Nou, wij gaan even schapjes doen.
See joe leter ol. :dag:
Nou, wij gaan even schapjes doen.
See joe leter ol. :dag:
Jaq…beter laat dan nooit…gefeliciteerd
Cyn…moest even diep inademen en door de neus uitademen…wat zijn er toch soms vreemde figuren op ons forum…meningsuitingen,ok;maar dit kon echt niet
Zenuwslopende finale dames-hockey zeg…
@Roanna&Linda
Allebei goed aan de sop. Ik doe ook een poging, zo tussen de bedrijven door en valt voor de verandering eens niet tegen. Heb de kamer in ieder geval al bijna klaar. En ook al een hele berg was weg gewerkt.
@Raak
O eerst relaxen in de stoel en dan uit eten. Geniet er van!!!
Geloof trouwens dat ik volgende week mijn relaxbeurt ook weer heb.
Hans: ja idioot he!!!
Wat een wedstijd he van de hockeydames!!! Top!! ![]()
Moest ff teruglezen…
Cyn…veel plezier in Brussel;en desbreffende heeft nu geel
Jaq… is met een c…sorry
Mooi hoor;weer goud…zo de prijsuitreiking…
Takkeweer hier;met weemoed denk ik aan mijn collega’s,voordeel is dat de regenpakken van tnt goed zijn…
Hans: dankje! Komt goed!! En na geel komt rood ![]()
Heb jij nu vakantie dat je niet werkt?
Oh oh… Transavia staakt dinsdag… En laat ik nu net klanten hebben op dinsdag met Transavia.
Cyn…ja;2 weekjes,waarvan er nu haast 1 om is
Prachtig hoor;die meiden…gooien ze de ceremonie om zodat onze Alex 3x kon zoenen,haha
ppfpfpf
druk hiero
collega was vrij en had zn late dienst niet geregeld… dus werk langer, lange dag, druk geweest, heb bijna alles in mn eentje gedaan en wat niet af is, komt maandag wel…
helft van het team is vanaf vandaag op vakantie…
anyways…
ik ga morgen naar Lille. Vriendin wil shoppen in carrefour en komt langs mn huisje zo’n beetje, dus ga gezellie mee, wel rete vroeg opstaan voor de vrije zaterdag, maar goed… ben t zo beu om op droog brood te leven en op een houtje te bijten, moet een keer kunnen!
Bloemie…niks gemist hoor,maar het woord l*l kwam te vaak voor in het topic;dus skippen…prettige dag morgen
@bloem: alvast heel veel plezier morgen samen met je vriendin
@Bloem
ZEKER moet dat kunnen. Geniet er maar extra van morgen!!!
@marion: weet je al iets meer over je vakantie?
Wat een rust hier vanavond zeg
ja ikke lekker broodje gezond gegeten,ben meteen op de bank geploft… zo moe…
strax maar weer es OS samenvatting kijken
leuk! en vanaaf vroeg naar bed…!!
Goedenavond.
Inderdaad erg rustig vandaag.
@Bloem: Leuk toch ff zo een poosje weg morgen. Ik was ook weleens in een van die winkels geweest. Ik was Val d’Europe, nabij Parijs geweest en dat was een hele grote Carrefour, met ik weet niet zoveel kassa’s op een rij.
Veel plezier zo met het sport kijken en morgen met je uitje.
@Crazymar: Jij ook veel plezier bij je zoon en vriendin. Heel herkenbaar ook voor ons weer. Hi, hi.
@Hans: Jij nog een weekje? Hopenlijk heb je dan wat beter weer, want de sport op de tv is dan ook afgelopen. Hoef je daar niet meer voor thuis te blijven en kun je er nog lekker even op uit trekken. :vak02:
@Linda:Jij ook eigenlijk nog vakantie? Zo ja, wanneer moet jij weer beginnen dan?
piloten van trans gaan vanaf dinsdag staken!
@bloem: ben ik blij dat ik al terug ben uit rhodos
@roanna: ben aan het genieten van mijn laatste vakantiedagen, moet maandag weer werken
ze hadden je heus niet op rhodos achtergelaten hoor ![]()