TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Geen Waf?!?!

heb een simpele n*kia en kan niks ontvangen qua ringtones

dat zal het probleem wel zijn dan!! Ik ga zo de tvtune van Seabert erop zetten:D

Hans : naar het zuiden komen, hier in Belgie nog een lekker :zon02:

@beps: succes vanavond!

jij wel…met dat supersonische apparaat…maar koffiezetten kan die niet,haha
Mijn neef heeft er een,dat is een computer;internet erop;spelletjes,enz

Mooi hé ? Maar is zoals Cyn zegt : is ook een witte en zit in het begin heel strak, geeft na een dag of 2 wel iets mee

Nee dat kan hij inderdaad net aan niet… Heb wel internet, spelletjes… camera etc

Raak : inderdaad : nu lekker zonnetje hier, was deze voormiddag wel even anders.

Zittingen gedaan voor vandaag, oef ! De laatste is net buiten.
Dus : pc af en sporen !

Nog een leuke avond iedereen !! :dag:

@kaylo: jij ook een fijne avond!

Kaylo :dag:

Bah ik vanavond sporten, heb geloof ik weer wat beloofd :wink: haha shit!

Kaylo : wel thuis en fijne avond

@cyn: sterkte weer, ik morgen weer beginnen met lopen

Cyn en Linda : allebei suc6 met sporten

bah dankje!

Meiden ik ben er ook klaar voor… Nog 5 min en dan ben ik weg. Ik verwacht er te zijn tot 21 uur…en dan meld ik me erna weer…
Tot vanaaf!

Goedenmiddag.

Zo, zo, zomaar weer in een nieuwe deel. Alsof het niks is!

@Cynthia: Je hebt 'm dus. Nou, bellen maar zou ik zeggen. R. heeft zo’n Noki* weet ik hoeveeel en volgens mij kun je daar zelfs thee mee zetten. (Bij wijze van spreken dan) :unibrow: Nee, daar heb ik helemaal net als Hans, geen inzicht over.

@Hans: Trouwens wel gezelli, dat je nu wat vaker op de koffie/thee bent. Waar een vakantie al niet goed voor kan zijn he? :wereld:

@RaaK: Of dat ik op vakantie ga? Ehhh… dacht het wel. D’r gaat er dan nog iemand naar toe, maar weet even niet zo snel meer, wie ook weer!

@Beps: Ben ik nog op tijd? Werkse en leerse straks hoor. Doe je best.

Goed van Anky he? Van Grunsven bedoel ik dan he!

Top van Anky!!! Ik krijg altijd zo’n kippevel als dat volkslied wordt gespeeld!! Prachtig!!!

@beps: tot vanavond

Ja was echt super van Anky