Roanna…probeer wat vaker langs te komen
Cyn…sport ze;ik ben blij ff de benen rust te geven…maar fiets nu nog 5 km per dag om de conditie op peil te houden als tnter
Roanna…probeer wat vaker langs te komen
Cyn…sport ze;ik ben blij ff de benen rust te geven…maar fiets nu nog 5 km per dag om de conditie op peil te houden als tnter
Zal ik dan eens even vertellen wat voor een sport ik dan vanmiddag gedaan heb? :lol: Was lekker even een dutje gaan doen samen met kokkie, die s’middags altijd nog even rust. Ik heb zelf ook nog vakantie en was vanmorgen inenen zo moe en misselijk. Ben nu weer helemaal fris en fruitig hoor. Kan je weleens zo hebben he?
Leuk hoor Hans dat je er wat vaker bent.
@roanna: leuk dat jullie naar ADR gaan, echt een super hotel hahaha, houd je een plekje over in je koffer?
Roanna: lekker toch! Ik heb soms ook wel eens smiddags dat ik het liefste even ga slapen… ![]()
Roanna…ben overal te vinden op dit forum…loop mezelf voorbij
Mooi hoor,die Ankie;zat er de hele dag op te wachten en wist het al toen die duitse in de fout ging…maar je weet het nooit…
Inderdaad,Cyn;kippevel en gelijk gebeld met een kennis die ook dressuur doet en ook voor de buis zat,
wel vierkante ogen zo,en 2 katten die je aanstaren qua eten…
Ach weet je ik geef eerlijk gezegd helemaal niks om paarden… Is niks voor mij, kan meer genieten van een potje voetbal… Maar vind het feit dat ze weer goud pakt gewoon top!!! ![]()
Meiden en een heer. Weet je wat? Jullie mogen allemaal mee in de koffer. ![]()
Nou, normaal geef ik niet zoveel om paardensport, maar dit staat dan op en dan is het toch wel spannend om naar te kijken Ik heb het ook gezien Hans, hoe dat paard van die Duitse die fout maakte.
dat is mooi!!! Kom de 28ste terug uit lara… en dan ga ik daarna bij jullie in de koffer ![]()
Juppie
Goh … zit je een poosje aan de thee en zijn jullie ondertussen al bevallen :biggrin:
GEFELICITEERD!!!
Ja, te erg he Marion!! :lol: Here the same. Je dut ff weg en… voila ze zitten al bijna aan de 100.
Zo, heb net ff gegeten, maar moet nu wel ff truussen nog. Maar ach, zo klaar met z’n beidjes.
wat heeft anky weeeeeer goud?? echt ongelooflijk dat ze het jaar na jaar na jaar weer doet… een ander kan een fout maken maar dan moet je er zelf toch weer staan… is ze nu niet de beste nederlandse olympier ooit?!
anyways
ikke lag op bed, kletterende regen, maar toen zon, vogeltjes en toch maar opgestaan:
mijn planning voor vanaaf, koffie opdrinken, eten in de mag, voor de tv, beetje series kijken en om half 9 uurtje samenvatting van de spelen en dan om 5 over half 10 lig ikke in mn bedje!! jaaaa… super planning.!! zo’n hoofdpijn
@Bloem: Heel strak plan van je.
Ziet er goed uit… alleen die hoodpijn mag wel weg dan!
Meiden tot morgen!!! :dag: :kus:
@cyn: sport ze en tot morgen!
@bloem: hoe gaat t op je werk? Bevalt nog steeds goed?
@ roanna ik hoop dat die hoofdpijn na t slapen vannacht weg is, maar meestal duikt ie weer op zodra ik in de auto naar t werk zit…, ach ja, overleef t wel
@ linda, ander onderwerp!!!
@Cyn: sport ze!!
@linda: ook hier WELKOM TERUG!!!
Iedereen een fijne avond!! moet nog 2 dagen en dan zitten de 6 dagen er weer op!
Groetjes Jac
@bloem: ok sorry wist niet dat t zo gevoelig lag/ligt