch…denk toch niet aan 10-10!!!
MOOI!!! OOK daar GAAN WE HEEN!!!

ik ondertussen thuis, en ook ik ga :slapen:
:dag:

Goedemorgen allemaal ikke als eerste hier, is me nog nooit overkomen

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiekhttp://tbn0.google.com/images?q=tbn:3EM3Lbc4nHDBJM:http://sosuakids.punt.nl/upload/3D_vlag.gif

Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak