Ach, van die staking, eerst zien dan geloven.
@Linda: Jij gaat binnenkort naar Tarzan he? Hoe ga je erheen dan? Met de trein of auto? Middag of avondvoorstelling? Miss had je het ooit aleens gezegt hoor, maar … weer vergeten. (DDD)
Ach, van die staking, eerst zien dan geloven.
@Linda: Jij gaat binnenkort naar Tarzan he? Hoe ga je erheen dan? Met de trein of auto? Middag of avondvoorstelling? Miss had je het ooit aleens gezegt hoor, maar … weer vergeten. (DDD)
@bloem: weet ik wel hoor
@roanna: wij gaan met de trein naar scheveningen, konden een treinkaart a € 15 pp erbij kopen dat hebben we dus gedaan, wij hebben een middagvoorstelling. Jullie nog niet gereserveerd?
Nee, want mijn kokkie wil er niet heen.
Maar ik zal er vast nog wel een keertje heen gaan, weet alleen niet wanneer.
Ik zat er ineens aan te denken, omdat mijn buuf in de week met kerst gaat met haar man en ook nog van die AH actie.
Disndag wordt een probleemdag denk ik;hoop mensen komen dan terug
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Slecht geslapen vandaag. Ging er om half 9 in en was om half 12 weer wakker, ben wel blijven liggen maar dus niet meer geslapen. Heb wel bijgelezen, maar er blijft niks hangen:crybaby:
@Jac: Gefeliciteerd, hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Natuurlijk een http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/116.gif voor jou.
@ toos owh das balen zeg, zo kort geslapen en dan nog de hele nacht te gaan, hopelijk is het een rustige nacht die gauw voorbij is… sterkte!
ikke lekker slaapie doen, morgen vroeg op, dus ga gauw naar bedje toe
:dag:
Zo ik ben er ook weer.
Vanmiddag na het lunchen met de collega ff naar de kapper geweest
Gewoon ff de puntjes eraf, en lekker in model geföhnt(zat moooooiiiii, maar nu weer verwaait helaas)
Daarna naar de entingeninstantie. Tegenwoordig blijkt dat ook de HepB steeds vaker voorkomt. Dus ook daar wordt tegen geent! En voor mij, met maagproblemen is ook de buiktyfus een aanrader, en alles wordt vergoed(sterker niets betaald, dat doet het fonds meteen aan hen) dus prik me maar lek haha!!
En toen te werk, toets, en klaar weekend! Dus… nu weekend
Ikke denk dat t goed gegaan is, dus ben vrij rustig eigenlijk!
@Bloemmie Viel spass oh nee, das duits haha!!!
@Toos Werk ze!
En ikke ga na mr and mrs smith slapen
Toedels
@Bloem: Veel plezier morgen en slaap lekker
Zo, iedereen weer thuis of binnen, :biggrin: dan wens ik iedereen alvast weltrusten en een heel fijn weekend.
Toos… werkse weer zo. Hopenlijk is het net zo rustig als afgelopen nacht.
Hier inmiddels onweer en het plenst, niet gewoon. Moet ik straks doorheen.
Eeen fijne avond nog en…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/trustenmessenger.gif
@toos: werk ze en rij voorzichtig met dat weer!
Toos…werk ze;mijn collega’s veregend vandaag met hun bundeltje post in hun handen…en ik lekker voor de buis.
Beps…soms is het moeilijk met zulke figuren op je forum;maar ik heb jullie he;jullie zijn mijn steun en toeverlaat,het is een chemie tussen ons allen en dat voelen die personen ook,ze haken gelijk af…dat is ook onze kracht…de eenheid van ons allen;geen verstoring door buitenaf…wordt direct gecorriceerd
Uniek voor een landenforum;vooral als je onderdeel bent…
Straks naar Mart kijken met die gouden meiden en onze Alex…
"Mijn"meiden;mag ik dat zo zeggen?
Slaap ze voor straks
Nou dan, “onze Hans” :lol: weltrusten en veel kijk plezier zo.
Meisjes… ik ga er ook van tussen. :slapen: Weltrusten en tot morgen en iedereen slaap lekker.
:kus: Allemaal.
@hans: slaap lekker en tot morgen!
@roanna: slaap lekker en tot morgen en de groeten aan kokkie
:slapen: lekker allen
En onze Hans ook
:hihi: (tuurlijk mag je dat zeggen!!!)
@beps: ook jij slaap lekker en tot morgen
@Linda
Nee, de manager van N dacht wel dat geen probleem zou zijn en dat ze vrij kon krijgen maar boeken mocht ze nog niet. Ze zijn daar nu met het rooster van oktober bezig en moet natuurlijk goed bekeken worden. Is daar altijd zo’n toestand.
@Toos
Das knap balen dat je zo vroeg weer wakker was vanmorgen. Zal een zware nacht worden dan. Hopelijk blijft het rustig daar.
@Beps
Klopt van die hep-B, wij hebben daarom de combinatie A en B genomen.
@Hans
Ja hoor … dat mag je wel zeggen.
Hihi, ik ben nog wakker…
@Marion: Toen wij de ‘gewone’ entingen haalden was dat nog niet, dus… we hadden ‘alleen’ Hep A.
B werd alleen aan hulpverleners(brandweer/politie ed) en in de zorg gegeven. Tegenwoordig dus Prikken die hap(haha, nu een btje stijve bovenarm)