hallo effe alles weer bijgelezen scheelt me weer als ik over een week thuis kom volgende week zondag om deze tijd bhen ik als t goed is aan het opstijgen
Hallo dames, ben weer terug maar heb nix bij kunnen lezen, sorry.
Zal deze week ook niet veel tijd hebben want ze hebben zaterdagnacht in mijn bedrijf ingebroken en de computers met alle toebehoren gejat:angry:
Ik ben dus vannacht om 5.30 thuisgekomen en vandaag de hele dag met de politie en verzekering in de weer geweest. Morgen de computermensen laten komen, alles nieuw kopen en installeren. Hoop binnen een week alles weer werkend te hebben. Word al gek bij het idee !!
Sorry voor deze ego, ga nu slapen en morgenavond bijlezen. Hoop dat alles met iedereen goed is.:kus:
Hey Linda. :zon02: Geniet er nog even van he!
Waar is iedereen? :paranoid: Bijna de hele dag nog geen mens gezien hier. Het gaat toch wel goed met jullie he? Er is toch hoop ik niets ernstigst gebeurd?
Nouja, ga ik maar ff alleen verder. :crybaby:
Oh Raak meis toch. Wat een pech dan voor je. Tjonge, tjonge dat is niet niks dan.
Heel veel sterkte ermee dan. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een ellende.
:kus:
Nou … het zit er weer op. Het was druk, we waren met 39 man, maar gezelllig. Gelukkig was het droog vanmiddag zodat de kids naar buiten konden. Heb net de boel aan de kant. Lekker idee dat de verjaardagen er hier weer op zitten voor dit jaar.
@TRL
Met N gaat het wel hoor, ze hebben inmiddels weer regelmatig contact.
@Linda
Ook evenop bezoek vanuit Griekenland. Geniet nog van je vakantie he? Nog een griekse adonis tegen het goddelijke lijf gelopen?
@Raak
Jeetje zeg, das echt sh*t. Je sjokt echt van het ene politiebureau naar het andere deze week. Snap niet dat waarom sommigen het niet kunnen laten om met hun vingers van andermans spullen af te blijven. Sterkte meis en hoop dat het meevalt en alles binnen de kortste keren weer draait zoals het moet :kus:
@Roanna
Beetje Remy vandaag op het forum?
Kom nog even aanwaaien, het is hier wel errrugggg rustig geweest. Beps niet gezien,
Bloem ook al dagen niet. Zit je wat dwars, gooi het eruit. Hoop dat het toch goed gaat:kus:
@Marion: Van harte met je hubs, feestje al gevierd. In ieder geval droog, heb je alle rommel buiten
@Roanna: Naar twente geweest, ging het goed? En in je remi zitten kleppen
@Trl: Weer langs geweest, blij je weer hier te zien:kus:
@Raak: Ben je mooi klaar mee als criminelen, die gewoon met hun vingers van je spullen af hadden moeten blijven. Je hebt er een berg ergenis en ellende van. Sterkte er mee
Goedenmorgen :zon02:
Niets bijgelezen…(niet dat het druk was, maar gewoon te moe nu!)
Hoop dat met iedereeen alles goed was
Drukke zondag gehad…straks bij reisbureau de inlichtingen qua prijs halen…en wss boeken…
We zijn eruit…
Nog 3 keer werken en dan eerst even 5 dgn bijkomen
het licht is ff uit geweest dit weekend…te druk, teveel te doen, en vriendin in de giga stresss(verdriet enzo)
Tot straks
Vivaturkije 18 augustus - Alanya![]()
Cynthia 23 augustus - Brussel
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
Beps,dus jullie zijn eruit ben benieuwd wat het gaat worden.
Marion,het huis weer aan kant alles opgeruimd.Fijn dat het goed gaat met N.
Raak,dat is niet niks alles weg,zit je niet mee he.
Toos,gecrockt het weekend,vandaag weer?
Bloem,waar ben je,hoop dat er niks ergs is.
pfff ik weer slecht geslapen,en voel me dus niet goed vandaag.Komt weer vanalles boven enzo,maalt weer vanalles
@raak
Balen, balen, kom je terug rol je zo weer in de ellende, sterkte hoor, ik hoop dat je snel de boel weer draaiende hebt.
@bloem @beps @trl
Allemaal niet lekker :kus:
@marion
De verjaardag gelukkig weer achter de rug, lekker dat je de kinderen naar buiten konden.
Ik was gistermiddag naar mijn oom en tante voor een kermisborrel. M. was mee (die had een supermiddag). Gezellig gezeten! Nu weer
vies weer, 1 gelukje, ik moet toch werken.
goedemorgen meisjes.
Nou ja wat een stilletjes weekendje zeg
Beps druk,moe, en vriendinnetje met mega stress
Roanna naar twente geweest, even lekker eruit
Mk ook van de partij, en een kermisborrel gehad
Raak, weer bij de politie en pc gejat…grrr
Tlr. commode in elkaar…denk dat het goed voor je is als het allemaal klaar is, is weer een stukje dichterbij
Bloemmie waar ben je…hoop niet dat jij het vriendinnetje was waar Beps het over had.
Marion, gezellige verjaardag gehad van hubs en nu de boel weer aan kant.
Toos weekend weer door gecrockt
Linda ook nog even langs geweest, en komt over een weekje al weer thuis
Viva,helaas commode niet in elkaar,heb me paps en mams naar huis gestuurd :redface::redface:,was het helemaal zat, is niks om er met meerdere mee bezig te zijn.
Pfff ikke totaal geen zin,kan me gedachten er niet bij houden :frown:
ach meissie, nou ja je hebt de tijd nog en misschien beter lekker in je eentje knutselen, dat verzet je gedachten ook…geen zin, kan me het leventig voorstellen…als je naar buiten kijkt lijkt het wel winter niet gewoon…
enne nu zal je toch wel wat voelen zo ondertussen…
Viva,ja ik voel gedurig wat een levendig kindje…Morgen weer naar de verloskindige
spannend he Tlr…weer naar de verloskundige…
Dat zeker,maar vindt het altijd ook wel moeilijk hoor om eerlijk te zijn.Net zoals de collega die ook zwanger is naar me toe kwam en vroeg,'vindt je het ook leuk als je nu in dorp loopt dat iedereen naar je kijkt? Uhhh Nee dat vind ik niet leuk…
Goedemorgen dames.
@Beps: Gelukkig laat jij even wat van je horen en dat de kogel, betreft vakantie, dus door de kerk is? Fijn toch! Nu nog even het financiele plaatje erbij en… boeken maar. ![]()
Hoop trouwens net als Viva, dat het niet DIE vriendin is, die zo in de stress zit. Maargoed, wie het ook is, jij zult er vast voor haar zijn. :kus:
@Viva: Ja, even er tussen uit geweest en dat was goed gegaan. Stap voor stap he!
@TRL: Kan me er wat bij voorstellen. Al helemaal hoe jij je zwangerschap beleefd en dan wil het wel eens niet zoals jij het wilt en dan is het soms toch weer even teveel. Maar toch wel lief van je ouders, dat ze toch proberen je zoveel mogelijk te helpen, maar meid gewoon even een keer doen als JIJ er zin in hebt. Komt vast wel goed.
Nouja, verder iedereen druk aan de arbeid, denk ik. Ik ga ook even wat doen hier en dan even naar de apotheek om grote wondpleisters te kopen, want die verkochten ze niet bij de drogist en we hebben ze nodig voor de beenwond, die zo nu en dan blijft lekken.
Iedereen een fijne dag verder en zal zo af en toe vast nog wel even langs wippen.
@Bloem: Whatever ook, dat je even niet hier bent…zal z’n reden hebben, wil ik je toch even groeten. :kus:
Nee Ik was niet naar Bloemmie!!
Mn vriendinnetje die haar kindje niet mocht houden…ze heeft nu een megagat omdat ze zo uitkeek naar dit kindje en nu ineens geen ‘toekomst’ heeft
@roanna
Ik had het wel gelezen hoor
graag gedaan.
Beps,is ook niet niks wat er gebeurd is,kan me het wel voorstellen hoor.
Roanna,Viva,ging even een paar dagen goed,maar voel me nu toch weer K.