Begrijp eigenlijk niet waarom iedereen altijd teruggaat naar ADR.
Ik vind er niks aan !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha !!!
Iām loving it !!! :wub::wub::wub::wub::wub::wub:
Begrijp eigenlijk niet waarom iedereen altijd teruggaat naar ADR.
Ik vind er niks aan !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha !!!
Iām loving it !!! :wub::wub::wub::wub::wub::wub:
Kaylo misschien ook nog een weekje adr pikken nu???
viva : als we zouden kunnen, met heel veel plezier hoor !! Maar een mens kan niet alles willen hƩ ? We hebben tenslotte onze 3 weken plezier gehad.
En anders moeten de hondjes terug voor een week weg, en moet er iemand komen om de 11 voliĆØres te onderhouden, enzā¦
We tellen alvast (terug) af voor volgend jaar :nod:
Nog 20 minuutjes en WEEKEND !!! :biggrin:
Stop om 15u, ben best wel moe en wou dat ik nu wat op de bank lag (doe ik vanavond wel :slywink:). Met een lekker glaasje wijn en een stukje kaas erbij.
Dus denk niet dat ik nog langskom vanavond.
Iedereen een leuke vrijdagavond !!! :dag:
Ik ben thuis, voetjes weer netjes(pedicure geweest) en eten voor de hond en de poezenbeesten in huis(groot ingeslagen veeeeeeel goedkoper!)
Nu me aan t voorbereiden op mn werk. weer tot 24 uur werken
Wel lekker een dƶnertje gegeten, en een gevulde aardappel voor vanaafā¦jammmiiieeeeee!
Meld me op t werk wel weer als t rustig word
beps : mijn voetjes ook gedaan woensdag. Heerlijk toch hƩ ?
Werk ze voor vanavond !
Goedemiddag.
Aan de tijd te zien⦠kunnen jullie wel zien, dat mijn gesprek dus NIET doorging vanmiddag. De baas moest vandaag zelf de banqeting doen, bij gebrek aan personeel op vrijdag, zoals gewoonlijk. :finger: Nouja, lekker belangrijk. Als er echt wat is, hadden ze me al wel eerder even apart geroepen, neem ik aan. Ik heb nu weekend! ![]()
Kokkie was ondertussen even naar de HA geweest en hoefde zich verder geen zorgen te maken. Die wondpijnen komen echt nog van de operatie en inderdaad overbelasting. Niets met de longen ofzo, (dacht hij zelf). Heeft meteen even een afspraak voor a.s. woensdag gemaakt om ons toch maar te laten inenten. De HA vond het zelf niet zo nodig, maar om ons gerust te stellen had hij er ook geen bezwaar tegen. Hij vind het alleen nodig als je de binnenlanden ingaat. Nou, dat doen wij dan wel niet,
maar toch voor ons eigen gevoel. ![]()
@Jac: Hele goede reis en een hele toffe vakantie gewenst. :vak01:
By the way: Shampoo? Krijg je die niet daar dan?
@Viva: Och meid toch. Last van de keel. Mss liever een mentol dan een gewone sigaret opsteken? Of nog beter⦠even helemaal niet? Beterschap.![]()
@Toos: Nou, jij ook heel veel succes vanmiddag dan bij de bespreking.
Kokkie mag van de HA ook wel weer auto rijden, dus gaan we zo ff schapjes doen bij Dirk.
Hey Beps. :dag: Nou, ik hou je vanavond wel weer van het werk hoor! :nod:
Jac, heel veel plezier in ADR!
Hallo MK :dag:
MK!!! :dag: :kus:
bedankt iedereen!!! De hondjes worden zo naar het dierenhotel gebracht. Ze zijn nu al blij dat ze er weer heen mogen!
Ze hebben daar goed onderdak en veel speelruimte. Zo groot al 2 weilanden! Dus ik kan me indenken dat ze het daar leuk vinden!
En voor mij is hetdan ook goed want anders liet ik mijn honden niet achter.
Dan gingen ze naar fam. Maar ja het zijn 2 goldens dus niet iedereen wil grote honden hebben.
Maar dat zijn geen zorgen want in het dierenhotel hebben ze plaats voor ze.
Het is net als bij ons vroeg reserveren anders geen plek.
hahahahhahaa
Nogmaals bedankt voor de wensen!
@Kaylo: ik snap ook niet waarom ik terug ga, maar goed ik heb nu eenmaal geboekt en ik zal iedereen die je opgenoemd heb de groeten doen en de watersporters een knuffel!
Groetjes Jac
Jac: Lekker!! Ik wil ook!! Naar Turkije dan he
niet naar dat dierenhotel ![]()
@roanna en beps
Ik leef nog hoor, maar druk op het werk, druk thuis, 's avonds bekaf en alweer weken verkouden⦠dus weinig fut. Ik volg jullie wel, maar een beetje op de achtergrond.
JAAA op t werk MET tickets⦠tijd heen is balen(19.05) maar terug pas op maandag(ipv zondag) om 1 uurā¦
Beps:
toch wel⦠En de 19.05 uur was toch goed! gezellig bij mijn klanten in het vliegtuig haha
Ladies ik ga er vandoor!!! Fijn weekend! Ik heb morgen vrij dus zal denk ik niet langskomen!!!
:dag: :kus:
Fijn weekend!
@Jac
Na lang aftellen is het dan zover. Morgen mag je weer naar ADR.
Niet alleen kleren in je koffer dit keer maar ook de bordjes voor de D-Dames. Zal jij lol hebben als je ze op gaat hangen. Maar ook niet vergeten van al dat andere moois te genieten he!!
Heel veel plezier
http://cache.virtualtourist.com/1626333-Turgutreis-Bodrum.jpg
geniet in Turgutreis
Het belangrijkste is gedaan in ieder geval, de rest lees ik straks op mijn gemak even bij. Moet nu snel naar broer de boel even gaan versieren.
Tot straks!!!