@Filiz
Een rustige verjaardag tot nu toe. Maar als askim straks thuis komt zal ie alles dik en dubbel goed maken denk ik. Geniet er van!!!
Wat een rust hier,ik net thuis,vrienden waren thuis gekomen van vakantie in Frankrijk dus met z’n allen gegeten.
Filiz,wie weet wat je askim nog in petto heeft voor je.
Roanna,was nog even in je stad vandaag,gezellig daar hoor.En bedankt voor je lieve kaartje.
Bloem,vandaag ook niet geweest,hoop dat het wel goed gaat met haar.
Goedenavond all.
Soooooooo…wat een rust hier.
Ik kom ook nog even weltrusten zeggen. Visite al een poosje weg. Het was weer ff gezelli hoor.
@TRL: Ja, best gezellig hier he? Ik ga ook graag hier naar de stad zo af en toe. Enneh… graag gedaan hoor. ![]()
Ja, ik heb Bloem ook al even niet gezien hier, hoewel ze soms wel online is.
@Bloem: Joehoe… druk, druk, druk? Alles verder goed daar?
Truste lieve meiden. :slapen:
@TRL
Idd erg rustig hier vanavond. Jij lekker gegeten met je vrienden. Hadden ze een leuke vakantie gehad?
@Roanna
Truste … :slapen:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya![]()
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
Marion,ja ze hebben een leuke vakantie gehad,zijn naar Frankrijk geweest op een camping.Ze vragen altijd of ik ook mee ga,maar nee das niks voor mij op een camping,ben 2 jaar geleden wel een week gegaan,maar was blij dat ik toen niet alle weken mee was gegaan.
goedemorgen vanuit een herfstachtig westen…brrrr
Jeetje wat een rust hier, nou ja niemand iets te melden…ikke ook niet hoor, gisteravond zegge en schrijven 30 minuten naar de kermis geweest, totaal verregent weer naar huis…wat een drama dat weer zeg.
Morgen allen, ik zeg maar niks over het weer, kijk zelf maar !!!
Trl - Vrienden op gezocht en bij gepraat, klinkt goed meid, fijn dat je weer vaker langs komt. Nu mis je Bloem, ja, is inderdaad een beetje rustig hier :nod:.
Cyn en Beps - Heb net de gebruiksaanwijzing van Thais toilet in een ander topic zitten lezen, vooral dat steelpannetje en met de goeie hand wassen hoor!:lol:
Roanna - Nog last gehad van gesnurk? Weer even wennen zeker? Hoe is het eigenlijk met de vogeltjes afgelopen, heb je ze goed verzorgd volgens kokkie of zijn er gewoon een paar minder ?
Marion - HARTELIJK GEFELICITEERD met je mannetje, weer een drukke dag voor jou, maar wel anders !! Volgens mij zijn je schietgebedjes voor meer verkoeling aardig aangekomen hierboven. Hoe bevalt het nu ?![]()
Filiz - Nog even koppie thee meegedronken op je verjaardag, we zijn je niet vergeten hoor! Hoop dat je nog gezellige avond hebt gehad met je lief!
Toos - Druk aan de crock met gezellige collega’s en jij straks weer vrij als het zonnetje schijnt.
Viva - Kermis in de regen is echt een trieste en sjacharijnige (help! hoe schrijf het ook al weer!!) vertoning. Andere keer maar weer !!!
Wij ook geen haast hier, krant al 2x uit , zien nog wel, terraszand zakt zo wel goed in , haha, alles heeft zijn voordeel !
Goedemorgen allen weer.
Hier net zo triest weer als bij de meesten van jullie.
@Marifran: Ja, al de 4 pietjes hebben het overleefd, dus had ze goed verzorgd. ![]()
Trouwens Marifran, kokkie doet het nog steeds zo hier thuis. Bottol tjebok, maar dan niet met een steelpannetje, maar met fles. Bottol= fles en tjebok= wassen. Ha ha.
@TRL: Is ook niet mijn ding hoor, kamperen. Heb het nog nooit gedaan, maar zag wel de homevideo’s van mijn schooonzus op een camping in Spanje. Echt niks voor ons, maarja ieder zij/haar ding, toch. Ik heb nog een trauma van 3 dagen verplicht kamperen van de lagere school en dat is toch al heeeeeeeeel lang geleden. :unibrow:
@Viva: He, wat jammer nou. Kon je weer niet in de botswagen of zweefmolen. :o
Ik ga zo ff badderen en we gaan dan ff een poosje mee naar Twente. Mijn schoonzus belde net of we zin hadden om mee te gaan naar de verjaardag van een andere schoonzus in Haaksbergen en ik zei dat ik het aan kokkie over zou laten. Nou, en juist hij wil er even tussenuit, dus gaan we maar ff mee en dan gaat hij daar eventueel wel ff een uurtje rusten. Dan erbij, we blijven ook niet lang daar.
@Marion: Hartelijk gefeliciteerd met je hubs en jullie ook nog een hele fijne dag gewenst.
:king:
Ierdereen verder weer…een hele fijne zondag gewenst. Vanmiddag zal het opklaren, dus geniet ervan.
Tot laters vandaag. :dag:
Goede morgen …
Heel even met een bakkie en dan nog even aan het werk. De doos nog even en dan cross in met de stofzuiger door de toko. En dan vind ik het goed. Als ik zo naar buiten kijk haalt buiten zitten niet veel uit vandaag.
Thanks … hij was donderdag al jarig geweest maar vieren het vandaag.
@TRL
Is ook niets voor mij op de camping, gingen vroeger ooit met een tentje en was altijd alles kwijt. Werd er knap chagrijnig van.
@Viva
Wat jammer maar als het constant regent heb je het zo gezien op de kermis.
@Marifran
Mijn schietgebedje? Heb er geen gedaan hoor, met werken was het ff afzien maar daar zijn we ook doorheen gekomen.
@Roanna
Veel plezier in Twente!!!
@marion
Geleficiteerd met je hubs.
@roanna
Veel plezier in Twente, super hè dat het zo goed gaat met kokkie.
@marifran
Geen fietsweertje vandaag helaas.
@MK: Ik weet niet of je hier terug gelezen hebt… maar die van jou was ook super hoor! ![]()
MK - Niet best de laatste dagen, krijg al echt slappe kuiten ! Jij nog plannen ? kinderen worden zo lekker springerig als ze binnen moeten blijven, zag dat gisteren al aan de jongens, die willen gewoon buiten ravotten.
Roanna - haha , ken die flessen wel en geen koekjes aanpakken met verkeerde hand ![]()
Prettige dag in het Twentse !
Roanna - kunnen jullie niet mee in september, voor de vertaling en zo… Ik heb al vaker geprobeerd Maleise woorden te leren maar het blijft helaas niet hangen. Moet ik er nog vaker naar toe :unibrow:
Marion,nog gefeliciteerd met je hubs,en veel plezier vandaag.
Viva,de kermis afgeregent jammer,dus niet in de draaimolen geweest?
Roanna,veel plezier in het Twentse land.
En wat campings betreft,ja weet niet hoe het komt,maar vindt het gewoon niks,merk wel dat als mensen ineens kinderen hebben ze naar een camping gaan,terwijl ze dat ervoor ook nooit deden,ja is leuk voor de kids,nou tot een jaar of 4 hebben ze toch niet in de gaten of ze nu in een campingzwembad zitten of in een zwembad bij een hotel of appartement,en als je een kindvriendelijk hotel uitzoek,komen ze daar ook wel andere kinderen tegen.Nee krijg al de kriebels als ik er aan denk.
vanmiddag komen me paps en mams om de commode en kast in elkaar te zetten,hebben ze gisteren opgehaald,voor mij hoefde het nog niet zo,maar zij willen het graag
@MK
Jullie nog plannen voor vandaag?
@TRL
Nou ik weet wel waarom ik er een hekel aan heb. Je bent zoveel tijd kwijt voordat je daar iets gedaan hebt. Met je teiltje afwas een eind moeten sjokken, wachten in de rij totdat je met je bakkie erbij kan. Douchen idem dito, en ben je dan aan de beurt dan is het warm water op. En met een beetje pech zijn je kleren ook nog nat. Wc is helemaal een drama, WEER in de rij met een beetje pech, en als je dan eindelijk zit dan kan je niet meer. Loop je inmiddels met een buik alsof je een paar maanden zwanger bent. Nee … niets voor mij, heb wat dat betreft gewoon mijn eigen plekje nodig :o
En dat het voor kinderen zoveel leuker is, ik zie geen verschil hoor. In een hotel zoeken ze elkaar ook op.
pff Marion,zeg dat,hun huren dan we altijd een sta caravan met douche erin,maar dan nog is niet mijn idee van vakantie.
Hoe gaat het met N?