Tlr…gelukkig weer een paar dagen in wat rustiger vaarwater, nu proberen om weer uit je dipje te komen…dikke knuf.
@TRL: Zo ist… ook zij moet stap voor stap…
Jij ook een dikke :kus: je doet het ook ![]()
@trl
Nu maar hopen dat de dagen dat het goed gaat steeds vaker komen en de dagen met dipjes steeds minder.
@beps
En vorige week was je nog zo trots op haar dat ze zicht zo goed hielt… het is ook niet niets. Gelukkig ben jij er voor haar!
@MK: Ze doet het ook heeel goed… maar je bent maar mens he… Ik blijf trots op haar…
@beps
Als het je niets doet is het ook niet goed…
zo meiden ik ga me op de inhoud van de koffers storten…
Gewoon voor alle lieverds hier die in een dip zitten op welke manier dan ook:
Leef met de dag…wat gisteren was kun je niet meer veranderen, leef vandaag! En wat morgen komt zie je dan wel weer!
Sterkte allemaal, dikke kus!
@viva
De zomer- en badkleding heb je hier toch niet nodig ![]()
VIVAAAAA je gaat pas volgende week weg…
Tijd genoeg toch!!!
Ik ga zondag om 18.30(jaja 14 sept pas) de lucht in, ik denk dat ik op zn vroegst zaterdag inpak, maar wss pas zondagochtend hahahaha
Nee ikke altijd een week van tevoren…lekker muziekje op, niemand om me heen, lekker op het gemakje alles uit de kast op het bed, nog ff een stijkbout her en der erlangs, want van in de kast liggen krijg je toch altijd vouwen…heb er al 2 gevuld, de koffer van hubs 20.6 kilo en de handbagage 6.6 kilo, nu de laatste nog die van mij…moet de zonnebrillen ect nog bij de handbagage instoppen ect…
Een week vantevoren vind ik altijd heerlijk, alles op de makeup na zit er dan in, dan weet ik zeker dat ik alles heb…op het laatste moment is niets voor mij, dan vergeet ik de helft.
Hello :dag:
Hier druk, ik aan de slag!!!
:kus:
Goede morgen … hadden hulp vanmorgen en heb weer eens een gat in de dag geslapen.
Werd wakker gemaakt door J en een neefje die gisteren bij ons bleef slapen.
@Beps
Een vol weekend. Vriendin verdrietig, en hoe druk ook, natuurlijk wil je er dan voor haar zijn. En dan kan het gebeuren dat de lamp bij jou ook even uit gaat. Nog een paar dagen en dan mag je een beetje bij komen. Wel mooi dat jullie eruit zijn wat Thailand betreft. Nu maar hopen dat de prijs een beetje mee valt.
@MK
De kleine flink wat rondjes gedraaid in de draaimolen gisteren?
@TRL
Een mindere dag vandaag. Weer die stapjes he, soms 1.5 vooruit en dan weer eentje terug. Maar beter dat het er nu uit komt dan later als de kleine er is. Domme opmerking van je collega trouwens, vraag me af waar ze haar verstand heeft zitten. In ieder geval weer een dikke :kus: voor jou … van mij.
@Viva
Vandaag met de koffers in aktie! Dat is het betere werk he?
@Bloem
Hoop dat alles goed met je is, al ben ik bang van niet. Daarom ook voor jou een dikke :kus:
@marion
We zijn niet op de kermis zelf geweest, het weer was gisteren niet echt super, harde wind en kans op regen. Volgende week is het bij ons kermis, gaat dan wel helemaal goedkomen met die draaimolen.
@marion: Volgens berekeing helemaal toppie…
Hubbie wil graag in de buurt boeken…de puppet…
Nu naar huis!!!
Tot strakssss
Goedenmiddag.
Zo, vanmorgen even samen wat schapjes gedaan. Alles op ons dooie akkertje en dat ging weer prima. Gelijk even verbandmidden bij de apotheek gehaald, dus we kunnen weer een tijdje voor uit.
Kokkie kan het niet laten… heeft net het vlees gebraden, terwijl ik boven een partij heb staan wegstrijken. Dat was lang geleden, dat ik dat gedaan had.
Pffffff… ik heb nu nog last van mijn armen en schouders. :o Ha,ha.
Kokkie nu even boven rusten en ikke weer ff in het hoekje.
@Beps: Logisch hoor, dat jij er dan voor haar wilt zijn en niet hier kan komen. Per slot van rekening was het ook niet niks, wat je vriendin heeft moeten meemaken. Maargoed… wat je al zei… ook zij… stapje voor stapje en dan is het fijn om zo’n vriendin als jou te hebben. ![]()
@Marion: Heerlijk weer een lekker ouderwets kunnen uit slapen vanmorgen!! Heerlijk he? Vanavond wel weer aan de bak zeker?
Nou, voor de rest is het hier wel aardig rustig, maarja het is dan ook maandag he!! Iedereen weer werken enzo.
MK en Cynthia :dag:b.v.
@Viva: Al druk doende met het inpakken. Vroeger deed ik dat ook vaak al zo’n week van te voren, maar tegenwoordig ook een dag voor vertrek. Leg vaak al wel het een en ander klaar op de logeerkamer van wat ik toch niet mee aan zal trekken thuis. En sommige toiletartikelen pak ik al heel niet meer uit. Als er nog genoeg inzit voor een volgende vakantie, gaat het met koffer en al naar de zolder.
merhaba!!
Hoe gaat het met ıedereen hıer? volgens mıj ıs er momenteel nıemand hıer op het forum, heb ık weer ben ık er eındelıjk eens keer ıs er nıemand:(
Wel hoor WR. Ik ben er o.a. wel. :wereld: Hoe is het nu met je? Nog altijd druk bezig in Gumbet? Vertel!
@WR
En ik ben ook nieuwsgierig hoe het met je gaat!!
Hı gezellıg ben toch nıet alleen hıer:)
Hıer gaat alles sınds 2 weken eındelıjk goed, heb 2 leuke banen hıer en een leuke appartementje, weer ıs wel warm, maar voel me echt super hıer!
Met mıj gaat het dus prıma, af en toe wat gezondheıdsprobleempjes maar that,s ıt ben hartstıkke happy!
mk - hoe gaat het met jou en de kınderen?
roanna- hoe gaat het met jou en hoe het met hubs?
@WR: Oh meid, wat fijn dat het eindelijk een keer meezit met jou daar. Dus lekker nog even blijven genieten daar hoor. ![]()
Met mij gaat alles goed. Heb momenteel (zorg) vakantie omdat manneke net thuis is van bypassoperatie, maar het gaat ook met hem weer redelijk goed. Dus miss… in het najaar nog een weekkie weg.